Prohledat tento blog

pondělí 9. ledna 2012

Měsíční paprsek

Ahoj všichni,
dnes bych se s vámi chtěla podělit o mou menší závislost. Asi jsem byla v minulém životě straka. Miluji rozjasňovače díky kterým všechny ženy na světě mohou vypadat zdravěji, přitažlivěji a o pár let mladší. Lesk na správných místech dokáže zázraky a já vám představím mého favorita, Moon beam od Benefit:


Mám ho již podruhé, koupím si ho i potřetí, počtvrté... Na jiných blozích se můžete dočíst že se hodí spíše pro tmavší typ pleti, není tomu tak. Barva tohoto rozjasňovače je jemně meruňková s růžovo-fialkovým odleskem(skoro jako růžový centropen highlighter). Dodává pleti teplý nádech a je úžasný na míchání s makeupe, ale i samostatně. Doporučuji na unavenou, zašedlou, mdlou pleť.


Hází krásné duhové odlesky které se mi až tak dokonale nepodařilo zachytit. Používám ho na makeup i pudr vklepáním do pleti a žádné cucky či mapky mi netvoří. Nabízí se mi srovnání s podobným výrobkem za zlomek ceny. Je jím Elf shimmering facial whip. Tady bych jen podotkla výdrž. Elf se za dvě hodiny vypaří, Moon beam vydrží s přehledem devět hodin.


Zde nalíčená Moon beam zachycená v jiném světle, použila jsem ho místo tvářenky. 
Máte svůj oblíbený tekutý rozjasňovač? V plánu mám vyzkoušet rozjasňovač Armani a Becca.

Vaše Levandule.



6 komentářů:

  1. Ja vlastnim plnou velikost High Beam, ale po ozkouseni mini velikosti Moon Beam se mi zamlouva mnohem vic. Dale zkousim Benefit Girl meets pearl, ktery jsem zkousela michat s makeupem i samostatne a zamlouva se mi jeste malinko vic nez High Beam...

    OdpovědětVymazat
  2. moc bych si přála některý z těch benefitových rozjasňovaču vyzkoušet, ale ta cena:((( zatím teda nemám žádný.

    zatím vlastně tekutý žádný nemám - ty od elfu nepočítám:(((, ale "jedu" na těch klasických, suchých:D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na benefit chystám už nějakou dobu.
    Jinak, já jsem nejspíš straka i v tomto životě, co se třpytí to je pro mě:)
    Můj nej je tuhý od Smashboxu,používám ho neustále.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký blog, musím se stát followerem! :) Rozjasňovač vypadá orpavdu dobře, přemýšlím, že by se mi na tuto šedou zimu určitě hodil :))

    www.markvitkysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. hmm neviem posudit aky je lebo podla mna mas peknu plet tak ci tak :)ň






    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za komentáře!:-)
    Talka-Benefit toho má hodně, mně osobně Hihg Beam tolik nevyhovoval, byl moc nevýrazný...
    Color Beam- Suché rozjasňovače jsou v praktičtější, mám jeden z The Body Shop a je skvělý, jen ta barva...
    Noogeta-Smashbox mne taky dost láká, nedávno jsem se dívala na jejich rtěnky, pokud budeš mít možnost, vyzkoušej nějaký rozjasňovač z Benefitu, určitě za to stojí.
    Markvitka-Děkuji za kompliment, to potěší:-)Určitě vyzkoušej, stojí za to a já se jdu mrknout na tvůj Blog:-)
    Mafinx-Děkuji za hodnocení mé pleti, ale dobrá fotka toho dokáže divy:-) A děkuji za pozvání, hned jdu na to:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...