Prohledat tento blog

úterý 10. ledna 2012

Dočista do čista

Ahoj všichni,
dnes bych vám ráda představila mé odličovače a čističe pleti. Každý se odličuje jinak a i já mám svůj zaběhnutý rituál který mne dokonce baví!:-) Za odličovač jsem schopná utratit tolik co za krém, vyzkoušela jsem jich nepřeberné množství a tady je taková menší recenze toho, co mám doma. Ještě bych dodala že mám suchou pleť, obzvlášť pak v zimě, v létě je spíš smíšená a odličuji se nejraději odličovacím mlékem a dočišťuji hydrofilním olejem nebo jiným nedráždivým gelem či krémem.
Bioderma Sensibio H2O-Nejspíš jsem první blogerka která si tuto micelární vodu už nikdy nekoupí. Mé suché pleti skutečně nedělá dobře, po použití je má pleť napjatá, svědí mne a je přesušená. Neubírám ji prvenství v odličování, v tom je nepřekonatelná. Díky micelám váže perfektně nečitoty z pleti, a pleť po použití je vyčištěná na 100%.
Atok kokosové tělové a pleťové mléko-Moje jednička mezi odličovači. Mám doma snad desáté balení. Na suchou šupinatou pleť je tento odličovač(ikdyž se dá použít díky jemnému přírodnímu složení na celé tělo)požehnáním. Odličuje skvěle, voní jako čersvý kokos(žádná umělá parfemace)a používám ho i na odlíčení očí, včetně voděodolné řasenky. Vše zvládá s přehledem! Jistě si koupím i jedenácté balení, o tom není pochyb. Mimochodem výrobky této značky můžete nakoupit(nad 1.200,- poštovné zdarma)ZDE.
Gelové tonikum Royal velvet softening toning gel-Tento tonizační gel používám k samotnému čištění pleti. Čistí pleť celkem obstojně, ikdyž s micelární vodou se to nedá srovnat. Pleť mi dost vysušuje a při odličování očí mne štípe:-( No jo no, to jsou ty výhodné nákupy za pár korun, však to znáte. Příště si ho rozhodně nekoupím.
Lumene sensitive touch cleansing emulsion-To je ta věc kterou používám na dočištění pleti(když zrovna nemám hydrofilní olejíček). Emulze v podobě tekutějšího pleťového mléka, je bez pafemace a je určená pro suchou a citlivou pleť(když to srovnám s čistidly od Bourjois či Garnier...můžou se jít vycpat). Pleť dočistí bez problémů, používám ráno i večer. Občas použiji na vyčištění pleti od makeupu bez předchozího čištění a i to zvládá. Paráda:-)

Máte také zkušenost z některým z  těchto čističů? Nebo máte svého oblíbence? Kteří stojí za vyzkoušení?
Ráda se o všem dočtu v komentářích:-)
Vaše Levandule.

2 komentáře:

  1. s týmito výrobkami som sa ešte nestretla :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...