Prohledat tento blog

pondělí 28. listopadu 2011

Recenze Elf

Nevím zda mne ostřílené blogerky nevypískají hned na úvod, Elfu je všude dost a další recenze do mlýna už asi nikoho nespasí...
Elf mám doma v hojné míře, ovšem nadšení už není takové jako na začátku...
Například tento balíček byl mé první seznámení s kosmetikou Elf, a jak to všechno dopadlo?

Tyto produkty používám nějaký ten pátek, tak si dovolím menší recenzi.
Nejprve sada lesků Hypershine Gloss:
Celkem nic moc, hodně vysušují a třpytky jsou na mne skutečně řampulácké. Výdrž celkem slušná ale jak říkám, vysušují a tak je používám minimálně.
Matte lip color:
Mám v odstínu tea rose. Velmi praktická tužka a rtěnka v jednom. Odstín je tak trochu mauve, kupodivu mé bledé pleti sluší, vydrží na rtech tak dvě hodiny což považuji za úspěch. Krásně matná s nepostřehnutelným leskem díky krémové konzistenci. Nevysušuje. Koupila bych si ji znovu.
Fawless Finish Foundation odstín Sand:
Make-up vhodný na zimní období, popravdě žádný zázrak, chvílemi si připadám jako potřená vaječným žloutkem. Krycí vlastnosti jsou střední, vhodný na suchou pleť. Nutno přepudrovat. Výdrž střední, cca 4 hodiny. Druhé balení nebude.
Shimmering Facial Whip:
Mám slušivý odstín persimmon, perleťová růžová. Tento rozjasňovač řadím mezi to lepší z nabídky ELF. Krásně rozzáří líčka, na rtech nevysušuje a úplně nejlepší je aplikace na tzv. srdíčko na rtech.
Opět výdrž nic moc, po dvou hodinách se vypaří. I tak koupím další balení.
Prázdninová paletka:
Věci ze základní řady. Řasenka se nedrolila, prodlužovala opravdu dobře, ale po třech použití se vysušila, a to je prostě problém...
Báze pod oční stíny, to je parádička! Jemná silikonová konzistence, téměř bez barvy, když ji srovnám s bází z minerální řady tak je naprosto stejná. Stíny drží a drží a drží (což o bázi od Essence nemohu říct, ale to zase někdy jindy)
Co tu máme dál...Černá tužka na oči Brightening Eyeliner odstín black, tvrdá, špatně se s ní kreslí, spíše šedá než černá(to asi dělají ty třpytky). Paletka očních stínů day & night, tak tu taky nepochválím. Práší, má moc třpytek, pigmentace dobrá.Absolutně mi nesedla odstínově.
Laky ze staré kolekce:
Nejpoužívanější odstín je Fire coral, krásná korálová červená, bez třpytek, krémová, výdrž max. dva dny což je škoda.(viz. foto)
Odstín Hot pink, barva hodící se na opálenou ruku, tu já jsem nikdy neměla, hahaha...:-)
Třetí odstín darovaný mamince, název neznámý.
P.S.: Pokud budete mít zájem, mohu odstíny rtěnek, stínů, make-upů apod. nafotit, stačí si říct:-)...
         Kvalita fotek nic moc, časem se na tom zapracuje.

Pokud máte třeba jiné zkušenosti nebo tipy, připomínky, kritiku,  uvítám je v komentářích:-)

4 komentáře:

  1. elfí šílení mám už taky za sebou, musim souhlasit, ze baze pod ocni stiny nema chybu - kor kdyz prida clovek tu cenu.
    nicmene kdyz se tak divam na svuj elf kosicek, a hledam, co bych si pripadne objednala znovu, nejak si nejsem jista.
    baze je super, tak tu klidne. jinak nevim no:/.
    rtenky mi prijdou, ze vysusuji, mastné stiny jsou echt mastne a slijou se (i s bazi) jeste driv, nez si clovek stihne dodelat makeup, stiny.. no ty me moc neoslovily....
    ... no abych to shrnula.. ta baze je fajn:-) rada ji pouzivam:-)

    lak pekny. ne moje barva, ale pekny a mas krasne nehty, to by se mi taky libilo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, máme na to stejný pohled. Většina věcí od Elf je fakt průměr až podprůměr, ale jsou věci, které se povedly, například bronzer mám moc ráda a pak paletku na modelování obličeje.
    Ten lak co mám na fotce je můj velký oblíbenec, mají ho i v té nové kolekci, sluší bledé pleti:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní10:52:00

    Základní řada je otřes, ale některé vychytávky z řady studio jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo...Ale Essence je dle mého lepší...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...