Prohledat tento blog

čtvrtek 26. ledna 2012

Kdo maže, ten jede!

Ahoj všichni,
ráda bych vás seznámila s francouzskou kosmetikou Sanoflore.  Jedná se o přírodní kosmetiku proslavenou legendárním suchým tělovým olejem.
Doma se mi pár měsíců válí dva krémy, od kterých jsem čekala víc, než jsem dostala.

První zleva je vyživující balzám s medem pro suchou pleť-Nourishing regenerating honey balm-krém který jemně voní po medu. Co se mi na tomto krému líbí je fakt, jak skvěle suchou pleť vyživý, zvláční a okamžitě se vstřebá. Žádný, ale opravdu žádný lesk se nekoná. Konzistence je, jak jinak, hutná, krémová. Dá se říci skoro ideál, ale...Po jeho nanesení se mi na pleti vynoří červené flíčky(a to nemám pleť nějak citlivou). Další mínus vzhledem k tomu že ho používám jako krém na den je fakt, že nemá SPF, jako ostatně žádný krém od Sanoflore. V dnešní době celkem rarita, pro mne je SPF důležitý faktor(haha, faktro je pro mne faktorem) při koupi. Čím vyšší, tím lepší.
Vpravo vidíte zpevňující balzám s esenciálním olejem z růže-Voluptuous firming balm-jemně voní po růži a opět má hutnou konzistenci která se trochu hůře roztírá. Žádného zpevňujícího účinku jsem si, bohužel, nevšimla. Balzám je určitě vhodný pro suchou pleť, je silně vyživující a alergickou reakci na něj naštěstí nemám. Koupila jsem si ho na základě pochvalných recenzí, že skutečně dělá hezčí a vypnutější pleť. To nesplnil. Opět žádné SPF. Příště si ho nekoupím.
Uprostřed mezi krémy můžete vidět výživný balzám na rty-Baume lévres nourricier-složení dominují přírodní oleje, dá se to poznat z vůně, která je přírodní bylinná. Tento balzám je pro mne dalším zklamáním. Do rtů se nevstřebá, udělá jen jakýsi neprodyšný film v důsledku něhož jsou rty vysušené, ach jo:-(
Sanoflore výrobky jsou mi nesmírně sympatické. Samé bio, eco(ikdyž ne až tak...), krásně voňavé balzámy a krémy, krásné balení, dokonce i krásná cena krémů od třech do pěti stovek a dostupnost pouze v lékárnách. Jenže tak už to v životě chodí, kdo chce všechno nemá nic a kdo hodně očekává může být zklamaný...
Na závěr alespoň něco veselejšího. Má oblíbená maska z H&M-Face mask warm exfoliating sugar scrub. Je to zahřívací peelingová maska  s cukrem, mučenkou a arganovým olejem. Peelingové části tvoří jemně namletý cukr(žádné řampulácké krystaly), takže i pro jemnou pleť jsou velmi vhodné. Miluji její cukrovou vůni i její vyhlazující účinky. Vydrží na dvě použití. Vřele doporučuji všem k vyzkoušení:-)

Máte nějaké zkušenosti s výrobky Sanoflore??
Vaše Levadule.

7 komentářů:

  1. Tu H&M masku mam rada. Obecne mi H&M masky prijdou fajn. Mela jsem jeste nejakou malinovou cistici, sice jsem v ni vypadala jako mim, ale mela jsem pak plet fakt krasne jemnou a takovou napnutou. Za tu cenu delaji super sluzbu.
    Se Sanoflore zadne zkusenosti nemam.

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipný nadpis :-D

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5:32:00

    Já mám s kosmetikou Sanoflore velmi dobrou zkušenost. Dostala jsem vzorečky hydratačního nektaru a tak mě okouzlilo, co to na pleti udělalo, že jsem pelášila si krém koupit. Při té příležitosti jsem k němu přibrala i zpevňující balzám Voluptuous firming balm. Kombinace těchto dvou věcí udělala zázrak. Pleť je jemná a jakoby se celá zhutnila, opravdu se mi na čelisti vykreslily znova kontury, tvář se vyrýsovala, jemné vrásečky zmizely. Musím ale konstatovat, že jsem bohužel katagorie 50+, takže asi bylo co napravovat. O to víc je výsledek překvapující a když se mi to tak osvědčilo, taky u toho i nadále zůstanu. Na mladé pevné tváři asi takové překvapivé změny neproběhnou.
    Musím souhlasit, že balzám se dost špatně roztírá, je třeba roztírat pomalými tahy, aby na pleti roztál. Hydratační nektar je oproti tomu řídký a nanáší se dobře, stačí malé množství, aby byla pleť v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti za krásný komentář. Přesně to co píšeš, že jsi spokojená a nadšená, jsem mnohokrát četla, zejména na ten zpevňující balzám jsem četla samou chválu. Jenže jak píšeš, já mám ještě celkem mladou pleť co zpevnit nepotřebuje, takže jsem nemohla objektivně zhodnotit výsledek. Nevím co jsem vlasně čekala, nicméně na mně to byl dobrý hydratační krém, nic víc...Ještě si budu muset pár let počkat:-) Hydratační nektar, tak jak o něm píšeš, mě láká, takže opět vstoupím do stejné řeky:-)

      Vymazat
    2. Anonymní11:26:00

      Já mám celoživotně pleť jemnou a suchou a samozřejmě za svůj život jsem vystřídala a vyzkoušela hodně krémů. Některé byly dobré, některé výborné a některé fakt katastrofa. Sanoflore mě opravdu přesvědčil, že tohle je pro mne to pravé. Do hydratačního nektaru se neboj jít, je to moc příjemná záležitost.

      Vymazat
    3. Anonymní12:35:00

      Připojuji se k debatě - Sanoflore zpev.balzám je vynijající. Je mi 57 a mažu se s ním víc než 2 roky.Mám po něm pleť vypnutou a zvykla jsem si i na hutnou konzistenci. Ovšem teď už v lékárnách k dostání není, prý s ním Sanoflore končí. Budou krémy jiné, dražší. Tento je jen na internetu.Tak pátrám, kde je levnější a koupím alespoň 2 do zásoby.Alča

      Vymazat
    4. Alčo, díky za příspěvek, o zpevňujícím balzámu jsem četla samou chválu. Jen jsem ho měla vyzkoušet až tak za deset let, abych viděla nějaké výsledky. Já měla spíš problém s alergií, po nanesení jsem měla červené svědící fleky na obličeji, to samé mi dělají krémy dermacol:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...