Prohledat tento blog

úterý 6. března 2012

Večerní líčení se skandálním odhalením:-)

To jsem zase jednou vyrazila do společnosti se sestřičkou a sestřeničkou(tímto je zdravím):-)) A že přijely nenamalované, chopila jsem se příležitosti a pokusila se o večerní líčení. Holky byly spokojené, alespoň to tvrdily, ale já mám dojem že jsem mohla přitvrdit, posuďte samy:

Ninka
Natálka


Ještě pod ně dát identifikační číslo a hodit do předběžně zadržovací cely:-)
Líčení probíhalo přes kopírák, jen jsem každé dala jiný makeup a použila jiné stíny. Nutno dodat že bohužel, mohla jsem býti více invenční, ale to víte, už byl večer a já už se viděla na parketě...


Nina:
Jen dodám že místo korektoru jsem použila I love stage od Essence který se prodává jako báze pod stíny. Místo stínů jsem použila rozjasňující tvářenku Glamour od Dermacol č.01 a také jsem jí trochu mázla nad lícní kosti. Tímto improvizace končí:-)
U makeupu bylo nutné dobré krytí, takže jsem sáhla ke klasice, DW od E.L., zapudrováno pudrem T.LeClerc odstín Banana,trošku korekce Contouring Blush & bronzing powder od elf(použitý jen ten hnědý odstín) oční linky Elf cream Eyeliner,  rtěnka Lancome recenze zde...Jo
a jako konturku na rty jsem použila Lip liner & blending brush odstín natural od Elf.


Natálie:
Tady se nic moc nezměnilo, jen místo DW jsem sáhla po Lasting Performance odstín 101 Ivory Beige od Max Factor a jako korektor jsem použila Diorskin nude 001 Ivory. Oční stíny byly od Mac, odstín Naked Lunch(jsem ostuda, ještě nemám paletku), a tvářenka byla od YSL, recenzi si můžete přečíst zde... Zbytek zůstává stejný jako u Niny...
Skandální odhalení se jmenuje Cream eyeliner e.l.f. Linky byly podrobeny zatěžkávací zkoušce v podobě paření až do rána a všem třem (měla jsem je i já)se rozmazaly na očním víčku, takže každou hodinu byl člověk nucen si ty šmouhy opravovat, a to byl děsný opruz. Hned po tomto focení linky háži do koše a nedoporučuji ani svým největším nepřátelům. A to bylo tolik pozitivních recenzí...Nově si objednávám od Mac, ale pokud budete mít nějaký dobrý typ na jinou značku, dejte mi, prosím, vědět do komentářů...
Ještě sem hodím sebe, když už jsem se vyfotila:
Použila jsem makeup Biofirm lift od Biotherm odstín 720, jako korektor opět bázi od essence, tvářenku od Mac Mineralized skinfinish odstín Gold deposit, oční stíny od Mac naked Lunch plus stíny od Rimmel colour rush odstín Matte dusk 033, pod ně jsem nanesla jako bázi pod oční stíny Creaseless cream shadow/liner od Benefit odstín My date's my brother, na rty jsem dala rtěnku z limitované edice Oriflame odstín soft coral, zbytek je stejný jako u holek.
Co říkáte na to líčení? Líbí, nelíbí?

P.S.: Fotky jsou vloženy za souhlasu majitelek obličeje:-)

7 komentářů:

  1. Podle mě na to že jste vyrážely večer nejste ani jedna pořádně namalovaná. To já se i přes den snad maluju výrazněji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Víš já jsem laik co se týče líčení a tak jsem si netroufla na barvy, ale souhlasím s Tebou, měla jsem přitvrdit. Šlo mi o to, aby se v tom holky cítily přirozeně a dobře:-)
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
  2. Líčení je moc povedené, já osobně mám taky radši přirozené líčení. Pokud bych mohla doporučit, tak vyzkoušej gelové oční linky od Essence, jsou voděodolné, drží jako přibité a rozhodně se ti nerozmáznou (cena okolo 80 Kaček) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, linky od Essence už jsem měla, ale po rozbalení byly vyschlé, tak už se bojím to risknout znovu:-) I přesto díky za tip:-)

      Vymazat
  3. Souhlasím se Spiced Chocolate- líčení je opravdu povedené! Někdy méně znamená více..
    Obě holky jsou tmavší a výrazné typy, takže další vrstva čehokoliv by nemusela zrovna prospět:)

    OdpovědětVymazat
  4. eToro is the best forex trading platform for newbie and pro traders.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...