Prohledat tento blog

úterý 27. března 2012

Rimmel Lycra Pro 317 Coral Romance

Máme tu jaro, modrá obloha, ptáci vřeští už od čtyř ráno, venku jde cítit jak vše pučí a zelená se, dokonce i mně se začínají zapalovat lejtka:-)
Tak si říkám, proč to něčím nepodpořit? Jako třeba zářivou barvou na nehtech.

Omluvte, prosím, můj stav nehtů, je to děs a můžu si za to sama svou nepéčí...
Barva je korálově/oranžová,bez třpytek, krémová, skvělá, skvělá...Tak jsem si všimla že když se mi něco dost líbí tak mám tendence chválící přídavné jméno několikrát za sebou opakovat, asi to brzy utnu, abych se neopakovala v opakování:-)
Opět mě svrbí prsty napsat že bude slušet všem, to je jistě můj další nešvar, že...Ale když já mám radost tak chci všem dopřát:-D Takže tak,  určitě nebude slušet slečnám co si pěstují obří drápy, nebo si je nalepují, neonové barvy sluší hlavně kratším a upraveným nehtům(takže já už jsem taky z kola venku)...
Výdrž je bez pod/nadlaku 4 dny ve dvou vrstvách, kdy už se začíná lak jakoby stahovat z konečků nehtů, je to takový zvláštní úkaz, ale mně to dělá téměř každý lak. Velmi dobře se maluje, ten štěteček je geniální.
Pokud vám doma nějaký takový lak chybí a uvažujete o něm, tak neváhejte.
Důkazem jeho pěkné barvy budiž i to, že ženské v mém okolí si lak po shlédnutí mých nehtů kupují rychlostí geometrické řady, a to nekecám!
Na závěr bych chtěla poděkovat Zuzce, od které jsem lak dostala na narozeniny a která si ho také musela pořídit:-)
Tak co, taky si pro něj půjdete?:-)
Levandule

9 komentářů:

  1. ten vypadá moooc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Barva je to nádherná, na jaro jako stvořená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barvička je nádherná. Jen mi vůbec nevyhovují rimmelácké štětečky. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, já myslím že ani jeden lak od Rimmel nemám, ale brzy to napravím :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je nádherná barvička! :O :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuji za komentáře:-)

    OdpovědětVymazat
  7. jeee, predvcerom som si ho kupila, uz sa neviem dockat kedy ho vyskusam :) a este sa mi strasne pacil z tej istej rady Bare Necessities, asi sa po neho vratim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z té kolekce se mi líbí taky většina odstínů, jen doufám že ji nebudou rušit...

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...