Prohledat tento blog

pátek 6. ledna 2012

Yves Sain Laurent Love Collection (Compact powder for the complexion)

Ahoj Všichni,
ráda bych vám představila jednu z mých momentálně nejoblíbenějších tvářenek. Jedná se o tvářenku YSL z limitované kolekce Love.
 



Vlastně jde o pudr s tvářenkou dohromady. To je značně nepraktické a sám pudr okolo se špatně nabírá. Má v sobě jemně namleté třpytky, které dokonale odrážejí světlo a tím krásně kryje vrásky nebo jen tak projasní unavený výraz v obličeji. Pudr nanáším  prstem kterým přejedu v mém případě po nosoretních vráskách a nad obočím.
Uprostřed je, jak můžete vidět na obrázku, tvářenka. Odstín je velmi slušivý, dá se říct že nikdo s koupí neprohloupí:-)
Je to světloučce růžová barva se zlatými odlesky. Vykouzlí vám ruměnec jako po ranní rozcvičce(ha haha)nebo rychlé zimní vycházce. Krásný zdravý nádech.
 
Fotky nic moc, ale snad trochu té krásné růžové uvidíte:-)
Tvářenka je velmi dobře pigmentovaná, stačí štětcem jednou máznout. Práší středně. Pro ty z vás, které preferují matné líčení, ale nebude. Produkt bez problémů koupíte na zahraničních webech. 
Pracovně jí říkám malovátko pro princezny:-)

A co vy, máte také svého favorita mezi tvářenkami? Jakou značku, barvu a na jaký odstín pleti? Ráda se o všem dočtu ve vašich komentrářích:-)
Vaše Levandule.

7 komentářů:

  1. Přiznám se, že motivy se srdíčkama mi přijdou trochu pitomý, ale tvářenka má rozhodně krásný barvy.
    Já teď mám nejradši krémovou od Alverde, která je tmavě fialová s béžovou, takže ve výsledku vypadá tmavě růžově.
    Zajímalo by mě, kolik ta tvoje YSL stála.

    OdpovědětVymazat
  2. Lolo, děkuji za komentář, srdíčka a růžovou taky zrovna nemusím, ale tato tvářenka je vyjímkou. Jinak dala jsem za ni 400,-, je jí 8g, podle mně mi vydrží do smrti:-)
    Krémovou Alverde a v takové barvě? Ta musí být famózní! Jen mám blbou zkušenost s krémovou konzistencí, že moc dlouho na pleti nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  3. Moji momentalne nejoblibenejsi prirozenou tvarenkou je Alverde Peche z limitky Mademoiselle. Kdyz chci neco vyraznejsiho, ale pritom prirozeneho, pouzivam NARS Oasis nebo ELF Coy. A poctive testuji Benefit Hervanu .

    OdpovědětVymazat
  4. mě teď nejvíce baví paletka tvářenek NARS. Pro mě je Orgasm naprosto univerzální odstín pro většinu holek. Nebo mám ráda Bella Bambu od Benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  5. balení mi přijde roztomilé, srdíčka v malé míře mi pitomá nepřijdou:D, ale co mi mě teda děsilo je to nabírání pudru okolo srdíčka, to mi přijde značně nepraktické:(

    moje "all time favourite" je od té doby,co ji mám Mac Ripe Peach (broskvová a růžová v jednom), to je pro mě univerzální produkt. A pokud chci chladnou, tak mám ráda Mac "on a mission" - chladná starorůžová s jemným studeným třpytem - na tváři téměř není znatelný.

    pokud mám náladu experimentovat, použiju náhodně cokoliv jiného mi přijde pod ruku:-))

    OdpovědětVymazat
  6. skutocne prijemna ruzova, ja momentalne pouzivam NARS Orgasm, o ktorom sa hovori, ze by sa mal prisposobit a vynikne na kazdej pleti, inak na drahsich luxusnejsich dekorativnych vyrobkoch sa mi paci, ze maju to semisove puzdierko:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za komentáře:-)
    Talka, tu od Nars mám v plánu vyzkoušet.
    Rendy, orgasm je nádherný odstín, můj vytoužený.
    Color Beam, no jo no, Mac, ten je skvělý:-)
    Evie, vidím že orgasm je skutečně orgasm:-)Nutně musím vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...