Prohledat tento blog

čtvrtek 23. února 2012

Makeup který sluší všem

To je tak když se chystám mezi lidi a nechci nějak oslňovat, jen působit upraveně a hlavně aby malování moc dlouho netrvalo. Mé požadavky jsou jasné:
1. Aby malování netrvalo déle jak 7 minut
2. Barvy nejlépe neutrální a slušivé
3. Musí vydržet alespoň 8 hodin
4. Chci vypadat svěže a odpočatě(přece jen mi už táhne na třicet...)

Většinou sáhnu po osvědčených výrobcích a řasence co příliš nezvýrazňuje, jen barví. Na rty použiji balzám, maximálně rtěnku v neutrálním, tělovém odstínu. Napadlo mě se vyfotit když jsem si dělala makeup do fitka(fuj, to jsem ale fiflena, do fitka se líčit, vím vím...)




Makeup jsem nanesla vypínací, středně krycí, nezalézající do vrásek(už musím bohužel řešit...), zapudrovala odsypkem pudru T.LeClerc odstín Banana(nebo tak nějak) .
Pod oko jsem nanesla korektor Diorskin Nude odstín 01(ještě před zapudrováním), pod lícní kosti jsem použila bronzer od Elf, odstín Golden. Vhodný pro bledé tváře.
Obočí si nezvýrazňuji, mám ho od přírody výrazné dost, ikdyž nějakou tu korekci by určitě sneslo. Stíny jsem použila ve světlém taupe odstínu, jsou to minerální stíny od Dermacol, nemohu si je vynachválit. Stíny jsou jemné, dobře pigmentované, skvěle přilnou k víčku a těch 8 hodin vydrží s přehledem. Použila jsem je na celé víčko až na nadočnicový oblouk, pod spodní řasy i na vnitřní koutek oka, prostě všude, jen ne až k obočí. Vnitřní spodní linku jsem nalíčila krásně vyblitou černou(není ostře černá, ta je na přirozené líčení dost nevhodná)kajalovou tužkou od Elf.
Na rty bych už dala jen balzám, ale že jsem se fotila, tak jsem nanesla místo konturky lipstain fix od NYC , na ní totiž rtěnka drží jako přibitá:-) Pak jsem tedy nanesla rtěnku (přesně tu co máte všichni doma) a je vymalováno:-)

Použité produkty zleva:
Lipstain 16H NYC, 492 Never ending nude
Rtěnka Rimmel Lasting finish by Kate odstín č.03
e.l.f. Brightening eyeliner Black
Řasenka Volume Accelerator Rimmel
Oční stín Dermacol preference odstín č.05
Korektor Diorskin nude 01
Makeup Biofirm lift od Biotherm odstín č.720
Odsypek pudru T.LeClerk Banana
Mineral infused face primer e.l.f.
Golden Bronzer e.l.f. odstín golden

Teď když si to po sobě čtu, není toho málo abych vypadala upraveně, ajajaj!
Levandule.


9 komentářů:

  1. Vypadáš skvěle! :) Vždycky když vidím nějaký takový přirozený make-up, tak si říkám, proč těch pár minut denně tomu nevěnuje každá žena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Markvitko, děkuji! Přesně jak píšeš, nevím co některým ženám brání v tom, aby sobě těch pět minut denně věnovaly, chce to jen málo:-)

    OdpovědětVymazat
  3. to obočí máš parádní :)
    jinak já na nenápadné líčení vůbec nejsem, i do toho fitka bych se namalovala jako normálně :D, takže z hlediska míry fiflenovosti na tom nejsi zase tak zle :D

    OdpovědětVymazat
  4. btw. být tebou, zruším to ověření slova, je to taková zbytečná zdržovačka ;) (a spamy ti určitě chodit nebudou, mně za celou dobu přišly asi dva, a stejně spadly do spamu, takže se ani nezobrazily)

    OdpovědětVymazat
  5. Mooro, děkuji ti za komentář, to nastavení jsem zrušila, přiznám se že jsem o tom ověření nevěděla, takže mockrát díky:-)
    Do toho fitka bych taky možná přitvrdila, ale bála jsem se zdejších reakcí a vidím že zbytečně:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný přirozený make-up. Já se líčím spíš nenápadně, takže článek přesně pro mě :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, přes den taky preferuji přirozenost, ale poslední dobou jsem se zamilovala do výrazných matných rtěnek:-)

      Vymazat
  7. Anonymní12:01:00

    Máš moc krásný make up, a je opravdu za 7 minut? Jestli ano, tak je skvělý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za kompliment:-) Déle jak 7 minut to netrvá:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...