Prohledat tento blog

pondělí 5. prosince 2011

Vánoční potěšení

Ahoj všichni,
dnes bych vám ráda představila výrobky, které momentálně ráda používám, které mi navozují vánoční náladu.
Nejdříve nádherně voňavý obličejový peeling z mořských řas od OriginaAtok (voní jako františky):
 Je dostatečně jemný, používám ho jednou za týden.

Nenapadá mne co víc bych k tomuto výrobku řekla. Peelingu nemám co bych vytkla, je čistě přírodní, nedráždí.

Mám moc ráda sprchové gely a krémy od Baley. Stojí pár korun a mají krásné vůně.
Tento-Eisschimmer dusche- voní po skořici. No, měl by. Skořici jsem tam skutečně vyčenichala, k tomu si představte vůni gumových medvídků a máte parfemaci tohoto sprchového krému. Konzistence je tedy krémová, mají v něm být třpytky, těch jsem si v mé potemnělé koupelně nevšimla.


Další věc kterou kupuji pravidelně je Tělové máslo z Lidlu, Cien body butter kokos.
Je to hutný našlehaný krém, promastí suchou pokožku a k tomu ji nádherně provoní kokosovo-mléčnou vůní. Hůře se vstřebává, ale to mně nevadí, mám ráda pocit promaštěné kůže:-)

Vůně tohoto tělového másla skvěle doplňuje můj parfém, který mám v tomto předvánočním období ráda, a to Lolitu Lempickou edt (mám i edp, ta je taková hutnější a intenzivnější, edt je mnohem jemnější muskovější vůně, méně náročná, tzv. tulící)
Přesně jako Lolita Lempicka voní sprchový krém Balea s Pitayou:-)

Máte také své oblíbené předvánoční výrobky? A pokud ano tak jaké??

Vaše Levandule.

5 komentářů:

  1. Sprcháče od Balei jsou skvělé :D. Zvu tě k sobě na giweaway :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sprcháč od Baley mám stejný akorát fialový. Krásně voní.

    http://curllygirll.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se, sprchové gely Balea jsou super! Ty nové, vánoční, opravdu krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lolita byla jeden z parfémů, který jsem si koupila tak trochu na blind v nějaké slevě na internetu, a to ryze na základě složení a recenze z arome.cz. A nemohla jsem vybrat líp! Lékořicová láska, co se rozleží do něčeho nepopsatelného :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kunkuli, že jo? Já ten parfém miluji, a ta cena je úžasná vzhledem ke kvalitě vůně:-) Jinak, já jsem aromačka už pátým rokem, těžká závislost:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...