Prohledat tento blog

úterý 21. února 2012

Odvážnému štěstí přeje.

Ahojte,
před necelým měsícem jsem se ploužila mezi regály v drogerii s tím, že nutně potřebuji vzpruhu-na víno bylo ještě příliš brzy. Prostě jsem nějakou chtěla, protože venku bylo pěkně hnusně, mráz si vesele mrazil na šílené teploty a já už chytala takový ten nazelenalý tón který je způsobem nedostatkem opálení.  Že by samoopalovací krém? Hm...šup s ním do košíku! Pocit uspokojení se nedostavil. Tak co ještě? Parfém...tady v drogérii asi těžko...Ha! Mám to! Koupím si neonovou rtěnku, přesně takovou, jakou se budu líčit jen na doma, nikdy ji nevyvětrám ale můžu říct, že jednu vlastním...A víte co? Já ji už vyvětrala, protože mi sluší, aleluja. 
 
Možná by vás zajímalo o jakou rtěnku jde. Jedná se o Lipstick Magic Colours S-he stylezone č.125. Korálovo-oranžová, neonová(na fotce zdaleka tak nevynikne), naprosto matná. Výdrž velmi dobrá, nevysušuje, jen pozor na šupinky na rtech, tato rtěnka vyžaduje hladký a vyživený základ:-) Rtěnka je téměř bez parfemace, jistě vám za těch šedesát korun službu udělá.
Taky pozor na žluté zuby, tato rtěnka žlutou podporuje, takže nějakou bělící pastu, či rovnou bělící gel nebo pásky. Pravda, trošku se to prodraží:-)






V mém podání, takto hodlám v sobotu plesat. Rtěnka sluší světlým typům, ale i na letním opálení u moře bude vypadat skvěle.









Máte i vy svou oblíbenou výraznou rtěnku? Jakou značku a odstín?
Levandule.



6 komentářů:

  1. mám ji doma taky a používám ji docela často :) jsem s ní spokojená!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Terko tak to mám radost že nejsem sama:-) Je vážně fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti moc! Vůbec se nedivím, že už spatřila světlo světa, na doma by ji pro tebe bylo škoda! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Máš dokonale tvarované rty, tobě musí slušet snad všechny výrazné barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Markvitko, děkuji, po delší době jsem natrefila na odstín, který sedne, byl to ale boj:-)
    Viennettko, všechny výrazné barvy mi nesluší, bohužel, každopádně děkuji za kompliment:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc Ti sluší :-). Já jsem teď oprášila rtěnku od Clinique v odstínu Flamenco, je to velmi výrazná červená, krásně kryje už v jedné vrstvě, miluju ji :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...