Prohledat tento blog

čtvrtek 1. prosince 2011

Tvářenky co se mi nehodí do foroty

Ahoj všichni,
tyto tvářenky sice vynikají kvalitou ale mám sto důvodů je nenávidět. Pro těch sto důvodů stačí jeden jediný, a to že mi nesluší. A když nesluší mně, tak nesluší ani Vám! Vám s bledou pletí a roztomilýma pihama(zajímavé že pihy jsou roztomilé jen pro ty co je nevlastní, hmmmmmm....)
Jako první tvářenka od E.L.F., odstín fuschia fusion, odstín tak pro černovlasé harcovnice, ženy živočišné a vášnivé již na pohled, ehm, prostě ne pro zrzky a blonďaté diblíky, smailík co protáčí očima...
Za ní hned tvářenka od Trucco Sebastiane, odstín Cherry pie. Pro ni platí to samé co pro tvářenku výše.
Třetí tvářenka sluší všem, tedy i nám, méně pigmentovaným. Je to tvářenka z kolekce Estée Lauder, Tom Ford odstín 01 Azurée glow, krásný opálený tón ona vykouzlí, víme? Jenže já raději pudrové když už musím do prohlubně mých lícních kostí...
No a poslední  je ta nejvyblitější a nejméně držíčí(a je mi jedno že se vyrábí v továrně na chanel)a to tvářenka Bourjois odstín 48 Cendre de rose brune.
Odstín celkem fajn, ale výdrž dvě hodiny, slovy dvě?????!!! Au!
Tož tak. Já ráda růžové tvářenky, také vás čeká recenze mnohem pozitivnější. Ta pozitivnější recenze bude také na převážně růžové tvářenky, ale jiné, jiné značky a jiné výdrže.

Vaše Levandule.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...