Prohledat tento blog

středa 11. dubna 2012

Alverde intenzivní pleťová maska s avokádovým olejem

Občas se stane že narazíte na věc za pár korun, koupíte ji a nic moc nečekáte. Mně se tohle stalo s touto maskou od Alverde. Pleť po zimě dostala zabrat, začala jsem mít červená, vysušená místa na obličeji a pleť byla bez jasu. Aby bylo jasno, nečekala jsem že mi tato maska pomůže tyto problémy vyřešit, jen byla levná(nějakých 39,-)tak proč ji nezkusit...
Co bych dodala k této masce? Je naprosto, ale naprosto skvělá na vysušenou, mdlou a dehydratovanou pleť. Používám ji jako noční krém a co dělá s mou pletí je neuvěřitelné. Krém se do ní okamžitě vcucne a vy máte pocit zvlhčené, hydratované(jojo, to je asi to samé, že?:-)) a vyplé pleti až do rána.
 
S klidem ji můžete použít i jako podklad pod makeup, okamžitě se do pleti vsákne. Je to zvláštní, ale já mám ve zvyku používat výrobky dle svého uvážení, takže jako masku jsem ji použila jen jednou, abych vám mohla napsat, že to vyjde na stejno, jako kdyby jste si ji mázly místo krému:-)
Je skvělou alternativou různých drahých krémů a tzv. kůr, které mají za účel dát pleť rychle do kupy. Když se mrknete na složení tak zjistíte velký podíl přírodních olejů které nejsou někde na konci složení.
Vůni má velmi příjemnou, jemně květinovou, tak typickou pro přírodní pleťové krémy.
Z masky jsem nadšená a všem doporučuji k vyzkoušení a to nemusíte mít zrovna suchou pleť. Balení 30 ml je sice malinké, ale vydrží vám celkem dlouho.
Kdybych srovnala s krémy od Sanoflore, které jsem nedávno dopatlala, tak tato maska je mnohem lepší, výživnější, příjemnější a účinnější než oba krémy dohromady.




Co bych ještě dodala? Neváhejte a vyzkoušejte, budete mile překvapeny.
Máte s ní zkušenosti? Používáte vůbec nějaké masky? Jaké?

10 komentářů:

  1. jak dlouho jí používáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, používám ji celý měsíc:-)

      Vymazat
  2. Vypadá dobře, ale já zatím masky moc nepoužívám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím že pro začátek stačí nějaká v pytlíku, třeba čistící.

      Vymazat
  3. Značku Alverde sice nemám moc v lásce, ale asi se po ní mrknu, protože přesně takový výsledek, jaký píšeš, že udělá, by se mi moc líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak dej vědět jak dopadla u Tebe:-)

      Vymazat
  4. Chodím ji okukovat často, ale pořád jsem nevěděla jestli jo nebo ne... Ale už vím, prubnu ji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, pak mi napiš co na ni říkáš:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...