Prohledat tento blog

neděle 25. března 2012

Make Up For Ever La Bohéme Palette Spring 2012

Ach ta krása nebeská! Vzdychám a vzdychám a ještě jednou vzdychám nad paletkou šesti očních stínů pro jaro 2012 od MUFE! 

Tato paletka je doslova kouzelná. Barevně krásně sladěná a ačkoliv se to nezdá, velmi dobře nositelná a
 nenapadá mne nikdo, komu by neslušela(pokud se bavíme jen o ženách...:-D)
Vždy když jsem prolézala různé blogy jsem si říkala proboha proč tam ta slečna solí dvacet fotek a jen pět vět?? Hehe...teď už to chápu, když se vám něco tak moc líbí tak to taky chcete hodně ukázat:-))...
Oční stíny se dají nanášet jak nasucho tak namokro, rozdíl v intenzitě je pak markantní, posuďte samy:

namokro

nasucho
Oční stíny jsou speciálně vypékané a mají jemnou, hebkou texturu. Pigmentaci, až na ten hnědý odstín, bych označila za průměrnou. Ovšem aplikací namokro se vše mění, stíny skutečně změní konzistenci i intenzitu a na očním víčku vydrží do té doby, dokud je neodmalujete.
Já osobně upřednostním aplikaci namokro i proto, že nasucho jsou ve fialovém, korálovém a částečně i v tyrkysovém odstínu třpytky, které mají tendenci padat pod oči a dělat uplakaný dojem...Je to přesně ten efekt jako když strojím stromeček a nechtěně si po tom promnu oči...Třpytky jsou všude. Ale budiž, je jaro tak kdy jindy si třpytky dopřát...
Zde jsou stíny v akci(aplikace nasucho):
LAGOON GREEN

PARMA PURPLE

Lagoon green je tyrkysová barva, krásná letní záležitost s jemným stříbrným třpytem.
Parma Purple, na tu jsem se těšila nejvíc, je to tlumená fialová s výrazným stříbrným třpytem. Je to škoda, ale aplikace namokro to vyřeší, pak třpytky tolik nevyniknou a ani tolik neopadávají. 

BEIGE

  
BROWN



Beige je klasická béžová/žluto/zlatavá, odstín který rozjasní a sluší všem.
Brown, teplá hnědá s velmi dobrou pigmentací s bronzovými třpytkami. Třpytky jsou jemně namleté a neopadávají.

CORAL



VEGETAL GREEN




Coral, barva teplá, meruňková se stříbrnými třpytkami co při aplikaci nasucho opadávají.
Vegetal Green je nositelná, umírněná zelená barva vhodná k běžnému nošení. Je slušně pigmentovaná i nasucho. Má zlatý shimmer pár drobných stříbrných třpytek co neopadávají.

Všechny stíny téměř nepráší, jejich výdrž i bez báze je celodenní, barvu během dne nemění, jsou stále tak intenzivní, jak je ráno nanesete. Dost mne štvou ty obrovské třpytky u barev Coral a Parma Purple.
Musím uznat, že paletka mi udělala jaro krásnějším, ale ruku na srdce, ty peníze, co za ni chtějí v zahraničních eshopech bych za ni nedala, ani kdyby byla o stupínek lepší(nejsou to ty nejlepší stíny na světě), je to nějakých 750,-Kč.
Hodnotím 8/10.
V letošní kolekci La bohéme spring 2012 od MUFE ještě naleznete oční linku v tužce a dva odstíny rtěnek.
Co na ni říkáte?
Levandule


EDIT: Všem určitě nesluší:-)




17 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, v tomhle jsem dost povrchní:-))

      Vymazat
  2. já si vždycky u takovejch stínovejch postů lebedím, že vzhledem k tomu, že používám jen černý a bílý stíny, tak moje nákupní mánie může být vždycky zcela v klidu :DD

    btw. kolik jsi za ní dala ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyměnila jsem ji s jednou moc hodnou slečnou za parfém:-)

      Vymazat
  3. Nádherné =) chtěla bych je, ale za tu cenu to asi ne =D

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá úžasně! Hlavně ten zelený, fialový a hnědý odstín! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí ten fialový stín a samodřejmě design obalu.:)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka je úžasná a teď nemyslím jenom ty barvičky, ale i to papírové balení. Jen škoda, že je tak drahá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá...no jak se to vezme, některé stíny od Chanel či Dior jsou dražší a kvalitou se této paletce nevyrovnají...
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  7. Tak já jsem ten ,,nikdo" komu by zrovna neslušela. Ani jedna barva:-)
    Ale obal se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  8. krasa az na tie zelene to na mna moc nie ale ma to aj krasny obal :)

    OdpovědětVymazat
  9. och, to balení je krásné|! a odstín coral se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  10. Okamžitě jsem chtěla zvolat chci, chci, i když minimálně dvě barvy bych nepoužila. Ale u nás jsem ji zatím nikde neviděla.
    Spíš by mě zajímalo, za jaký parfém?

    A ještě jeden OT - který Lutens?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, už si představuji. S díky zdraví dřevitá vanilka z Un Bois Vanille

      Vymazat
  11. Odstíny jsou krásné, ale za ty peníze by člověk čekal trošku větší pigmentaci i při aplikaci na sucho, že?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...