Prohledat tento blog

úterý 24. ledna 2012

Lesků není nikdy dost...Chanel Lévres scintillantes glossimer 38 Electric

Ahoj všichni,
dneska tu mám jeden docela pěkný lesk na rty. Má několik plusů a několik mínusů, pro ty z vás, kdo si na Chanel potrpí, jistě jeden z nejlepších lesků na rty:-) No a pro ty z vás, kdo si na Chanel nepotrpí, to bude lepší průměr.
Tak k těm plusům. Lesk na rtech vydrží dlouho, klidně i pět hodin. Jeho vůně je příjemná pudrová a pigmentace solidní. Barva Electric je skvělá na léto, kdy už je člověk trochu opálený. Obzvláště pak sluší blondýnám, je to jemná růžovo-korálová barva se zlatými odlesky. Další klad je jednoznačně to, že je to Chanel, člověk si připadá že má něco vyjímečného:-)
Minusové body za konzistenci, husté lepidlo které drží. Tím pádem nepříjemný pocit na rtech, prostě víte, že na nich něco lepivého máte, a to já moc nemusím. Zároveň barva, protože pokud nejste opálená, tak vám barva slušet nebude:-(

Lesk bych si už nekoupila, nemám ráda až tak lepivé lesky na rty, je mi to krajně nepříjemné. Jsou ale vyjímky, které to naopak vyhledávají. Takže je to na vás, jestli ano nebo ne. Odstínů má skutečně hodně.
Máte rády Chanel? Konkrétně co?

Vaše Levandule.

1 komentář:

  1. Chanel mám lak na nehty a ten je ok.
    Jinak lesky nepoužívám,právě protože věšina lepí a to se mi příčí stejně jako tobě.:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...