Prohledat tento blog

čtvrtek 12. ledna 2012

Recenze lesků na rty Super Glossy Lip Shine od E.l.f.



Ahoj všichni,
lesky na rty moc nepoužívám. Jednak mám pocit že mi nesluší a pak taky dost vysušují rty. Pár vyjímek se najde, a překvapilo mne že se ta vyjímka našla i u firmy E.l.f. Tubové lesky na rty obzvlášť nemusím. A jednou velkou ironií je, že právě tento lesk na rty je mým nejoblíbenějším leskem vůbec.
Lesk se chová jako balzám na rty, je příjemný, voní a chutná sladce a ne příliš uměle. Má mírně lepivou konzistenci, ale žádné lepidlo se nekoná, nebojte. Doma se mi jich sešlo více kousků(a to už jsem čtyři lesky darovala...)Některé odstíny jsou poměrně dost pigmentované, jiné zase ne. Možná vám usnadním výběr...

Poměr cena a výkon je neúměrný,  jsem z nich nadšená,  ikdyž ne každý odstín my sedne. Například odstín Iced latte mi vyloženě nesedl...



Vřele doporučuji k vyzkoušení:-)

Goddess je tělová růžová s růžovo-fialkovým odleskem.




Mauve luxe je červeno-hnědá barva s zlatými třpytkami, působí na rtech velmi přirozeně, "mauve" nádech nečekejte.

  



Honey do je téměř průhledný lesk na rty, vhodný k použití i bez zrcátka, má jen neznatelný korálový nádech. Je bez třpytek.

Juiced Berry je jemně pigmentovaný, nafialovělý odstín se třpytkami (červeno-modro-růžovýma)



Iced latte, tak to je barva čokolády, pro mne nenositelný odstín, obsahuje stříbrné a zlaté třpytky.

Máte doma taky tento lesk? Jste spokojené? Nebo máte jiný?
Vaše Levandule.





5 komentářů:

  1. Na lesky vůbec nejsem, mám dva a ani je neužiju, ale je dobré vědět, že jako dárek se strefím... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejradši balzámy, těch mám fakt spousta, úplně je miluju. taky od té doby, co jsem na ně přešla si lesků už skoro vvůbec nevšímá. Jednu dou mne dost brali, ale za chvilku to bylo jinak. Vadí mi, že nyvydrží dlouho, celkem lepí(jak který)... Ale tyhle vypadají fajn, elf jsem ještě nezkusila:))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle zrovna nemám,ale měla jsem jich od e.l.f. hodně a žádnej vlastně nic moc.. jinak lesky miluju, mám jich spoustu :)

    OdpovědětVymazat
  4. to latte je podla mna naj :)
    a dakujem!

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tieto lesky 2 - Mauve a Watermelon a milujem ich :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...