Prohledat tento blog

pondělí 12. března 2012

Powder eyeliner & eyeshadow I love glam Essence

Když jsem si tyto oční linky kupovala, tak jsem si špatně přečetla jejich název. Doma po otevření jsem začala nadávat, že jsem si opět koupila vyschlý produkt(minule to byly gelové linky taktéž od essence). Jakmile jsem si přečetla celý název, rázem jsem se uklidnila. Linky jsou totiž pudrové.
Uvnitř je čistě černý pigment se kterým se velmi dobře kreslí, s pryžovým aplikátorem je manipulace hračka.








Linky na očích celkem dobře drží, udělám si s něma linku lépe než s tekutou variantou, ale mají i své mouchy. Jedna z nich je, že se pigment při malování linky drolí pod oči:-(

Dalším nešvarem těchto linek je obtiskávání na víčko při mrkání. Není to žádná katastrofa, ale i tak...
Skvěle se s nima vykouzlí kouřové, rozmazané líčení, které mně osobně se líbí víc než ostře ohraničená linka.
Linky jsem koupila ve výprodejovém stojanu za 38,-Kč, jejich koupě nelituji, určitě u mne budou mít využití, hlavně na již zmiňované kouřové líčení. Jen to jejich opadávání když si linky malujete může dost štvát, ale šikovnější z vás si s tím jistě poradí.
Linky doporučuji hlavně začátečnicím, mohou se s něma naučit malovat linky lépe než s jakoukoliv jinou konzistencí.
Máte je také doma? Co na ně říkáte vy?
Levandule.


13 komentářů:

  1. Tak o těchhle linkách jsem vůbec nevěděla, dneska se chystám do Rossmanna, tak je musím omrknout, pokud je budou ještě mít. Gelovky už mě přestaly bavit a tohle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, za ty peníze se hodí, kdyžtak je člověk může použít jako oční stíny:-)

      Vymazat
  2. já mám tyto linky doma (od catrice) a nevím asi jsem výrazněji méně šikovná než ty, ale já jsem od toho opadávající pigmentu vždycky zasypaná až ve výstřihu... což mě štve na tolik, že ty linky vůbec nepoužívám, protože na tohle ráno nervy nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, no opadávají i mně, rozhodně nejsem o moc šikovnější, ale papírový kapesníček přiložený pod oko pomůže...pravda, trochu krkolomné řešení, ale fakt to zabírá:-))

      Vymazat
  3. původně jsem si je chtěla koupit, ale když jsem viděla ten jejich aplikátor, řekla jsem si, že s ním asi tenkou linku neudělám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tenkou linku fakt ne:-D, ale na kouřové líčení celkem ujde:-)

      Vymazat
  4. Já tedy o pudrových linkách ještě neslyšela. Jsem proto moc ráda, že jsem se tu o nich něco málo dozvěděla! A vypadají skvěle, rozmazané se mi moc líbí!

    Kiki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o nich slyšela prvně až jsem si je koupila:-D, celkem mne překvapilo, že jsou docela přesné...

      Vymazat
  5. Taky jsem se na ně dívala, ale nelíbil se mi ten aplikátor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aplikátor klame tělem, vypadá řampulácky ale skvěle se s ním manipuluje:-)

      Všem díky za komentáře:-)

      Vymazat
  6. Nádherné linky! Potřebovala bych lekce, jak si vykouzlit horní linku a přitom se neupatlat celá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, zkus papírový kapesníček pod oko:-)

      Vymazat
  7. Já je kupovala s tím, že jsou to klasické tekuté...a pak jsem se divila co to je. :D Díkybohu jsem je taky koupila ve výprodeji. A mám stejný problém - jsem poprášená celá, tak jsem to vzdala. Ale jak tak koukám ta linka vypadá hezky, takže asi jim dám ještě jednu šanci . :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...