Prohledat tento blog

úterý 21. února 2012

Giveaway II., HURÁ!!!

Zdravím vás všechny,
venku je krásně, modrá obloha, ve vzduchu je cítit jaro, mám chuť se rozdat, chachá!!:-)
Podmínky toho, abyste dostali tento balíček, je jednoduchý:
1)Chtít ho.
2)Být pravidelným viditelným čtenářem.(Sledovat mě)-Jinak komentář mažu:-(
3)Napsat do příspěvku emailovou adresu.
4)Napsat do příspěvku jaký je váš nejoblíbenější kosmetický produkt.
Výherce vygeneruje počítač.
Co můžete vyhrát:
Průhledný lak od Rimmel(ten se hodí vždy), lesk na rty Essence stay with me longlasting lipgloss odstín 05 I like cotton candy, Šampon YR, novinku od Oriflame-wonder colour lip liner odstín Nude pink, černou kajalovou tužku na oči expression kajal od Maybelline.
Málem bych zapomněla, konec Giveaway bude 20.3.2012, tedy První jarní den:-)
Držím palce právě Tobě!
Levandule.

50 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Plati aj pre SR? Ak ano..
    1) chceeem :-)
    2) som - ako Katze Mc Cat
    3) makeupwithkatze@gmail.com
    4) riasenky!! najnaj = Volume Effet Faux Cils Luxurious Mascara od YSL

    :-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1.moooooc chci :)
    2.jsem
    3.Zelenkova.Tereza@seznam.cz
    4.nejradši mám asi různobarevné stíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1) splněno :)
    2) ano ano
    3) dcmiky@seznam.cz
    4) nejradši mám řasenku Volume Million Lashes :)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. ráda bych :))
    2.sleduji
    3. petule89@seznam.cz
    4. řasenka a korektor

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že to chcu uplně nejvíc, upřímně:-D:-) A samozřejmě sleduji, mail je jahranst@seznam.cz a nejoblíbenější jsou asi krémy od Ryoru:-)

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Určitě bych ráda
    2. Sleduji už delší dobu
    3. novotna.dany@seznam.cz
    4. Stíny. To je moje úchylka ;) Můžu mít paletky se skoro stejnými odstíny ale vždy na nich najdu něco unikátního. Miluju je. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. kdo by nechtěl :P, těžké vybrat jeden nejoblíbenější produkt. JEDEN! to nejde :D ale momentálně jedna z oblíbených věcí mě napadá řasenka od maybelline One by one, která mi opravdu sedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem mail: nikolik.v@seznam.cz

      Vymazat
  9. Cena je fakt úžasná:-)
    Také je pro mě velmi těžké vybrat jednu věc, protože pro mě jich je důležitých alespoň 5, ale když mám vybrat, tak to bude asi řasenka, protože mám světlé a krátké řasy. Tu pravou ještě hledám, ale vyhovují mi spíše klasické kartáčky.
    PalinkovaIveta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Chcem chcem chcem !:)
    Moj najoblubenejsi kozmeticky vyrobok je ruzovy ruz od catrice :))
    Monika.laurincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. krásné ceny :) můj nejoblíbenější kosmetický produkt je balzám na rty od Vichy, bez toho neudělám ani krok :)
    e-mail: aneta.pecena@seznam.cz

    u mě také GIVEAWAY, kdyby se chtěl někdo zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, to je boží giveaway :). Výhru tedy chci, sleduju, nej kosmetický produkt asi One by One, která je už docela profláknutá :D.
    z.borovice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji :) Asi nejraději v poslední době používám Hydratační krém od Ryoru. Pěkné ceny..:) m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Samozrejme, ze chci :) Sleduji Te uz dlouho.
    A kosmeticky produkt, je strasne tezke napsat jen jeden. Ale asi vec bez ktere bych se neobesla je make up. Ted zorvna mam oblibeny Bourjois Healthy Mix.

    ala.kasparkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. 1.)Jasně,že chci;-)
    2.)Jsem.
    3.)dejnicka@volny.cz
    4.)Je to těžký, protože kosmetiku miluju celkově, ale nejvíc asi laky OPI.

    OdpovědětVymazat
  16. Chci! :D sleduji Tě a můj nejoblíbenější produkt je řasenka, teď momentálně Volumissime od L'oréalu:)

    OdpovědětVymazat
  17. 1) moooc chci! xD
    2) jsem
    3) kristina.janickova@seznam.cz
    4) Bez pořádné řasenky a pořádného odličovače nedám ani ránu! :)

    OdpovědětVymazat
  18. 1. chcem :)
    2. som
    3. no.perfect.girl@gmail.com
    4. asi gelova ocna linka od essence :)

    OdpovědětVymazat
  19. chceem :D
    sledujem
    xdeni.massacrex24@gmail.com
    lícenka s bronzérom od elfu je môj naväčší favorit momentálne :)

    OdpovědětVymazat
  20. samozřejmě, že chci :)
    sleduji už nějaký čas :)
    ordinarylife (zavináč) seznam . cz
    opravdu jen jeden oblíbený? tak dejme tomu balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1) Samozřejmě, ceny vypadají skvěle! :)
    2) Jsem
    3) kyky99@seznam.cz
    4) Obecně? Laky na nehty. Konkrétně můj úplně top výrobek - Max Factor Masterpiece MAX :)

    OdpovědětVymazat
  22. 1. chci chci :)
    2. jsem :)
    3. cant.be.perfect@seznam.cz
    4. laky na nehty nebo jahůdkový labello :)

    OdpovědětVymazat
  23. 1. áno chci
    2. jako by se stalo=D
    3. katinka95@seznam.cz
    4. balzám na rty a krémy na ruce=)
    PS: moc pěkná Giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Chci.
    Jsem.
    magnifity@seznam.cz
    Asi oční stíny, protože si s nimi můžu nejvíc vyhrát :).

