Prohledat tento blog

úterý 24. dubna 2012

Až si zase nebudu vědět rady...Toto není kosmetická recenze.

Je fajn psát si co chci, jak chci, kdy chci a o čem chci. To o čem je asi nejdůležitější, o tom co mě baví. No a mně toho nebaví hodně, nejsem ten typ. Na druhou stranu když už mě něco baví, tak hodně a do hloubky. Tak třeba tento blog je jasným důkazem toho, že mě baví kosmetika. Všechny druhy kosmetiky. Kdybyste viděli jednu mou komodu čistě vyhrazenou pro kosmetiku do zásoby, asi byste se zhrozily. Já se do ní chodím kochat, prostě ji otevřu a dívám se co všechno tam mám. Různé krémy, sprchové gely, řasenky, mýdla, šampóny, deodoranty, tělové krémy...no a ono se to vrší, je toho čím dál tím víc.
Po tomto úvodu napsat větu že nevím o čem psát je asi dost zvláštní. Na druhou stranu, právě proto píšu to co píšu a hlavou se mi od začátku honí myšlenka, že až to dopíšu, tak to taky všechno pěkně smažu, kdo by to četl. Teď to ale řešit nechci.
 Nadchnutí pro dekorativní kosmetiku začalo někdy kolem mých dvou let. Už tehdy jsem se mamce hrabala ve šminkách a vrcholem blaha byla namalovaná pusa. Postupem času tato mánie sílila, obzvlášť taky kvůli tomu že jsem světlý typ a nenamalovaná jsem nevýrazná. A to mě vede k myšlence jak já jen závidím všem těm brunetám co mají tmavé řasy, jasně definované obočí a pleť bez jediné pihy která se snadno opálí. Ráno vstanou a jsou už namalované, dalo by se říct. No a to je možná i důvod toho, proč si  muži berou brunety. Chtějí se probouzet vedle pěkné baby.
 Samozřejmě, nejspíš to tak úplně pravda nebude, je to jen má hypotéza která nemá reálné základy, žádný muž ji totiž nepotvrdil. To jen má paranoia funguje jako vždy na 100%.
Tak například mé nadšení pro makeupy pramení z mého celoživotního mindráku, pihovatého obličeje. A je mi fuk kolik lidí mi už řeklo jak jsou pihy roztomilé, sexy, jak se ke mě moc hodí a dělají mě výjimečnější. Já je ráda nemám. Ale na druhou stranu maskovat je tunou makeupu je proti mému estetickému cítění. Tož babo raď. Smířila jsem se v životě s mnohem zásadnějšími věcmi než jsou pihy. Hm, takže se asi časem smířím. Teď to ale vidím bledě.
A vůbec, kašlu na to, tohle nejsou opravdové problémy, ale jsou to problémy s kosmetikou související a já bych nerada zabředla do problémů mimo záběr tohoto blogu. Možná si časem založím další blog, tak mě tak napadlo. Například Zakomlexovánek.blogspot.com, Slabéchvilky.blogspot.com, Nesmysluplnéblábloly.blogspot.com...jojojo, všechno je možné.
Až si příště nebudu vědět rady, založím si nový blog. Až si příště nebudete vědět rady, založte si nový blog.

19 komentářů:

  1. Páni, já jsem na své pihy mega pyšná!!!!!! Tak odhoď mindrák a užívej si je:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noogeto, jedva, dvě, možná třy psychoterapie a půjde to:-D
      Děkuju za komentář, byla jsem přesvědčená že tohle nikdo ani nepřečte, natožpak zkomentuje...

      Vymazat
  2. Jé, své pihy mám ráda, pominu-li ty na pravém zápěstí, protože na levém zkrátka nejsou, a vypadá to divně, ale ty na obličeji se mi líbí. I u jiných. U jiných asi víc, protože ti k tomu nemají můj obličej. :))
    A rady si nevím dost často. To bych už měla blogů... :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě často napadá o čem budu psát až zrecenzuji všechnu kosmetiku a zveřejním všechny mé oblíbené kombinace oblečení.... Ale kosmetika mi teď rychlostí blesku přibývá a oblečení taky :-) Takže jsem si řekla, že až se to jednou stane, budu to řešit potom :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Svoje pihy miluju :D spíš jsem vždycky nešťastná, když se probudím s ošklivou pletí a musím použít make-up, jinak to jistí lokálně korektor a pihy ať jsou pěkně vidět :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9:25:00

    Naprosto tě chápu,každý má občas takové "stavy":-) Já jsem donedávna byla slitá od hlavy až k patě těžkým ekzémem a klidně bych ho vyměnila i za 50 kilo nadváhy, pihy nebo celulitidu...Jak ti říkají holky - snaž se z toho udělat přednost - znám několik krásných holek s pihama, kterým to fakt neskutečně sluší a jsou nádherné..a trochu jim je snad i závidím..jsou prostě zajímavější:o) A co se týče ranního probouzení..nejkrásnější pro chlapa je usmátá a pohodová holčina, která má ráda sebe samu takovou jaká je....aneb tak jak se budeš dívat sama na sebe, se na tebe bude dívat i okolí! ;-)Jane

