Prohledat tento blog

středa 11. ledna 2012

Balea young - Splashy Watermelon

Ahoj všichni,
doma mám snad deset různých mazátek na rty různých vůní a konzistencí. Některé mám ráda velmi, některé méně, některé ještě méně a některé se brzy ocitnou v koši.
Tento balzám na rty se bát nemusí. V koši neskončí. Další z výrobků, které mi okolí docela vnucovalo, prý že krásně voní(melounové aroma, obzvláště pak v parfémech mi obrací žaludek naruby), rty krásně zvláční(také jsem pochybovala, jak mi můžu něco od Baley zvláčnit rty když to nedokázal zázračný kelímek ani mazátko od Atoku a Sanoflore) a jiné předsudky...
Balzám voní skvěle! Jako melounová orbitka. Zvláčňuje a vyživuje suché rty po dlouhou dobu, nejen bezprostředně po nanesení. Konzistence je příjemná, dobře klouže, není vůbec tuhá. Je ho 10g, což vám vydrží do aleluja a prázdná dózička se taky hodí.
Tento balzám jsem dostala a příště nebudu váhat a pořídím si ho sama:-)

Máte také svoje oblíbené mazadlo na rty? Jaké? :-)
Vaše Levandule.

11 komentářů:

  1. Já jsem taky hroznej sběratel všeho na rty :D Ale tohle neznám :-O jen nemám moc ráda, že se do toho musí hmatat prsty.. :)

    http://www.markvitkysvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám doma mazátek na rty celej šuplík, takže tomuhle zázračně odolávám, ale dlouho to nevydržím, na to se dost znám. Navíc i ta cena, žejo. :D Ale při představě, že mám zase o patlátko navíc... :P

    OdpovědětVymazat
  3. Taky ho vlastním, meloun mě zlákal:)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý blog máš :)) Pokračuj !:))

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím že balzám je celkem provařený:-)
    Děkuji holky za komentáře.
    Leni, děkuji za pochvalu, tohle je pro mne ta největší motivace:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten mám taky:D. Nosím ho v penéle do školy a mažu se s ním několikrát v hodině, taky mi celkem vyhovuje. Za tu cenu to teda rozhodně stojí za to- i když mi vadí, že se do něj musí šmatat rukou...

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já se tedy přidám. Mám ho taky a naprosto mi vyhovuje :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já se přidávám k těm, co balzám mají, ale bohužel nějak nenadchnul. Se rty mi neudělá nic a navíc mám pocit, že je spíš trochu vysuší :( Tak se mi jen povaluje po stole. Pro mě je nej Labelo Med Protection nebo pak třeba Milk&Honey nebo Classic.

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím s Boruvk_a - mě taky nenadchnul. Teď momentálně nejoblíbenější balzámy mám od Neutrogeny a od Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
  10. tento balzám miluju..;)

    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní12:37:00

    Lidi kde tyto balzámy na rty seženu pls napište mi např. odkaz na internetový obchod děkuju ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...