Prohledat tento blog

čtvrtek 5. ledna 2012

Proč je Lush tak voňavý?

Ahoj všichni,
jednu dobu, asi tak před rokem, jsem propadla kosmetice Lush. Následovalo pár objednávek, zjištění že Lush voní, že hodně voní.
Schválně, přečtěte si komentáře na jejich stránkách. Snad v každém příspěvku slovo vůně je.
Taky mám ráda vůně, proto si kupuji parfémy. Kupuji si je často a ráda. Kosmetiku si kupuji proto, že mám suchou pleť, mastné vlasy, pupínky atd...Příjemná vůně je bonus navíc. Proč to všechno píši?
Možná jsem měla jen smůlu na pár výrobků, ale všechny věci co jsem kdy zkusila, mi nesedly.
Vždy jsem si říkala že alespoň pěkně voní. Jenže proto jsem si je nekupovala, já chtěla výsledky.
Například nádherně voňavá věc American Cream a šampon Big:

American cream(kondicionér) voní jako ještě teplé vanilkové lázeňské oplatky. Nádhera! Vlasy vůni doslova nasáknou a tak při každém pohybu cítíte vanilkovou oplatku. Jenže má skutečně dvojnásobný účinek? Ani náhodou. Nemám šanci si s ním vlasy rozčesat, navíc vlasy mastí, takže ve výsledku jediné plus je vůně a přírodní složení. Ale nefunguje(Jojo, žádné silikony, vím)
Šampon Big je neskutečný opět vůní a konzistencí která připomíná sůl plavající ve slizu:-)

 Voní jako mořský vánek, jemně sladce se slanými tóny. Opět, vůně drží celkem dlouho ve vlasech. Jenže tady končí veškerá sranda.  Z mých vlasů se po umytí stane jeden velký dred, naprosto nerozčesatelná guče vlasů, kde se i zázrak jako Gestil Wonder zapotí.
Přiznávám, mám vlasy barvené a jemné, dost poničené. Kamarádka, které jsem dala přípravky vyzkoušet, byla spokojená(nemá barvené a tím pádem poničené vlasy).
Takže majitelky zdravých vlasů nejspíš nebudou chápat co tu píšu za hovadiny. Toť ale má zkušenost, berte to prosím jako subjektivní názor.
A co vaše názory na kosmetiku Lush?

Vaše Levandule.

4 komentáře:

  1. osobně považuji kosmetiku za prostředek k tomu, aby dělala to, co má (v lepším případě).
    to že voní, mně nezajímá, naopak preferuji neparfemovanou kosmetiku.

    nejvíc mě "drtí" firmy, které prezentují jeden výrobek ovoněný buhvíčím jako prostředek na to a to a vedle ta samá lahvička - jinak obarvená a s JINOU!! vůní jako zaručené řešení na něco jiného. nebudu psát konrétně názvy firem, určitě každá víme.

    lush sice vyzkoušený nemám, protože jejich filosofie mě absolutně nebere, např. jako cukrový peeling na rty - v kelímku smíchaný cukr s něčím sladkým ,po použití můžete (OMG !!!) produkt olíznout a ještě si pochutnat, tento zázrak prosím "pouze" za dvě stovky.

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím že na nejsem sama koho peeling na rty od Lushe nechává chladnou. V podstatě jsi to vystihla přesně a děkuji ti za komentář. Mám pocit že Lush je hrozně IN hlavně kvůli vůním, účinky nic moc(samozřejmě ne vše mám vyzkoušené):-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak já věřím, že si tam leckdo něco najde, a že leccos má nějaký efekt, ale už jsem četla dost nespokojených recenzí (hodně na šampony) - a taky jak jsem už psala, kosmetiku mám ráda neparfémovanou, jednak kvůli mým častým alergickým reakcím na leccos a taky nemám ráda, když se mi voňavka "přebíjí" s kokosem, vanilkou, ostružinou a nevím čím vším ještě.

    OdpovědětVymazat
  4. No, alespoň vím, že věcem na vlasy se vyhýbat, i když na druhou stranu, asi bych ani jejich koupi neplánovala.
    Já jsem zatím Lushem (naštěstí) poznamenaná jenom minimálně...

    Jinak jo, připadá mi, že šílenství Lush je o značce a masovosti, ne o kvalitě a účinnosti, i když nepochybuji, že některé věci funkční jsou a někomu vyhovují. Jde ale pak taky o to, jestli se náhodou nejedná o čistě sugestivní vjem, protože je to Lush, žejo.
    Nevím, ale ani nemám moc chuť s Lushem experimentovat, protože než bych našla ty "moje" výrobky, byla bych na kontě v mínusu. Tot můj názor.

    A souhlasím s Color - vadí mi, když se vůně přebíjí s parfémem, proto já teda raději méně parfemace. I když jak u čeho, že...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...