Prohledat tento blog

středa 14. března 2012

The best of...

Dnes jen takový ten rychlý pitomý post, ale skutečnost je taková, že tyto výrobky skutečně preferuji a nedoporučila bych je pouze lidem, které nemám ráda:-))
A jelikož fotka stojí za prd, tak zde menší popis:
1.Cien tělové másla mangové-blíží se jaro a já začínám vyhledávat svěží vůně co mne povzbudí, a jak už jsem zde psala u kokosové varianty, je to SKVĚLÉ tělové máslo.
2.Bvlgari Voile de Jasmin edt- jak už praví sám název, jasmínový závoj...Jemná jasmínová vůně kterou mám moc ráda a které slunečno sluší. Bacha, výdrž nic moc...
3.Kenzo Flower Tag- Variace na původní vůni Flower od Kenza, tuto vůni jsem chodila čmuchat tak dlouho do parfumérie, až jsem ji dostala darem. Nádherná ženská vůně, pudrovo-svěže-ovocná...
4.Pěnový odličovač Alverde pro citlivou pleť-Jak jinak, smrdí...Ale odličuje perfektně, nevysušuje, je fakt dobrý...
5.Sprchový gel Fa zelený meloun a litchi-Perfektní po sportu, je svěží, vzpruží vás.
6.Makeup Biotherm biofirm lift-jak jsem už o něm psala, je to poklad...
7.Essence I Love Stage báze pod stíny-Můj nejlepší korektor!
8.Elf powder brush-Nejlepší štětec na nanášení tekutého makeupu.
9.Oční stíny dior  Matte and Shine 695 bronzy look- Mám je krátce ale i tak, skvělá výdrž a hlavně ten matný stín mám moc ráda...
10.Balea Magic Summer Samoopalovací krém na obličej-Sice smrdí, ale vykouzlí vám na tváři přirozené opálení a je výživný.
11.Denní krém Royal velvet spf 15- Skvělý, skvělý, skvělý krém na suchou pleť...Snad nejlepší co jsem kdy měla!
12.No a naposledy tvářenka co jsem odepsala a to neprávem, protože jsem se do ni zamilovala, je to Elf blush fuchsia fusion...Omladí vás!

13 komentářů:

  1. Bulgari jasmín je nádherná vůně!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo??:-) Jen škoda té slabé výdrže...

      Vymazat
  2. 1) 100% souhlas! Tu vůni miluju!
    5) Podívám se po něm, zrovna něco osvěžujícího po sportu hledám... ;)
    7) To mě pobavilo. Funguje taky tak dobře i jako báze?? :D
    8) Již po několikráté se ujišťuji, že ho objednám. ;)
    12) Plánuji Candid Coral. ;)

    Mně to teda nepřipadá jako pitomý post, mám tyhle "oblíbené" ráda. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to paradox, že posty co nestojí tolik úsilí jsou nejoblíbenější, ale já to chápu:-))
      Co se týče té báze, mně osobně jako podkladová báze nevyhovuje, stíny mi na ní nedrží, ale spousta holek si ji pochvaluje...:-)
      S tím štětcem neváhej, podle mého skromného názoru je lepší než stipple...

      Vymazat
  3. Kenzo Flower mi taky hrozně voní! Jinak super seznam, mám ráda takováhle shrnutí top produktů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Flower je krásná vůně, ale teď ta nová verze se mi líbí mnohem víc:-)

      Vymazat
  4. To telove maslo uz se zase prodava? Protoze ja miluju to vanilkove, ale nejsem zadne nikde schopna sehnat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v Přerově v Lidlu ho mají stále, onehdá za 70,-, takže by mělo být normálně v prodeji, naopak vanilkové u nás nemají:-(...Jen kokos, kakaové máslo a mango.

      Vymazat
  5. nic z toho bohužel nemám a ani jsem neměla, ale sháním nějaký štětec na makeup, tak že bych se inspirovala?..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že ten štětec tolik nestojí a dá se použít i na pudr, kdyby ti nevyhovoval:-)

      Vymazat
  6. Já jelikož jsem ještě nic neměla, tak musím to všechno vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já z tvého výběru nic nemám, ale kolem toho tělového másla Cien jsem v Lidlu několikrát mlsně chodila, zaujalo mě, že úplně nádherně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A skvěle vyživuje. Ta vůně je přírodní, žádný chemický ocásek...:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...