Prohledat tento blog

neděle 11. března 2012

Alverde dvoufázový odličovač make-upu s pečujícími oleji

Už ta vůně pět let starého bublifuku mě měla varovat, jenže hrdina ve mne mě ponoukal ke zkoušce...






Dámy a pánové, toto má být přírodní(!)výrobek s jemnými(!)tenzidy určený zejména pro citlivou(!)pokožku očí! To snad ani nemůžou myslet vážně???!
Pro představu...Zkuste si představit, jak si na vatový tampónek nandáte štědrou porci agresivně parfemované pěny do koupele(třeba ty avoňácké litrovky)a začnete si jím jemně třít oční okolí, bezva představa, co? Tak přesně tento dojem jsem měla, když jsem si včera večer začala odličovat oči tímto přípravkem, ta pěna do koupele by alespoň pěkně voněla narozdíl od tohoto smradu. Podotýkám, že já nemám citlivou pleť ani oči, jsem odolný jedinec. Okamžitě následovalo štípání a pálení v očích, následné zrudnutí a nehorázné slzení, fakt mi bylo do breku.
A to ještě není vše, bohužel. Po odlíčení na pleti zanechá pocit, jako byste se právě potřely půlkou citronu a poprášily se moučkovým cukrem, kdyby na mě v tu chvíli sedla moucha, tak se nemá šanci odlepit.
Takže abych to své nas.ání shrnula:
Smrdí
Lepí
Štípe
Takže já se neubráním velkému písmu:
DŮRAZNĚ NIKOMU NEDOPORUČUJI!

P.S.:Datum expirace je 08/2014
Vaše Levandule.

31 komentářů:

  1. Díky za recenzi, včera jsem nad ním uvažovala, tak ještě že jsem si ho nakonec nekoupila! :-)

    Kiki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho včera koupila v DM, večer vyzkouším a stane se toto!!
      Nemáš zač, ráda jsem prostřednictvím tohoto blogu varovala ostatní.:-)

      Vymazat
  2. :D recenze plná emocí, to se u kosmetiky jen tak nevidí :D Škoda, že hodně negativní :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)Jsem se taky pořádně vytočila, recenze se psala sama:-D

      Vymazat
  3. Já moc výrobky od Alverde nemusím. Po mé špatné zkušenosti s šamponem a kondicionerem mě ani neudivilo, že Alverde neumí vyrobit ani dobrý odličovač. A jak dopadly oči, jsou v pohodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oči mám v pohodě, ale ještě nikdy mi tak oči neslzely:-)
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  4. díky za to, párkrát mě to v drogerce pokoušelo hodit ho do košíku a zkusit, ale teď jsem vyléčená a nikdo mě to už nenapadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht:-)
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  5. Já vlastním tenhle odličovač naopak už po několikáté, a jsem s ním nadmíru spokojená - v očích mě neštípe, a to je mám citlivé, a vůně mi nijak nevadí, přírodní kosmetika prostě nikdy nebude vonět jako klasická chemča :)
    Jinak mi od Alverde zatím sedlo skoro všechno - už si nedokážu představit život bez jejich kondicionérů, to bych si ty vlasy mohla rovnou ostříhat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejspíš mluvíme každá o jiném výrobku, a mimochodem, tento odličovač smrdí po chemii:-))
      Jinak díky za komentář

      Vymazat
    2. Nene, mluvím o tom samém co ty, dvoufázovém tekutém Alverdím :) ale co člověk, to jiné oči i nos, takže je jasný, že jednomu výrobek nesedne a smrdí, a jinému sedne a voní :)

      Vymazat
  6. Mám z něj stejný pocit jako ty, štípe v očích, strašně pění, což mě zaraží u takového odličovače:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to pěnění mne taky zarazilo, proto jsem ho okamžitě přirovnala k pěně do koupele:-))
      Mám pocit že někde udělali soudruzi chybu...Nic proti přírodě:-)

