Prohledat tento blog

pondělí 27. února 2012

Můj nejoblíbenější lak

Zdravím Vás, mí milí čtenáři,
chtěla bych napsat hned na začátek že nehořím láskou k lakům na nehty, nechávají mne chladnou. Nerada se o nehty starám, nerada si je lakuji a o odlakovávání raději pomlčím. Neuvěřitelné že i přesto mám doma kolem dvaceti laků na nehty. Pro jeden lak na nehty však mé srdce zaplálo, a to kvůli barvě, solidní výdrži a příjemné aplikaci. Je to přesně ta vínovo-hnědá barva, která vypadá perfektně na bledých ručkách, přímo dekadentně. Ještě sehnat rtěnku ve stejném odstínu, samozřejmě matnou, a vrním blahem.
 
Je to Rimmel 60 seconds odstín 330 HIGHLAND.
Omluvte, prosím, ty nehty a oděrky, lak je focen po dvou dnech nošení.

Výdrž je tak 4 dny, konzistence krémová, lak je hnědo-vínový s leskem bez třpytek a jiných třpytivých věcí. Tu barvu prostě miluji! Kupuji ho pravidelně a když bylo babí léto a já sbírala přezrálé švestky, měly naprosto stejnou barvu, jako tento lak:-)
Levandule.

11 komentářů:

  1. Není to moje krevní skupina - už jen proto, že bledé ruce opravdu nemám :)) Ale na těch tvých vypadá skvěle. Zajímavé, jak k různým barvám kůže sedí i jiné laky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tmavé pleti vypadá většina barev dobře, to jen bledule musí být při výběru dost obezřetné. Ať už je léto, barva se mi srovná na normál a třeba se v lacích trošku odvážu:-)
      Díky za komentář.

      Vymazat
  2. Taky ho mám, ta barva je dokonalá, miluju ji.
    Ale ten lak jako takový ráda nemám, vadí mi ten štěteček, nejde s ním udělat pravidelný oblouček...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za komentář:-)
      Nemám bůhví jaký přehled v lacích, takže tento mi přijde naprosto skvělý, alespoň ušetřím:-)

      Vymazat
  3. Hezká barvička, tyhle odstíny rudé mám moc ráda. Musím říct, že do nedávna jsem taky lakování nesnášela, ale teď poslední dobou mě to nějak chytlo a hrozně mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za komentář:-)Třeba mě to taky časem chytne stejně tak jako tmavé rtěnky:-)

      Vymazat
  4. vypadá skvěle a úžasná barvička :)

    OdpovědětVymazat
  5. mám ho taky :) ale radši mám jeho světlejší verzi :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tá farba laku je krásna, práve som si hovorila, že by som si mala zohnať hnedastý lak, takže skvelý tip :D aj keď s touto značkou skúsenosť ešte nemám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím že litovat nebudeš, docela dlouho vydrží a už hodně lidí se mě ptalo, co mám za lak, a to beru jako kompliment:-)
    Díky za komentář:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...