Prohledat tento blog

pátek 9. března 2012

Biotherm Biofirm Lift Makeup

Tento makeup nelze nemít rád. Udělá vám s pletí stejnou věc jako kvalitní devítihodinový spánek. A zvládá to s přehledem celý den, co víc si přát.
Dlouhou dobu jsem netušila, že Biotherm fušuje i do dekorativní kosmetiky, na tuto značku mám rozporuplný názor, něco sedne, něco méně...Tento makeup jsem si koupila z hecu, netušila jsme jaký bude, ale já hrozně ráda riskuji, a zde platí rovnice RISK=ZISK:-)
Konzistence je velmi tekutá, už z obrázku se makeup vylévá z vaší obrazovky:

Jeho krytí je střední a velmi dobře se vrství, takže není problém docílit vyššího krytí. Na pleti udělá slabou jednolitou vrstvičku, pleť se po jeho nanesení zářivá, svěže leskne. Nezalézá do vrásek, naopak mám dojem že vrásky dělá méně viditelnými. Póry nezvýrazňuje, ale zde předesílám že já je nemám moc viditelné. Výdrž se pohybuje kolem deseti hodin, a to i bez pudru. Je určený pro sušší pleť, ale myslím že ho snese i smíšená a normální. Není hutný, naopak lehký jako pírko.Spf 15. 
Mám odstín 720, což je nejsvětlejší z nabídky. Porcelán nečekejte, ale po rozetření ho snese i velmi světlá pleť. Dočetla jsem se, že ho lze použít i bez předchozího nakrémování. Vyzkoušela jsem tento postup jednou, myslím že kdybych neměla tak suchou pleť tak by problém nebyl, naopak, výdrž celodenní a ani pocit vysušení se nedostavil, jen já už jsem hold zvyklá na používání krému...
Suma sumárum, tento makeup doporučuji všem, je lepší než Diorskin nude který mi na pleti zdaleka tak dlouho nevydržel. Určitě sedne zralejší pleti ale i všem, které řeší nějakou tu vrásku ve dvaceti...
Levandule.

14 komentářů:

  1. Moc hezká recenze, taky by mě nenapadlo co se dekorativky týká obracet na Biotherm :) Milé zjištění, že to umí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markvitko, díky, no já taky zírala, nečekala jsem že ten makeup bude až tak dobrý, takže mám v plánu vyzkoušet i další produkty z jejich dekorativky:-)

      Vymazat
  2. Ahoj, mají ho v parfumerkách? moc mě po recenzi láká... Jaký má objem, internet trošku mate, někdy říká 30 ml a někdy 125 ml...díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objem má 30ml a mám dojem že v parfumékách jsem ho viděla, nebo na jahodě:-)

      Vymazat
    2. Na jahodě už ho nemají, nebo jsem slepá...ty ho máš z jahody?

      Vymazat
  3. Jojo, ale já už ho mám téměř půl roku:-) Viděla jsem ho i na elninu, zkus si ho zadat do vyhledávače jako zboží a uvidíš.

    OdpovědětVymazat
  4. Všude je vyprodaný právě...no nevadí, asi mi není souzený. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky napsaná recenze. Od téhle značky jsem ještě nic nezkoušela, ale celkem mě zaujalo to s tím devítihodinovým spánkem, to by se mi moc hodilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)Není nad kvalitní spánek, ale když není možnost tak od toho máme makeup:-))

      Vymazat
  6. ty jo, to nevypadá špatně... taky tip ažmi dojde Diorskin Nude... :-) hezká recenze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) A ještě k tomu je levnější:-)

      Vymazat
  7. Dobrý deň, mňa by zaujímalo, kde sa dá tento make-up kúpiť cez internet, pretože na Slovensku je to mierny problém. Ja som si ho kúpila v Španielsku a je naozaj úžasný, dlho som hľadala vhodný make-up a konečne som ho našla! Len je problém s jeho kúpou na Slovensku, ako som už spomínala :)
    Ďakujem za radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Lucio, makeup jsem kupovala na jahodě už je to ale rok a půl zpátky...Teď ho tam nemají. Souhlasím, makeup je jeden z nejlepších co jsem kdy měla. Takže doporučuji sledovat jahodu, dokonce ho měli kdysi i na Elninu:-)Vím, moc jsem neporadila, mají ho momentálně všude vyprodaný:-(

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...