Prohledat tento blog

čtvrtek 23. února 2012

Pudr Clinique blended face powder 08 Transparency neutral (MF)

Zdravím všechny čtenáře,
tento pudr jsem chtěla recenzovat jako první, ale stále jsem recenzi odkládala. Z neznámého důvodu.
Tento pudr bych, možná nešťastně, přirovnala k bezproblémovému členu rodiny, tomu co se dobře učí, má následně dobrou práci, dvě děti, pak dvě vnoučata a s manželem skonají ruku v ruce ve sto letech.
Ideální, řeknete si. Trošku nudné a děsivé, řeknu si já.
Tento pudr pleť na delší dobu (počítám minimálně 4 hodiny) zmatní, nevysušuje, má jemný béžový nádech který ve výsledku nejde vidět. Tím to však hasne. Stejně jako stoletá dvojice splní své životní poslání. Ten štěteček přiložený k balení je tristní, já pro něj nemám žádné využití, jen je mi ho líto vyhodit.
Je to dobrý pudr, jen mi v něm něco chybí, jako bych jezdila v Golfu a toužila po Alfa Romeo...No jo no, už končím s příměry:-)
Je průměrný, není ničím výjimečný, ale pokud ho budete mít doma, nebudete mít chuť ho roztřískat o zeď. Této nudy dostanete plných 35 gramů...
To byla rychlovka, co?:-) Máte s ním také nějaké zkušenosti?
Levandule.


6 komentářů:

  1. Jaký je pudr oproti T.Le Clerk? Je lepší? Hledám teď nějaký pudřík a pořád se nemůžu rozhodnout... Po Dermacolu jsem hned lesklá a ani Make Up For Ever HD Microfinish mě nenadchl zase tak moc... Takže zvažuji tenhle, T.LeClerc nebo MAC

    OdpovědětVymazat
  2. M*, pudr T.LeClerc je hodně dobrý, jen zvaž odstín, protože odstín banane obsahuje malilinkaté třpytky, ale ostatní odstíny ne. Jsem přesvědčená, že T.LeClerc je Ferrari mezi pudry, s Mac určitě také neprohloupíš a na Dermacol se vyprdni, ten nedosahuje kvalit výše zmíněných:-) Nebo zkus pudr od Chanel co tak propaguje Dashulka, zní dobře ale vyzkoušeno nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to nevím, myslela jsem právě na banane, zdá se mi tak nejlepší odstín..a ostatní se mi zdají moc oranžové/tmavé nebo prostě jinak nevyhovující:-( no asi ho i tak risknu :)

      díky moc za odpověď:)
      Martina

      Vymazat
    2. Někdo v něm ty třpytky neregistruje, tak se neboj:-))

      Vymazat
    3. Tak jsem si ho přece objednala:-D na lekarna.cz ho mají za 315,- !!! a možnost osobního odběru. No krása :)
      díky za tip ;-)

      Vymazat
    4. Za ty peníze jsem kupovala odsypek:-) Gratuluji k tak dobrému úlovku:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...