      Vymazat
  7. Ahojky, mám s tímhle děsným odličovačem stejnou zkušenost. nejvíc mi vadí to, jak jsem potom tak strašně lepkavá. To je absolutní katastrofa. Jsem ráda, že nejenom mě přijde tak šílenej a že s ním má někdo stejně špatný zážitek.Odličovač mi taky brutálně pění a navíc ten smrad je úděsnej :) takže taky důrazeně nikomu nedoporučuju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teres, díky za komentář s vlastním hrůzným zážitkem z tohoto odličovače:-)

      Vymazat
  8. Mno, tak teda nevim, odlicovac jsem nedavno mela a vubec me nestipal, zadny potize sem s nim nemela... Sice je pravda, ze od yves rocher je lepsi, ale byl docela v pohode..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi nechce věřit, nicméně ti to přeji a věřím, na internetu kolujou rozporuplné názory na tento odličovač, ale pro mne je nepřípustné aby mi slzely a pálily oči při odličování:-)

      Vymazat
    2. To je jasný, asi náhoda, že mi to zrovna nevadilo. Stejně mám teď jiný, který mi víc vyhovuje.

      Vymazat
  9. Anonymní11:40:00

    Souhlasím s článkem, na odličování očí naprosto nevhodný, stípe šíleně! Na pleť je použitelný jakž takž, ale mám po něm takový ulepený pocit, takže musím pak oplachovat vlažnou vodou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výtej v klubu:-D
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  10. Anonymní0:13:00

    Musím souhlasit..velice mě nalákal, že je přírodní..ale dlouho mě tak neštípali oči jak po tomhle..nedoporučuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé naštvání bylo o to větší že, jak píšeš i ty, jsem ho kupovala z důvnodu přírodního složení...Kdyby to byl Ryor či cokoliv jiného, asi bych neměla chuť to tady tak ventilovat:-)
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  11. Anonymní15:47:00

    Já nevím, já jsem asi nějaká obzvlášť otrlá, ale tenhle odličovač používám naprosto běžně a oči mi neštípou, a to nosím kontaktní čočky.:-) Ale je pravda, že ty názory se fakt hrozně různí. Holt některé hoví něco a jiné zase něco jinýho, to je normální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo to bude šarží? Jednou jim vyjede super odličovač a podruhé to naředí jarem...:-))

      Vymazat
  12. Anonymní6:07:00

    Alverde kosmetiku mám ráda a myslím, že poměr ceny a kvality je odpovídající. Ne všechny produkty mi seděly a s tímto odličovačem s tebou naprosto ve všem souhlasím, nejhorší jaký jsem kdy zkusila. A pobavil mě popis vůně - 5 let starého bublifuku :)) přesně moje slova!!! :)Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznej sama, prostě děsný smrad:-D

      Vymazat
  13. ...teda...ja som nedávno mala tiež tento odličovač...a vôbec nesmrdel ani nevoňal...a to ja mám strašne citlivý nos...mám citlivú pokožku...očí ma štípu zo všeličoho...ale z toho ma neštípali vôbec...je pravda, že nedoličoval až tak dobre ako by som to čakala...ale na tú cenu bol dobrý...a fakt mi erobil nič z toho, čo tebe...muselo to byť veľmi nepríjemné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. salome, každému sedne něco jiného, buď ráda že jsi nezažila to co já, moc děkuji za tvůj komentář:-)

      Vymazat
  14. Škoda, že jsem si příspěvek nepřečetla dřív. To je fakt hrůza odličovač, štípal jako blázen a všechno zůstalo na očích. Máš vyzkoušený nějaký hodně dobrý? Co nenechává řasenku a linky na očích, abych to nemusela dřít? Děkuji mooooc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mio, já bych ti doporučila micelární vodu(mám vyzkoušenou jen biodermu). Levná varianta od Biodermy je ABCDerm a je naprosto stejná jako ta dražší růžová pro citlivou pleť. Jinak z dvoufázových odličovačů má dobrý Yver Rocher s chrpou...Ale micelárka ti makeup i linky stáhne dokonale:-)

      Vymazat
  15. ja som si ho nedavno kupila a vcera o nom pisala clanok, aj napriek negat. recenziam som ho chcela vyskusat a mam s nim presne to iste. stipe v ociach a viecko sa mi prilepuje hore pod obocie :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...