Prohledat tento blog

pondělí 19. prosince 2011

Podkladové báze + oblíbený zimní make-up

Zdravím všechny,
v úvodu bych chtěla poděkovat za mé nové pravidelné čtenáře i komentáře, ani netušíte jakou radost jste mi udělali!:-)
V tomto postu se budu věnovat podkladovým bázím. Vždy jsme byla jejich nepřítelem a všem okolo jsem tvrdila, ať je nepoužívají. Měla jsem dojem že stačí vhodný krém a je to.  Proč na sebe patlat lubrikační gel?(v podstatě stejné složení)...
Momentálně mám doma tyto:


elf, shiseido

Jako první vám představím Elf mineral infused face primer
Takový malý lubrikační gel na obličej. Přiznám se, že nechápu jeho význam, protože make-up mi na něm déle nevydrží, ani o hodinu, bohužel. Mám suchou pleť kterou tato báze nevysuší, to je sice pravda, ale na to mi stačí krém, že...Příště už si ji nekoupím.(Ano, ano, vím že vyhovuje mnoha lidem, stejně jako Dermacol báze, která mi přijde naprosto stejná akorát víc vysušuje, takže se hodí na mastnější pleť)
Báze která změnila můj názor na ně se jmenuje Shiseido Refining makeup primer SPF 15:
Tuto bázi miluji, bohužel, jak jsem zjistila, přestali ji vyrábět, ale ebay to jistí. Nemá tak silikonovou konzistenci, je jemně tónovaná. Barevně je skutečně hodně světlá což je pochopitelné vzhledem k tomu že je vyrobena v Japonsku. Tam bronz asi nikdy nepoletí:-)

Báze plní co má, make-up mi na ní vydrží bez přehánění celý den. Neuvěřitelné. Je neparfémovaná, příjemně se roztírá stejně jako kvalitní krém, má SPF, což považuji za velmi důležité. A ano, koupím si ji i příště a doporučuji všem:-)

No a teď k mým oblíbeným make-upům na zimu:
Double wear Stay-in-place odstín 2N2 Fresco 01:
Klasika všech klasik, neuvěřitelná výdrž, neuvěřitelné krytí...no...to stačí:-)  Co mne ale neuvěřitelně štve, jsou ty jejich odstíny, co to má jako být?  Nejsvětlejší odstín (co mám já) používám jen se samoopalovacím krémem , to je jeho obrovská nevýhoda, asi u Estée Lauder nemají rádi bledé tváře či co...Slyšela jsem že v light verzi odstín 01 je skutečně velmi světlý, ale nezkoušela jsem tak nevím, nemáte někdo zkušenost??

Abych to schrnula, mám ho ráda za jeho výdrž a za jeho plné krytí(ikdyž někdy mi připadne že je krycí až moc ...)

Make-up který mám už asi po páté, který doslova miluji je Elixir make-up od Dermacolu:
Skvělý na suchou pleť, kryje velmi dobře, výdrž o něco méně než DW, ale i tak minimálně 8 hodin.
Odstín č.1 skvělý pro bledé tváře, momentálně mám odstín č.2, při dobrém rozetření mohu používat i v zimně. Má dokonce vyšší SPF než DW (15). Dělá skutečně krásnou šťavnatou pleť, jen se modlím ať mi ho nepřestanou vyrábět.

Máte také své zimní favority v líčení? Jaké?

Vaše Levandule:-)

5 komentářů:

  1. mmm hezky napsano.
    tu bazi od shiseido jsem zkousela, nakonec jsem ale ukoristila dvojitou od dermacolu, kterou uz mam asi rok a vyhovuje (a je ji treba malicko, takze je porad plna).
    jinak teda co se tyka zimy, vlastne pouzivam to, co v lete. cekala jsem, ze mnohem vic vyblednu a vrhnu se na sve naskladnene "bílé" makeupy, ale zatim se tak nestalo, takze moje stalice je Diorskin - Nude, odstin 021 linen.

    OdpovědětVymazat
  2. Double wear Light odstín 01 je opravdu světlý, ale zase trochu dorůžova :(

    OdpovědětVymazat
  3. @ levandule
    ano ano ma, a je to zluty podton. az ted budu kupovat novou lahvicku, tak poridim nejspis 020 light beige
    (na odstiny mrkni trebas semka:
    http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P230421

    OdpovědětVymazat
  4. ja som s elfom nebola velmi spokojna..a hned sa mi pokazila ta pumpicka.. Shiseido Refining makeup primer som neskusala..prosim ta nevies kolko stoji na ebay? Ja som ho tam hladala, ale nasla som len za 40 dolarov, co sa mi zda dost vela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych počkala na lepší cenu:-)...On se totiž už nevyrábí, takže sehnat ho někde levně...nevím kde, už mi dochází a taky ještě nevím kde ho příště koupím...Spíš si pořídím nějakou náhradu, zalovím v blogerských vodách a něco vykoumám:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...