Prohledat tento blog

středa 1. února 2012

Co používám teď v zimě nejvíc?

Ahoj, všichni jistě máte své oblíbené výrobky které vám v zimě nejvíc vyhovují. Letošní zimu jsem používala docela těžké parfémy, dost si malovala rty a snažila jsem se dbát o své vlasy tak, aby to na nich bylo vidět. Různá roční období mám nejvíce spojená s parfémy. Co období,  to jiný parfém a jiný krém na pleť. Krémy jsem vám představila minule. Začínáme:-)
První vlevo nahoře je odsypek pudru T.LeClerc v odstínu Parmé. Je to skvělý pudr s nádechem do fialova. Fialová barva potlačuje nažloutlý tón pleti a je tedy skvělým partnerem pro výrazné líčení rtů a porcelánovou pleť. Pudr nevysušuje a dělá doslova modelkovskou pleť. Potvrzeno pochvalami:-)
Vedle něj parfém LouLou od Cacharel. Této vůni mráz vyloženě sluší, cítím v ní bílé květy, pomerančový květ, santal s vanilkou a kadidlem. Je to silná sladká vůně laděná do orientálna.
Vedle můj oblíbený levný antiperspirant od Cien deo Sensitive. Nedráždí, funguje a stojí necelých třicet korun, co dodat...
Pod pudrem vlevo je má vůbec nejoblíbenější a nejpoužívanější věc kterou mám už podruhé. Swivel stick od Palmer's. Je to obří(14g)léčivá tyčinka s kakaovým máslem. Použití je mnohostranné. Rty, vysušená pleť, odřeniny. V zimě, když už ani krém nezabírá, si jím natírám na večer celý obličej a ráno ho mám jako nový, bez šupinek. Na rty je také nepřekonatelný. Navíc krásně voní po kakau. Doporučuji vyzkoušet všem!
Pokračujeme dál...Stíny od Essence odstín Taupe of the pops a Party all night. Přirozené barvy které skvěle drží a jsou slušivé. Party all night je bronzově-hnědá třpytivá barva která se skvěle nanáší, je dobře pigmentovaná a drží. Taupe of the pops je barva s jemným třpytem, prostě taupe, velmi nevýrazná a skvělá na rozetření přechodů právě PAN:-)
Vlevo dole již recenzovaný, skvělý podklad od Shiseida, recenzi si můžete přečíst ZDE
Vedle něj je parfém Rive Gauche od YSL, tento parfém je skvostný, abych to zkrátila, voní jako zmrzlé podzimní listí, nutno se k takové vůni pročuchat přes jiné.
Má oblíbená rtěnka která má intenzivní odstín, je matná, nevysušuje a dlouho vydrží. Moisture renew lipstick odstín 400 Berry queen Rimmel. Barva je výrazně vínově červená troufnu si říct že i slušivá. Doporučuji. Doplňuji konturovací tužkou Essence lipliner odstín 07 Cute pink. Výraznější růžová, dodá rtům šťavnatý zdravý nádech i jen samotná. Výdrž skvělá, nemám co bych vytkla.
Řasenka kterou kupuji pravidelně protože řasy přirozeně zvýrazní, oddělí a drží celý(!) den bez opadávání je Waterproof lengthening & volumizing mascara od e.l.f. Dokonce ani nežmolkuje. Můj celoročně oblíbený výrobek který mi nesmí chybět. No a poslední věc, kterou snad ani nemusím popisovat, je Mineral eyeshadow primer také od e.l.f. Snad jen že stíny s tímto podkladem drží celý den. Funkční věc za pár korun.
Nakoupit draze a mít funkční věc je celkem přirozené. Když narazím na levné varianty které svůj účel splní, tak se ráda podělím. Myslím že i levné věci mohou fungovat, jen to chce trošičku hledat:-)

Příště pokračování,
Vaše Levandule.

3 komentáře:

  1. Stíny Essence- Taupe of the pops mám, jsou skvělé a na slunci se hezky lesknou! Jinak super článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní6:09:00

    Mám stíny od Essence Taupe of the pops i Party all night a jsou fajn =) I ta konturka, mám od nich 3 a všechny jsou super =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem s Essence spokojená a konturky jsou bezva, za tu cenu bezkonkurenční:-)
      Děkuji ti za koment:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...