Prohledat tento blog

čtvrtek 29. března 2012

Benefit Hervana - tvářenka

Až se dostanete do nebe tak se vám budou líčka červenat ve stylu Hervany...Protože tato tvářenka je božská. Andělské tvářičky na dosah.
Můj vztah k tvářenkám je více než kladný, bez tvářenky jsem jako bez ruky. Možná je to dané i tím, že bez zvýrazněných líček vypadám jako mrtvola. Ať už je to čím chce, tak tato tvářenka je zatím to nejlepší co jsem kdy měla a já toho měla, to mi věřte, hodně. Dalo by se to počítat na kila.


 Obsahuje čtyři různé druhy odstínů které dohromady dají meruňkově lehce narůžovělou barvu, slušivou a hlavně jemnou. S touto tvářenkou to přeženete stěží. Její pigmentace je střední, ale tato vlastnost je u tvářenky spíše plusem. Vůbec nepráší, tudíž ubývá neznatelným tempem a troufám si říct, že vám vydrží několik let. Obsahuje malinké, jemně namleté třpytky, ale je jich ve tvářence tak málo, že na pleti jsou téměř neznatelné. Dobře se mi na pleť nanáší. Až se s ní nalíčíte tak vám na líčkách vydrží celý den. Jo a velmi dobře se vrství.

Opět se neubráním a řeknu to...Tato tvářenka bude slušet naprosté většině holek a žen. Je tak krásná, tak dlouho vydrží,achych ach, dokonce i to papírové balení je pěkné, ikdyž se obávám že za rok pravidelného používání bude vypadat jetě...
Mohu tuto tvářenku všem s klidným srdcem doporučit.
Už ji máte taky? A máte vůbec rády tvářenky? Která u vás vede?
Levandule.


25 komentářů:

  1. Je pekna, uz som po nej pokukovala...ale odradza ma cena. Ja som momentalne spokojna s Pupou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Pupě jsem slyšela, i o jejich rtěnkách, někdy něco musím pořídit, zatím jsem Pupou nedotčená. Děkuji za komentář:-)

      Vymazat
  2. vypadá úžasně,určitě se po ní podívám :) myslíš,že jí seženu v Sephoře? kde si jí koupila ty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že v Sephoře ji seženeš.Tvářenku jsem dostala:-)A děkuji za komentář:-)

      Vymazat
  3. tak ty mas krasnu plet tak tebe to svedci :)) sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš dobrý makeup, kdyby si mě viděla nenamalovanou tak by ses divila :-D
      Ale děkuji za moc milý kompliment:-)

      Vymazat
  4. Vypadá moc hezky, líbí se mi, že není tolik pigmentovaná, aby to s ní člověk mohl přepísknout.. jenom si nejsem jistá, zda by na mě byla vůbec vidět..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, já myslím že by vidět šla, jak píšu v recenzi, dá se dobře vrstvit a můj foťák půlku barvy sežral...

      Vymazat
  5. je moc hezká, líbí se mi, jak působí přirozeně, já tvářenku nepoužívám pravidelně, pořád hledám, která by mi správně sedla, takže asi vyzkouším i tuhle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný, vyzkoušej, je to univerzální barva, ale přitom strašně povedená, jinou takovou neznám.

      Vymazat
  6. Já jsem tvářenku začala používat teprve asi před rokem a teď se bez ní taky neobejdu. Vyhovuje mi jedna od elfu ze základní řady. Ale tahle vypadá báječně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, pokud znáš jen od Elfu tak tato je jiná liga, vím o čem mluvím, mám od elfu snad všechny tvářenky a ani jedna se nedá s Hervanou srovnat:-)

      Vymazat
    2. Opravdu? No, tvá rada má něco do sebe :-) A nemáš dobré zkušenosti ještě s nějakými levnějšími?

      Vymazat
    3. Kiki, dobré zkušenosti mám s tvářenkami VIP od Astor, jenže ty už se přestaly vyrábět, dost jsem nad tvým dotazem uvažovala a asi bych ti doporučila ty minerální(kulatá černá pixla) od Dermacolu. Určitě nevydrží celý den, ale jeho velkou část ano, mají nositelné odstíny a na pleti vypadají přirozeně:-)
      Ještě Maybelline měla tvářenku v takovém stříbrném hranatém obalu a byla dobrá, jen nevím jestli se ještě vyrábí. A novinka od Rimmel, ta kulatá tvářenka se třema barvama, ta taky nevypadá špatně.

      Vymazat
    4. Opožděně děkuji za radu. Podívám se po té Dermacol, Maybelline a Rimmel. Brzy se na blogu dočteš, jakou jsem si nakonec koupila :-)

      Vymazat
  7. Vypadá krásně přirozeně. Zrovna dneska jsem ji v Sephoře zkoušela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? A přitom takový odstín jen tak neseženeš...paradox:-)

      Vymazat
  8. ty jo, já mám článek o ní naplánovaný brzy :) já jsem se do ní zamilovala! ta barvička je krásná a taky si myslím, že je to hodně univerzální odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, už se na tvou recenzi moc těším!:-)

      Vymazat
  9. Líbí se mi moc, v Sephoře jí pokaždé obdivuju. Jen by to chtělo nějakého sponzora :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limett, to mi vykládej, já sama si drahou věc koupím málokdy, takže z tohoto dárku jsem měla strašnou radost, ale musím říct, že za ty prachy určitě stojí:-)

      Vymazat
  10. Zdála se mi taková moc do broskvova, korálova a na tobě vypadá pěkně do růžova, tak to by mě i mohla zajímat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to klame na fotce, ale je spíše do broskvova:-)

      Vymazat
  11. Úžasná! Vážně, nedokážu si představit, že by někomu neseděla...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...