Prohledat tento blog

úterý 28. února 2012

Řasenka Rimmel Volume Accelerator

Řasenku, kterou budu nyní recenzovat, jsem si koupila v domnění, že přidá na objemu a také proto, že se mi líbil obal.
Výrobce slibuje hustší řasy v jediném okamžiku, jejich posílení během 30 dní a regeneraci řas.

 Konzistence řasenky je poněkud řidší, ale po jednom utření do kapesníčku na něm barva nějak zvlášť neulpívá. S kartáčkem se dobře manipuluje, celkem dobře se mi s ním líčí dolní řasy.




Až na ten objem souhlasím. Řasenku používám třetím týdnem skoro denně a řasy mám skutečně v lepším stavu.



1.VRSTVA
Můžete vidět že v první
vrstvě řasy jen obarví, nic
víc od ní nečekejte. Když
máte chuť na co nejjemnější
líčení tak proč ne?
Často mi tato jedna vrstva
stačí.









 



2.VRSTVA

Druhá vrstva dodá objem.
Žádné dramatické zvýraznění .

3.VRSTVA
Tak, a máme tu třetí vrstvu, která
už mírně slepuje, rozhodně
řasy neprodlouží.

Řasenka dodává jen mírný objem, s One by One od Maybelline se nedá srovnat. Není prodlužovací a jejím velkým plusem je to, že nežmolkuje. Má výraznou černou barvu, během dne neopadává a dobře se odličuje.  Kartáček je  měkký, malování s ním je skutečné potěšení. Ženy toužící po dobré objemové řasence nechť si tuto nekupují, byly by zklamané. Je možné, že právě Vám chybí v kosmetické
výbavě řasenka pro přirozený vzhled. Jste to zrovna vy? Tak neváhejte.:-).
Pokud jsem dobře pochopila, tak samotná řasenka zhušťovat nemá, ale její složení obsahující objemovou formuli (procapil, keratin a kofein) má pomoci růstu a zkvalitnění řas do měsíce. Kdo si počká, ten se dočká. Já výsledek v podobě zkvalitnění řas zaznamenala. 
Máte ji doma také? Co na ni říkáte? A používáte vůbec jiné než objemové řasenky?:-)

 Levandule.



6 komentářů:

  1. S touhle řasenkou zkušenosti nemám, ale moc se mi líbí její kartáček a že posiluje řasy. Já teď momentálně mám kombinaci prodlužující a objemové řasenky od Essence, předtím jsem měla zase prodlužující od Max Factoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky od Essence jsem měla taky. Smoky eyes a volume action(prostě ten jejich bestseller). Obě dělaly neuvěřitelné řasy, výsledek byl podobný řasence Hypnose. Jenže obě se po čase drolily a dělaly mi "pandí" oči. Takže proto už nikdy víc. A díky za komentář:-)

      Vymazat
  2. koukala jsem na ni v obchodě jestli ji mám nebo nemám zkusit :) a asi do ni půjdu :D

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Terko, tak pak podej hlášení jak jsi s ní spokojená, jestli se ti bude chtít:-)
    Díky za komentář:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nooo já jsem ji dostala pod stromeček a moc mě neokouzlila :)
    Možná je to tím, že právě Maybelline One by One je prostě nepřekonatelná :D

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale když chceš přirozené líčení, tak je tato řasenka skvělá, nehledě na to že mi dala řasy do kupy:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...