Prohledat tento blog

středa 18. dubna 2012

Alverde Hydratační kúra s mořskými řasami

Poslední dobou píšu celkem kladné recenze a to se musí změnit. Kúra je strašná a nikomu ji nemohu doporučit...Tak fajn, dělám si srandu:-D
Další velmi dobrý výrobek značky Alverde. Balení obsahuje sedm ampulek, které si máte nanést před nakrémováním buďto ráno nebo večer. Já poctivě nanášela každý večer pod noční krém od Oriflame, který mi vůbec nesedl a dostatečně mou pleť nehydratuje(ale o tom až někdy jindy)a toto sérum můj problém vyřešilo. Kúra má trvat 14 dní a ikdyž máte jen jedno balení, tak v ampuli je dost tekutiny na dvě nanesení, takže to máme 2x7=14...A pak že bych ten matfyz nezvládla:-)

Pleť se mi velmi zlepšila, je jakoby "živější", velmi dobře hydratovaná a odpočatá. Budou velmi dobrou volbou pro ty z vás, které často ponocujete, žijete v neustálém stresu nebo máte hormonální výkyvy(sama moc dobře znám)...
Samotné sérum se dobře roztírá po pokožce a téměř hned se do ní vsákne, takže není problém s okamžitým nanesením dalšího krému. Je bez parfemace.
Za ty peníze mohu všem vřele doporučit k odzkoušení všem, v jeho cenové relaci budete jen stěží hledat něco lepšího.

Máte s ním zkušenosti? Používáte také nějaká séra, ampulky...?

15 komentářů:

  1. Mám dotaz - jak ses prosímtě do těch ampulí dostávala? Kdysi jsem je zkoušela a jednou se mi podařila ta ampulka tak nešikovně otevřít, že jsem se pořezala. Jako chápu, že normální člověk se asi při aplikaci kosmetiky nezraní... ale asi nebudu normal, jinak to nevidím :-D
    A máš pravdu v tom, že kůže vypadala po aplikaci taková živější. Ani možná nebylo potřeba dávat na to krém :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, já tu ampuli zabalila do ručníku, uchopila jsem ten konec a silně jsem zalomila. Je fakž že to chce použít sílu, ale nikdy mi ampulka nepraskla.
      Máš pravdu že to jde i bez krému, ale já mám fakt dost suchou pleť a to by mi to sérum samotné nestačilo.

      Vymazat
  2. A kolik to prosím tě, stojí?

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem měla kdysi toto sérum regenerační... a to bylo suprové, fakt fungovalo. a regenerovalo, což některá regenerační séra trošku zapomínají. pak jsem ho dokonce kupovala za padesát, tak to bylo ještě lepší... jenže pak jsem zjistila, že to je za padesát, protože to je doprodej... tak to už tak dobré nebylo.

    ale tohle tedy zatím vyzkoušené nemám. a mě ty ampulky šli otevřít normálně, otevírala jsem zabalené do kousku toaletního papíru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, vyzkoušej i tohle, psala si že máš problémy s pletí a možná by ti to pomohlo.

      Vymazat
  4. Skvělá recenze, hned zítra si pro ně nejspíš skočím :-D Můžu se zeptat, kolik přesně stály? Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Ho, už vím na co využiju slevu do DM, mám pro alverde slabost i když jsem zřítkady zcela spokojená /že by psychologický moment nízké ceny?/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, jsem přesvědčená že nebudeš litovat:-)

      Vymazat
  6. Tohle vypadá dobře. Zejména proto, žes to doporučila prakticky přesně mě. :)) Uvidím, až někdy třeba zabloudím do DM... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej a kdyžtak napiš jak to dopadlo:-)

      Vymazat
  7. Já nedávno zakoupila sérum s alpskou růží, a můžu ho jedině doporučit, je skvělý :) připadá mi, že za tu dobu co ho používám, mi zmizely takový dvě potvory vrásky na čele, a pleť mám barevně sjednocenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to sérum se v DM podívám. Díky za tip:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...