    OdpovědětVymazat
  25. krásná cena:)
    je těžké vybrat jeden nej výrobek... obecně jsou to asi laky na nehty a konkrétně řasenka Gabriela Salvate - Giant Volume Black Mascara :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    a ještě bych chtěla všechny pozvat ke mně na giveaway, doufám, že se zúčastníte
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Jop, chci :)
    2.Jsem :)
    3. chiarlottes@gmail.com
    4. Každou chvíli se zamiluji do něčeho jiného. Jednu chvíli jsem ulítlá na stíny, pak na laky či na řasenky. Momentálně balzámy na rty .)

    OdpovědětVymazat
  27. Jenom jeden?! Nějaká lehčí otázka by nebyla? :-D OK, tak asi Bioderma micelárka.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Hezká giveaway :)
    Momentálně je má oblíbenkyně rtěnka od Rimmel z kolekce Kate Moss - odstín 01 :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Nej kosmetický produkt? Mám dva. Nemhola jsme najít řasenku, která by mi vyhovovala.. a pak se najednou objeví babička a dá mi úžasnou, krásně svítivě žlutou (jako obal :D)Gabriela Salvate - Giant Volume Black Mascara.:) Je úžasná! :) A s ní je na prvním místě Krém z kakaového másla Ziaja - Cocoa butter.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. nejoblíbenější ... hmm ... asi kajal :)
    email mám v profilu

    btw. 1: vidím dva mcqueeny a PRN, znalkyně :)
    btw. 2: na oplátku tě zvu na soutěž k sobě :) (tyhle upozornění normálně nedělám, ale tady mi to přijde tak nějak fér :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1) chci ho :)
    2) sleduju :)
    3) joyandyou@seznam.cz
    4) asi linky od essence a MoM z Lushe :)

    OdpovědětVymazat
  33. Chci moc a sleduji tě ;)email: adela.kuchynova@seznam.cz a nejoblíbenější jsou asi lesky na rty a rtěnky a z těch lesk xxl nude a rtěnka in the nude od essence

    OdpovědětVymazat
  34. I wanna,I follow....a ode dneška na dobu neurčitou miluju lak na nehty Rimmel v odstínu Peppermint :-)
    hanka.bee@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. tak o cenu zájem mám:-)
    gfc - color.beam - sleduji od samého počátku:-)
    mejlik:
    color dot beam at centrum dot cz
    jeden jenom? tak micelárka od biodermy:-)

    OdpovědětVymazat
  36. 1) jasně, že chci :D :)
    2) sleduju
    3) theplasticmadedreams@email.cz
    4) nejspíš balzám na rty z lushe :)

    OdpovědětVymazat
  37. Moje první giveaway, kterého se účastním :)
    Ale k otázce... Víš, jak je těžké vybrat nejoblíbenější? :) Ale obecně nepřežiju bez: deodorant, parfém - aktuálně láska Lolita Lempicka a Hugo Boss - Deep red, balzám na rty a krém na ruce. To je moje KPZ :)
    A mail je: Veru.Ly@seznam.cz
    Díky za milý blog :)

    OdpovědětVymazat
  38. Vybrat jenom jeden produkt teda bude fuška. Ale po dlouhém přemýšlení musím uznat, že nutností bez které nemůžu fungovat, je balzám na rty :)


    spicedchocolate(at)seznam(dot)cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sleduju tě chvilku, ale tvůj blog je super. Jinač můj nejoblíbenější produkt je (jsou) rtěnky od Miss Sporty.
    bandrtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. 1. splňuji, dáreček chci :D
    2. sleduji
    3. Radka.Valuskova@seznam.cz
    4. momentálně nejoblíbenější produkt je make-up Dermacol cover (používám lokálně, jako korektor)

    OdpovědětVymazat
  41. chcem, chcem, kto by nechcel, haha :D blog samozrejme sledujem a môj jeden najobľúbenejší produkt? fúúú.. momentálne malinový krém na ruky Essence zo zimnej kolekcie :)

    simonakocurkova@gmail.com

    prajem veľa šťastia s blogovaním! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Vybrat si jeden oblíbený kosmetický produkt, to je pro mě hooodně těžká otázka :o) ale v současnosti to asi je podkladový krém Jackie Oates z Lushe.
    (email evca.t@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  43. kdo by nechtěl takové krásné dárečky :) a nejoblíbenější produkt je jednoznačně balzám na rty lip smacker
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji :) Nejoblíbenější produkt asi řasenka od Maybelline, nebo lesk na rty od L'Occitane
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. izzie-blossom@seznam.cz
    já mám nejradši laky na nehty od Essence =)

    OdpovědětVymazat
  46. najradsej mam asi krem Ryamar od Ryoru :)
    katka.galisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. všechny podmínky splňuji:))
    eliska.janci@email.cz
    a můj nejoblíbenější produkt? To je velice těžká otázka.... Teď je to sprchový krém Pomerančové máslo oz Ziaja, a rtěnka Astor 115 :))

    OdpovědětVymazat
  48. Tak pro mě se staly nepostradatelné asi tvářenky... anebo řasenky... ale spíš tvářenky, protože s těmi vypadám zdravě a nevybledle. Oželím cokoliv, ale zdravíčka musí být! Toť dekorativka. U pečující kosmetiky by to s jedním produktem nešlo...
    Mail mám nejspíš v profilu.
    ;-)

    OdpovědětVymazat
  49. Můj nejoblíbenější kosmetický produkt je asi make up. Sjednotí barvu pleti a alespoň trochu zakryje mé nedostatky pleti : )
    Janushka.D@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...