Prohledat tento blog

pondělí 2. ledna 2012

Zlaté české ručičky

Ahoj všichni,
chtěla bych se s Vámi podělit o jeden příjemný zážitek, a to díky krému Beauté des mains od Yves rocher. Dostala jsem ho pod stromeček od mé hodné sestřičky, sama bych si ho nejspíš nekoupila. Mám totiž k Yves rocher jakousi averzi, nejspíš od doby co jsem se dočetla že je to kosmetika používaná v ženských věznicích ve Francii. No, každopádně díky bohu že má sestra nejspíš nic takového nečetla. Tento  balzám na ruce je to nejlepší co jsem za poslední léta vyzkoušela.


Balzám má konzistenci změklého másla, téměř ihned se vsákne, výborně klouže po pokožce a příjemně voní po arnice(nevím jak voní arnica, jen se domnívám vzhledem k tomu že je arnica v krému obsažená).
Ručičky mám po použití hebké, jemné, měkké, voňavé. Co víc si mohu přát?

Suma sumárum, všem váhalům doporučuji!

Krém který už není takovou hitparádou je Hand Treatment mask od Oriflame.
Má to být maska, ale co mi na něm vadí je ta spousta silikonu ve složení, lepivá konzistence a téměř nulový výsledek.



Tento krém se vám do rukou nevsákne ani náhodou, vytvoří silikonovou vrstvu která je docela nepříjemná. Za mne osobně je to propadák, ikdyž nápad to byl skvělý...
Máte své oblíbení krémy na ruce? Podělte se o zkušenosti v komentářích:-)

Vaše Levandule.

6 komentářů:

  1. Zrovinka si budu muset pořídit něco na ruce. Já, na rozdíl od tebe, mám YR strašně ráda. Takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. mám svoje YR období už za sebou, dřív jsem ho mělamoc ráda,když mi bylo okolo dvaceti..pak nevím, proč, jsem k němu získala nějaký odpor. Už tam teď nenakupuji.

    jinak na ruce používám, co mi přijde pod ruku, nejčastěji to je krém ne ruce od biodermy, excipial, krém na ruce od neutrogeny.
    s tím posledním jsem nejvíc spokojená a pořídím opět:-)

    OdpovědětVymazat
  3. jednoznačně nejlepší je pro mě krém na ruce od L´Occitane. Nejsem si jistá přesným názvem, ale má modrou etiketu a je to jejich nejprodávanější krém :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc děkuji za komentáře.
    Lolo, nemáš zač, na tvém blogu jsem už našla tolik skvělých tipů:-)
    Color Beam, Neutrogenu zkusím hned jak vypatlám YR, děkuji za tip:-)
    Rendy L'Occitane zkusím, sice je dražší, ale spousta lidí ho chválí, něco na něm musí být:-)
    Takže děkuji za tipy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. @ Levandule
    nemáš zač:-) netvrdím, že ten krém musí všem vyhovovat, ale po vyzkoušení jiných, i dražších, mi tenhle z drogerie sedne nejlíp.
    já ale třeba taky nemám ráda, když mi něco na rukou voní (po krému na ruce), takže kdo preferuje něco navoněného, tady bude zklamaný.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní9:20:00

    Ahoj :-D To o používaní kozmetiky Yves Rocher som písala na Arome ja. Dočítala som sa o tom v tejto knihe: http://www.martinus.sk/?uItem=100332
    Lucia
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...