Prohledat tento blog

čtvrtek 15. března 2012

El Nabil Parfémované oleje

K dnešnímu postu jsem byla více méně donucena okolnostmi. Totiž, zbavuji se dvou olejíčků ve prospěch jiné věci a tak si je naposledy očmuchávám a napadlo mne, když je mám ještě pěkně pohromadě, proč o nich nenapsat pár řádků.
Tyto parfémované olejíčky ve formě roll-on produkuje arabská společnost Arabian Musc. Na výběr mají 32 druhů různých parfemací, určitě bych je chtěla znát všechny, nicméně zkusím vám popsat ty, co mám nějaký čas doma:
Musc red rose-tak to je jedna z nejjemnějších vůní růže. Je to taková ta zapudrovaná, jemně mýdlová růže, přímo bych řekla růžové poupě. Pokud znáte například parfém Drole de Rose od L'artisan, tak je jí celkem podobná.
Musc Blanc-miminkovská čistota, pár bílých kvítků, bílé pižmo, trocha mýdla...Pokud znáte White musc od Jovan, tak toto je její verze v oleji.
Oud Orient-tohle je můj oblíbenec kterému sluší parné léto, to pak ze sebe vydá to nejlepší. Je to kadidlová vůně s balzámovým podtónem, ale kadidlo není kostelní,  je to jen takový mírně začouzený tón, velmi příjemná vůně s dobrou výdrží, člověk by si na sebe napatlal půl balení, způsobuje závislost:-)
Všechny tyto olejíčky seženeta za směšné peníze, nějakých 150,-Kč, a koupit je můžete na těchto stránkách, kde mají krásné recenze ke všem olejíčkům.
Skvělé recenze a postřehy naleznete i na stránkách arome.
Co se týče výdrže, tak ta je střední až vyšší, samozřejmě se jedná o verze bez alkoholu, tudíž na léto ideál(já je používám celoročně)...
Pro všechny milovníky vůní doporučuji vyzkoušet, je to něco jiného než klasický mainstream, ale vůně jsou dělané pro evropské nosíky, takže se nemusíte bát, že vás porazí:-D
Levandule


4 komentáře:

  1. Nádherné lahvičky a jejich vůně mě moc zajímají. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, jsou to celkem líbivé vůně.

      Vymazat
  2. Krásná a výstižná recenze! Mně se ještě moc líbí Délice d´arabie, která voní téměř jako už nevyráběná Promesse od Cacharelu edt a Musc Roses- ten mi připomíná pečené jablko a svařák :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...