Prohledat tento blog

pondělí 19. prosince 2011

GIVEAWAY- KOSMETICKÝ BALÍČEK

Protože máme Vánoce, tak vyhlašuji svůj první Giveaway:-)
Co můžete vyhrát?
Řasenku The max volume flash od Rimmel
Body gloss od Palmer's
Lak na nehty Xtreme wear odstín81 Bamboo shoot od Sally Hansen
Vzoreček Pure purple od Hugo Bosse

Omlouvám se za tu šílenou fotku.
 
Jste mí pravidelní čtenáři? Máte zájem o balíček?
Stačí napsat do komentáře o kterou věc z balíčku nejvíc stojíte a proč. Samozřejmě dostanete vše, ale i tak mne to zajímá. Připojte svůj email abych vás případně mohla kontaktovat.
Giveaway uzavírám 24.12., tudíž na Štědrý den, abychom byli styloví:-)

31 komentářů:

  1. Já bych nejvíc stála o řasenku, protože od Rimmelu žádnou nemám :D.
    z.borovice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ha! uz je to spraveny:-)!!!

    taaak hlásím se tim padem jako prvni (resp. koukam druha:D...) do souteze:D

    Body gloss od Palmer's - mne zajima nejvic tohle, páč jednak mi prave dochazí (resp. doslo telové mleko), nad to s timhle produktem nemam zkusenosti a rada bych zkusila, to same plati pro trpytivou prisadu - taky jsem jeste nezkousela.

    btw dekuji za navstevu u me:-)

    OdpovědětVymazat
  3. ráda bych něco vyhrála, ale je mi jedno co
    luckaaCh@sseznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přeji krásný podvečer.
    Já bych si moc přála vyhrát Body gloss od Palmer's, protože sem už od téhle firmy slyšela o několika výborných přípravcích, ale ještě sem žádný neměla. Pa pa Lenka
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jo a mejik !
    color.beam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc z balíčku bych si přála řasenku, protože jsem tak trochu řasenkový maniak a pořád hledám tu nejlepší ;).
    magnifity@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa páči ten lak na nechty a ten body gloss vyzerá luxusne!
    alzbetamartiskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,

    mě se líbí Body Gloss, protože jsem vždy chtěla od této značky něco vyzkoušet;-)

    andulka.sevcikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. asi ten body gloss, abych se mohla na silvestra pěkně třpytit :)

    OdpovědětVymazat
  10. ahojky, mě se nejvíc líbí ten lak na nehty, protože od Sally Hansen ještě nic nemám :)

    petule89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ja niesom absolutne skromna a chcela by som vsetko :D ale najviac asi ten body gloss, vyzera velmi zaujimavo a lak ma uzasnu farbu :)

    majka.zajac1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný večer přeju... Určitě lak od Sally Hansen, protože jsou super :)
    wwwweeees@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Tak líbil by se mi ten body gloss,ale nepohrdla bych ani řasenkou, takovou ještě nemám
    Blongie007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. chci, chci, chci body glos-protože to neznám a řasenku, prototže od Rimmelu jsem nikdy žádnou nezkusila:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. já bych chtěla ten body gloss, protoze ten je takový pěkně vánoční :)

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. rosien4:57:00

    Mě se -jako kosmetickému maniakovi- líbí ty věcičky všechny, ale nejvíc do noty mi kápnul vzoreček parfému a řeknu ti proč: zrovna na tenhle parfém jsem minulý týden natrefila na jedněch internetových stránkách, byl tam moc chválen, ale já-jako nerozhodný člověk- jsem nevěděla, co si o něm myslet. Proto doufám, že tenhle vzoreček by mi trochu usnadnil rozhodování koupit x nekoupit. :)
    a e-mail, kdyby náhodou, rosien16@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Parfém, protože přemýšlím jestli si ho mám nebo nemám koupit :)
    M.Boudna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. největší zájem mám asi o řasenku :) protože jsem jijich velký sběratel a tuhle jsem ještě nevyzkoušela :))

    Zelenkova.Tereza@sezam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, nejvíce mě určitě zajímá řasenka, protože takovou ještě nemám... :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :) určitě by mě zajímala řasenka, protože takovou jsem ještě nezkoušela, ale i ten Body gloss vypadá super.
    Jinak krásný Vánoce a svátky ;)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, taky bych nejvíc chtěla řasenku, protože miluju zkoušení nových řasenek :P¨
    dcmiky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní2:57:00

    Ahoj, nějak se nemůžu rozhodnout. :) Vše je pěkné. A proč bych dárečky chtěla? Ještě nikdy nic jsem nevyhrála. :( Přeji krásný předvánoční čas a šťastnou ruku při losování. :) Iva (zviratkosk@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,
    mně by se nejvíc líbila řasenka, protože řasenky od Rimmelu mám nejradši a tuto jsem ještě nezkoušela :)
    ekar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Asi řasenku,ještě jsem tuhle neměla.
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. ahoj, rozhodně lak na nehty, jsem do nich maniak! a sally chci už hodně dlouho vyskoušet :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Anonymní15:24:00

    Ahoj, tak mě by rozhodně potěšil vzorek parfému, protože jsem na všelijaké vůně úplně ulítlá a na tenhle jsem četla celkem pěkné komentáře, tak jsem zvědavá ;)
    Jinak přeji krásné svátky a nezbláznit se v předvánočním shonu.
    Nikol (oupsniki@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  27. Dobré ráno,
    přála bych si určitě všechno, ale nejvíc asi řasenku, protože mám asi jen dvě a chtěla bych vyzkoušet něco nového.. :)
    PS: Doufám, že už konečně jednou v životě něco vyhraji! :)))
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíc chci asi ten vzorek od hugo bosse.Jsem ůchylák na vůně ;D
    anikkik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, já bych si asi nejvíc přála lak a Body Gloss, s Palmer´s ani Sally Hansen ještě nemám zkušenosti, tak doufám, že to vyjde :-)

    christina.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...