Prohledat tento blog

úterý 13. března 2012

Shiseido automatic lip crayon LC1

Na světě existuje spousta rtěnek v tělových odstínech, takže si každá může vybrat tu svou nej, která sluší zrovna jejímu odstínu pleti. Já mám doma několik takových rtěnek, každou mám svým způsobem ráda, některá mi sluší více a některá méně, záleží na ročním období či množství samoopalovacího krému které si na sebe nanesu:-)...
Dnes Vám představím svou nejoblíbenější nude rtěnku, ikdyž ona to není ani tak rtěnka jako spíše tužka s krémovou konzistencí. Je to Shiseido automatic lip crayon v odstínu LC1.
Barva je tělová, s broskvovým nádechem i shimmerem a jde lehce do růžova, já osobně bych jí dala název Baby beige. Na rtech vykouzlí šťavnatý nádech zdravých dětských rtů(možná je tato formulace mírně úchylácká, ale vážně tomu tak je)



V čem vyniká? Jednoznačně v hydrataci rtů, v podstatě kdybyste se natřeli nějakým balzámem na rty vyjde to nastejno. Dále pak ve výdrži, na to že je barva tak krémová tak je skutečně slušná. Ten pocit mít ji na rtech je tak komfortní a příjemný že taková Rimmel by Kate se může jít zahrabat.
Zde v akci:

 Jediná věc co bych ji vytkla je, že plným rtům dodá ještě větší objem, což ne vždy vítám. Naopak užším rtům prospěje mnohem víc. Tužka má jen 1,5g ale její spotřeba není až taková, vydrží vám celkem dlouho.
Její pigmentace je střední, po rtech musím několikrát přejet aby byl výsledek jak na obrázku.


Je vhodná i pro oživení vámi používané rtěnky, stačí přejet touto tužkou a vykouzlí vám jemný lesk, nebo aplikovat jen na srdíčko rtů, které pak krásně prozáří. 
Shiseido má v nabídce několik krásných odstínů. Rozhodně vám nedoporučuji tužku kupovat v parfumerii kde stojí kolem šesti stovek. Na internetu ji seženete v rozmezí 150-250Kč...
Za sebe doporučuji.
Levandule.

6 komentářů:

  1. Skvělá recenze! Já jsem se nedávno nad tou nude (odstín 03) od Rimmel rozmýšlela, ale nakonec jsem ji nevzala a udělala jsem dobře. Tuhle tužku bych ráda vyzkoušela! Máš nějaký oblíbený e-shop, kde ji prodávájí? Díky Kiki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, zkus to tady:
      http://www.parfemy-online.cz/shiseido-the-makeup-automatic-lip-crayon-lc10-kosmetika/1-5g/
      Ale seženeš ji i levněji, já ji kdysi koupila na lékárna.cz:-)

      Vymazat
    2. Super, děkuji za odkaz! ;-) Ten rozdíl v ceně na netu a v parfumerii je opravdu velký!

      Vymazat
  2. Docela mě překvapil ten cenový rozdíl. Jinak tužka vypadá moc pěkně, ale zkusím mrknout po jiných odstínech, protože vím, že tenhle by mi neslušel :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...