Prohledat tento blog

středa 18. ledna 2012

Deja vu

Ahoj všichni,
pokud si lámete hlavu nad tím, jestli si koupit tvářenku nebo rovnou konturovací pudr s tvářenkou, tak mám pro vás řešení! Už nějaký pátek se mi doma válí tvářenka ze studio řady E.l.f. v odstínu candid coral. Furt si říkám proč ji nepoužívám, vždyť jsem si ji kupovala s tím, že broskových tvářenek se zlatým podtónem není nikdy dost... Poslední dobou mi to myslí trochu pomaleji, takže jsem k vyluštění této hádanky došla až po dvou měsících, ale DOŠLA!:-)Mrkněte na fotku.
 Odstín tvářenek je naprosto stejný. Takže nač si kupovat tvářenku, když můžete mít Contouring Blush & Bronzing powder za lepší cenu  (8 gramů)?
Candid Coral nekupovat:-)
Pokud jste tento post dočetly do konce, tak vám děkuji. Protože v dnešní době psát o E.l.f. je o hubu:-)

Vaše Levadule.(Tentokrát bez zbytečných dotazů, nicméně pište, pište, pište!:-)




5 komentářů:

  1. Podle me uplne stejne nejsou, ale to uz je deformace z toho, ze mam doma asi 15 tvarenek, ktere jsou ze stejne barevne kategorie, ale kazda je o kapicku jina=) ale musim rict, ze se mi tvarenka z dua libi vic nez candid coral, takze v podstate souhlasim, ze staci vlastnit pouze duo=)

    OdpovědětVymazat
  2. ten blush s bronero si chcem objednat a precitala som si to :D

    OdpovědětVymazat
  3. dobrá rada nad zlato :))

    OdpovědětVymazat
  4. to bronzovací duo taky mám, ale ten bronzer je teda na mě bohužel dost tmavý... jinak na tvářenku občas přijde řada, takže až se třeba v létě nějak opálím, tak zkusim i bronzer:-)

    OdpovědětVymazat
  5. to duo jsem si chtěla pořídit, ale bronzer je prý až příliš tmavý (a já jsem velká bledule), proto bych si pořídila spíš jen tu tvářenku :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...