Prohledat tento blog

pondělí 20. února 2012

O vlásek

Zdravím všechny čtenáře,
dnes vám představím přípravky na vlasy, které dlouhodobě používám a jsem s němi spokojená. Mé vlasy jsou dost...řekněme...náchylné. Krásný eufemismus:-)
Barvené, jemné, vlnité, u hlavy mastné, konečky vysušené, fňuk!
A zde jsou mí rytíři v plné polní:
Například takový Elséve full repair 5 zázračná péče, od tohoto přípravku jsem skutečně nic neočekávala. Mile mne překvapil. Vlasy zregeneruje, nezatíží. Sice nepomůže vlasy rozčesat, ale po jeho použití jsou na tom viditelně lépe...a to za to stojí:-) Šampon Swiss O.Par Silver je dost profláknutý, takže k němu jen tolik že plní to co má. Odstraňuje nažloutlou barvu vlasů. Jako bonus příjemná citrusová vůně.
Maska Time restore Q10 plus od Schwarzkopf je fajn. Krásně krémově voní, zjemňuje a vyživuje, absolutně nezatěžuje. Řekla bych že mohly na výživných látkách pánové od Schwarzkopfu trošku přitvrdit. Dopotřebuji a nejspíš už nekoupím.
Zde můj oblíbený olejíček, bez kterého nedám ránu. Kérastase reflection Chroma riche luminous softening essence, olejíček je určen pro melírované, zesvětlené vlasy. Zjemňuje mi vysušené prameny, ale vůbec nemastí. Používám ho před fénováním, na suché i mokré vlasy, podle potřeby. Ikdyž máte vlasy hodně poškozené, tak tento olejíček vám pomůže. Doporučuji všemi deseti!
3 minutes miracle serum od Pantene je skutečný zázrak! Pantene je značka kterou nepoužívám, absolutně mi nesedla. Ale tyto ampulky jsou skvělé, jejich účinek je viditelný. Lesklé, pevné, vyhlazené vlasy. Měla jsem pár masek od Kérastase a toto sérum jim velmi dobře konkuruje. Za zlomek ceny.
Jistě máte i vy nějaké vlasové vychytávky. Budu ráda za vaše tipy.

Levandule.

3 komentáře:

  1. péči od Elséve jsem si nedávno koupila a nemůžu si ji vynachválit, mě tedy pomůže vlasy rozčesat úplně krásně, jsou jemnější i leklejší ... nedávám z ruky :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je nej kokosová 2minutová maska Balea, ale dávat jen tak jednou týdně. Jinak mám ráda šampon Manufaktura se solí z Mrtvého moře

    OdpovědětVymazat
  3. Terko, já mám fakt dost zničená vlasy, takže mně nepomáhá k rozčesání, potřebuji silikonovou nálož:-)
    Mishaho, zrovna jsem tu masku dopotřebovala, vyšla mi na tři použití (pokud myslíš tu v tom sáčku), krásná vůně kokosu, ale s vlasy si moc neporadila, udělala mi na hlavě oslizlý cucek:-) Manufaktura zní více než lákavě, určitě vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...