Prohledat tento blog

čtvrtek 22. března 2012

Eight Hour Cream Skin Protectant Elizabeth Arden

Navždy tvá...aneb tak by mohl znít můj podtitulek k tomuto zázraku. Zahoďte své zázračné kelímky z Oriflamu a pojďte poznat skutečně léčivý nektar na vše.
Při společném poznání je třeba zahodit předsudky ohledně ropných olejů ve složení. Pravda, parfemace taky pokulhává. Na mne je příliš květinově vlezlá. Ale to je jediné mínus. Asi jste už o osmihodinových produktech Elizabeth Arden slyšely či četly. Já osobně znám jejich balzámy na rty a tento ranhojič. Se vším jsem spokojená.
Tento krém(krémem bych ho nenazvala)můžete použít jakkoliv. Například já, jedinec s celoroční rýmou ho používám na odřený nos od kapesníků a funguje báječně. Máte šupinky na obličeji? Stačí máznout a je konec všem steskům jak vám nějaký makeup šupinky zvýrazňuje! S tímto výrobkem šupinky mít prostě nejde. I kůžičku kolem nehtů vám dá do pořádku, vyléčí popáleniny (například já jsem velmi nešikovný člověk a popáleniny od trouby mám neustále a díky tomuto výrobku se zahojí velmi rychle:-))...


Samozřejmě, jako denní krém ho používat nelze. Jeho konzistence je totiž jako tekutý med, dokonce i lepí, ale tento pocit trvá chvilku a krém se jakoby vsaje do pokožky. Občas ho máznu na noc místo nočního krému a ráno mám pleť jak po pobytu v lázních. Vyhlazenou, rozjasněnou, vyživenou a bez oněch zmiňovaných šupinek. Také jako balzám na rty poslouží dobře...



Jeho využití je mnohostranné...Popraskané paty, lokty, škrábance, hmyzí štípnutí. Vhodný je i pro extra citlivou pleť.
Dokonce ho používám i na suché konečky vlasů, kterým dodá zdravější vzhled a také pomáhá v regeneraci.
Myslím si, že právě tento výrobek by neměl chybět v žádné kosmetické taštičce.
Další věc, která se mi na krému líbí je to, že ho můžu použít v případě nouze i na projasnění obličeje, stačí jemně vklepat na lícní kosti, dát trochu nad obočí...

Co dodat...Kupte si ho:-D
Máte tento krém či jiný výrobek z této slavné řady? Jste také spokojené?
A mimochodem, tento krém v dnešní době seženete za pár korun.
Levandule.

14 komentářů:

  1. malý zázrak :) na ty šupinky by se opravdu hodil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak neváhej, pokud chceš zatočit se šupinkama tak se s ním občas natři na noc a uvidíš, budou pryč.

      Vymazat
  2. souhlasím s tím, že elizabeth arden je velmi dostupná značka. překvapivě, protože jsem ji měla zafixovanou jako parfumérkovou a drahou... a přitom na internetu se ten krém dá sehnat za méně než pětistovku. měla jsem ho v plánu, ale pak jsem neplánovaně dostala cicaplast, což se asi dost dubluje, takže jsem 8hodin nekoupila. no ale někdy na něj dojde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, neváhej, jak ti dojde cicaplast tak si ho kup, je to užitečná věc a dá se sehnat i kolem dvou stovek, a vydrží strašně dlouho.

      Vymazat
  3. aaa.. kde se dá sehnat? :D obzvláště na ty šupinky na obličeji by se mi hodil :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, na elnino.cz ho mají za necelé tři stovky:-)

      Vymazat
  4. No vypadá skvěle! Mně by se teď hodil na odřený nos od smrkání :-) A tuhle značku jsem dosud neznala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na odřený nos nic lepšího není, má dlouholetá zkušenost:-)

      Vymazat
  5. Jee, tohle přesně bych potřebovala. Celoročně odřený nos už mě nebaví a šupinky na pleti pod make-upem taky ne. Tenhle zázrak musím mít :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá skvěle,ráda bych ho někdy zkusila :)
    krásný blog,sleduji tě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo moc ti děkuji a vážím se tvého sledování:-)

      Vymazat
  7. Díky za super recenzi! Bez ní bych tuhle úžasnou věc nikdy nevyzkoušela!
    Všechny kosmetické "zázraky" ať se jdou bodnout, protože tenhle všechny trumfne!

    OdpovědětVymazat
  8. Ok, tak tento krém musím mít.

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje recenze je už několikátá v pořadí, která tenhle krém moc chválí. Proto už neodolám a musím si ho koupit na zimu :) Od E. A. mám jinak toaletní vodu s vůní zeleného čaje a ta je taky moc fajn :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...