Prohledat tento blog

čtvrtek 1. března 2012

Rimmel colour mousse 8Hr

Stará dobrá klasika, aneb když je něco hodně dobré tak to taky hodně rychle zrušíme. Je to k naštvání, ale vzhledem k tomu že jsem stíny nedávno viděla ve výprodejovém stojanu v Rossmannovi, rozhodla jsem se pro recenzi. Jednu skvělou recenzi najdete i na tomto blogu.

Tyto stíny jsou vynikající ve výdrži, to zaprvé. Na víčku vydrží celý den bez hnutí, lze je také použít jako bázi pod stíny, štětečkem se nanášejí jedna báseň a to ještě není vše. Krásné balení ve skleněné dóze(já totiž miluji kosmetiku ve skle), obsah 5 ml nemáte šanci spotřebovat ani za rok, barvy které jsou zvláště krásné a slušivé, chladivý efekt který je velmi příjemný. Výrobek hodný renomované značky, ani MAC by se nemusel stydět za takový produkt.
Odstín Glitz je bronzově-zlato-hnědý. Neexistuje odstín pleti, které by neslušel. Barva stínu Get fresh je naprosto dokonalá, velmi třpytivá meruňková, zlatá s růžovým podtónem, tento odstín sluší hlavně jemně opálené pleti a krásně vám prozáří pohled, název tu není off topic. Pak je zde můj letní oblíbenec, odstín Splash. Jak můžete vidět, je to modro-zelená barva která doslova volá léto, vodu a nějaký ten dobrý drink. Na slunci hází krásné zlatavé odlesky. No a jako poslední je Sassy, barva kterou používám nejčastěji a je to zároveň můj nejoblíbenější odstín vůbec. Je to taupe, je v ní bronzová, šedá, háže zlatavě-modro-červené odlesky, vím že to zní bláznivě, ale barva je to nádherná.:-)
Skutečně všem tyto stíny doporučuji. Proto neváhejte a jakmile je spatříte ve výprodejovém stojanu, naberte si plné hrsti. Odstínů je samozřejmě více než jsem vám popsala výše. Mám dojem že je ještě třpytivý černý a bílý.
Všem přeji pohodový 1.březen, jaro už se blíží a já už se nemohu dočkat léta:-)
Levadule

11 komentářů:

  1. Odstíny Glitz a Sassy by se mi taky líbily. Myslím, že už jsem na ně ve výprodeji narazila, ale byl to zrovna modrý odstín a ta barva mi nesluší, takže jsem je tam nechala. Tyhle stíny, co opravdu vydrží, mám moc ráda, škoda, že je ruší, ale tak snad bude nějaká kvalitní náhrada :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky doufám v náhradu, ale nejsem si jistá...
    Díky za komentář.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná recenze:)
    Zvu tě ke mě na giveawy:)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadají moc pěkně. A chci se zeptat, jestli se po nějakém čase "neslívají" do vrásky, nebo jestli zůstanou dlouho pigmentované. Mám zkušenosti s podobnými stíny, bohužel po čase nebyly skoro vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš se bát, absolutně se neslévají do záhybů, jakmile zaschnou(cca 20 vteřin)tak se nehnou, a pigmentované zůstanou na víčku stejně jak je naneseš ráno, až na ty zelenomodré, ty trošku zesvětlají, ale žádná tragédie to není:-)
      Díky za komentář.

      Vymazat
  5. Anonymní23:03:00

    Chtěla bych se zeptat jestli jdou ještě stíny sehnat....jsou super:-) Kdyby mi je byl ochotný někdo ,někde zakoupit a poslat poštou ...budu moc ráda...třeba i tři odstíny Děkuji NinaTy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, jestli na ně ještě narazím tak ti je klidně vezmu. Jaké odstíny bys chtěla?

      Vymazat
  6. Moc by mě zajímaly důvody, proč ruší něco, co funguje! Co jsem tak koukala po netu, tak naprostá většina recenzí je vesměs kladná. O něčem podobném dobře držícím bys nevěděla? Něco jako Get Fresh. Možná ty Color Tattoo od Maybelline by mohly být podobné, jestli se sem skutečně dostanou. Tohle mě vždycky naštve. To samé s laky, například od G. Salvette zelený odstín, přijde mi naprosto unikátní, v drogeriích tedy rozhodně a oni udělají co? Zruší ho. Hlavně, že jsou drogerie plné kšuntů, které nic nevydrží:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kendro, je to tak, dobré věci ruší a průměrné zůstávají nebo jsou inovovány ještě k horšímu. Bohužel neznám cenově dostupný výrobek s takovým výsledkem. Tattoo možná, jenže ty já nemám odzkoušené. U Rendy jsem četla o těch Aqua stínech od MUFE a tam je hodně podobný odstín jako je Get Fresh. Jenže cena je někde jinde. Ještě podobné stíný měl Astor, v balení jako lesk na rty a co myslíš? Samozřejmě zrušeno:-D Ještě mě napadlo, Avon má tekuté stíny co velmi dobře drží, jen nevím jak je na tom s odstíny.

      Vymazat
  7. Že mě to už ani nepřekvapuje, že opět zrušeno:D O těch MUFE jsem četla, budu se na ně muset podívat. Ten Benefit creaseless není trochu podobný? Z postu z 15. května. Avon? Tak to mě překvapuje, to zkusím vypátrat. Jsem se na to teď tak upnula, že něco musím sehnat:-) Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no vidíš to, bebefit je takdy dost podbný, ale jako get fresh není. A taky ta konzistence je víc krémová než tekutá, ale poslouží to stejně:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...