Prohledat tento blog

sobota 25. února 2012

Balea Zpevňující Tělová Emulze s Q10 pro normální pokožku 400ml

Někdy začátkem ledna jsem si řekla, že bych mohla více cvičit. Už mne nebavilo šolíchat se na orbitreku a příležitostné cvičení pilates, měla jsem chuť se do toho vložit pořádně. Tak jsem taky udělala, začala jsem cvičit čtyřikrát týdně. Přibrala jsem čtyři kila a útěchou mi budiž to, že to bude nejspíš svalovina.
Ruku v ruce se cvičením jsem se začala i mazat, v drogerii jsem popadla nejlevnější zpevňující mléko co jsem tam našla(co kdybych se na cvičení za týden vyprdla...)a začala si po sprše poctivě mazat stehna, zadek, boky a břicho...
 Vzhledem k tomu, že jsem se nechtěla cítit umaštěná, tak jsem vzala emulzi pro normální pokožku, měli tam i pro suchou. Necelý půl litr vám vydrží déle jak měsíc a účinek určitě zaznamenáte, ikdyby jste necvičily. Toto lehké mléko sice nevoní, dokonce tvrdím že lehce páchne jako by po samoopalovací složce(která v něm není), ale funguje. Okamžitě se vstřebá, takže žádné lepení pyžama na tělo které nesnáším. 
Používáním po celý měsíc se mi pokožka vyhladila, mám ji krásně jemnou. Cítím i znatelné zpevnění, ale vzhledem k tomu že intenzivně cvičím přičítám to tomu. Každopádně jsem nečekala tak pozitivní ohlas mé pokožky, ještě niky jsem ji neměla tak jemnou a hebkou na dotek. Takového výsledku jsem se nedobrala ani s výrobkem za tisíc korun. Takže já vřele doporučuji všem, za překonání jemného zápachu toto tělové mléko jednoznačně stojí!

Kdybych bodovala, tak dávám této emulzi 9/10, a ten jeden bod odečítám jen pro tu nevůní:-)
Levandule.
P.S.:Nezapomeňte, že se můžete zúčastnit GIVEAWAY KTERÝ NALEZNETE ZDE!













7 komentářů:

  1. I levné výrobky dokáží kolikrát velice příjemně překvapit. Chystám se taky začít cvičit, tak možná emulzi vyzkouším :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, nebudeš litovat a v podstatě je zadarmo(nějakých 60,- Kč)

      Vymazat
  2. Zrovna jsem najela na denní (obdenní) cvičící program, který jsem na nějakých pět měsíců úplně vysadila - stydím se, tak možná krém pořídím, abych měla ještě lepší pocit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyky, myslím že je to dobrý nápad,opravdu funguje a v kombinaci s cvičením je to paráda!

      Vymazat
  3. Díky za tip, určitě se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. baleu miluju :) užmoc sem toho od ní vyzkoušela :) ale tento krém ještě ne :) máš hezké záhlaví :) levandule ta je moje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...