    OdpovědětVymazat
  6. no ja som bruneta a nemám ani pehy dokonca...ale mám kopu iných komplexov...si myslím, že ako sa hovorí, keď človek chce niečo si nájde :-D...asi naozaj záleží od uhla pohľadu a hlavne je najdôležitejšie byť spokojný sám so sebou...ale ja ťa chápem...ono ľahšie sa to povie ako sa tak aj žije

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní11:39:00

    Děkuji za to shrnutí, co je na brunetách hezkého. Před týdnem jsem měla takovou malou depresi, když jsem se viděla jdoucí v davu a byly to samé ženské, brunety a všechny jsme najednou tak nějak vypadali jak přes kopírák a v tom davu zářila jedna blondýna přírodního typu s pletí jak éterická víla nebo pani z reklamy na lučinu. No, řekla jsem si: tak je to jasný, jakej chlap by chtěl další tuctovou pomenší brunetu s očima neurčité barvy a přišla sem si nejdřív šedivá a pak naprosto neviditelná splývající s prostředím. Každý máme svý stavy a toužíme po tom, co má jiný. Přestala jsem nad tím přemýšlet, protože ať vypadám jakkoli, uvnitř jsem originál a to nikdo nezmění.
    Tak se netrap s tím, co ti přidělila příroda a přijmi to jako svou součást, součást originálu ;-)
    Markét

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem bruneta, mám tmavé obočí i řasy a žádnou extra výhodu v tom nevidím :( když se nenamaluju, vypadám děsivě. Obočí musím neustále upravovat, protože si roste kde chce. Asi málokdo je se sebou spokojenej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je fajn vědět, že nejsem jediný člověk, který si dělá kosmetické zásoby. Při minulé revizi jsem zjistila, že mám v zásobě asi 10 sprchových gelů, takže jsem si nakupování do zásob zakázala (aspoň dočasně) :)
    Jinak já jsem asi atypická brunetka, sice mám tmavé obočí i řasy, ale jsem bledule, pleť mám samou pihu a opaluju se do červena. Taky jim závidím, ale už jsem se s tím nějak naučila žít a neměnila bych :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní13:56:00

    Cha! Chybí vám tu ufňukaná Uršula...pardon, zrzka? Jsem tu! A ne, nejsem vášnivá, neustále sexuchtivá, nejsem vyjímečná, atypická... Houby. Jsem nucená svou nevýraznou zrz potupně přibarvovat. Jsem pod zářivkou ZELENÁ. Pihy v zimě skoro zmizí, tak jsem pak zelená i na sněhu. Mam neexistující řasy a obočí, pokud si ráno nedám tu práci a neobtáhnu doslova každý chlup :-D Jsem taky 29 dní v měsíci tlustá a ten poslední den se prostě jen nedívám do zrcadla. Závidím brunetám výraznost a blondýnám barbie-vlasy. Ale zrovna dneska, zrovna dneska jsem se zapomněla nějak extra prohlížet, protože měl můj syn svátek a celej den mě chodil líbat - takže dneska jsem ta krásná! A stejně tak Ty - jinak bych si sem nechodila tak ráda číst.

    Rozhodně v tom nejsi sama! :-)
    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejinko,
      moc děkuji za komentář, ty jo, fakž vidím že tyto pocity nemám sama. Moc krásně jsi to napsala!:-)

      Vymazat
  11. Holky, všem vám moc děkuji za krásné komentáře které mě zahřály u srdce!

    Mně se pihy líbí, ale jen u ostatních:-D

    OdpovědětVymazat
  12. pokud ti to opravdu tolik vadí, dnes už existují bezbolestné a nepříliš drahé zákrakoy na odstranění pih a navíc to i zlešuje kvalitu kůže... zkus si o tom něco přečíst.. pokud se sebou nejsi spokojená, tak to nějak změň,ale myslím, že nemáš důvod.

    PS: snad nejkrásnější bloggerka, můj největší vzor a všechno je taky blondýna: www.auroramohn.blogg.no tak si svého nedostatku melaninu važ, podle mě je to obrovská přednost! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuff, děkuji ti za tip, odstranění pih bych určitě uvítala, a pokud je to bezbolestné...
      Mrknu na tu blogerku, dík za odkaz:-)

      Vymazat
  13. Anonymní12:33:00

    Kamilko, jsi zářný příklad toho, že všichni chceme to - co nemáme! Já jsem si vždy přála aspoň jednu pihu či znaménko. A nic. A když ti je někdy smutno, tak zavolej, napiš. Pěkně ventiluj, tak jak jsi to dělala, když si byla malá...však víš. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš, děkuju za pěkný komentář, zamyslím se nad tím:-)
      Jo a štětec už je na cestě:-D

      Vymazat
  14. Anonymní16:13:00

    No vidíš, já mám velmi (až moc) pravidelné rysy, říkají mi, že jsem krásná, mám hnědé vlasy, zelené oči, světlou pleť bez jakékoliv pihy. Jenže ta krása je až moc chladná. A hádej s kým mě přítel podváděl? Se zrzavou tlustou pihovatou holkou s velkým nosem, širokým úsměvem a já se mu v podstatě nedivím. Byla roztomilá. I mně se líbila. Já ten svůj Grace Kelyovskej obličej v tmavším vydání už doslova nenávidím! Jsem stydlivá, dalo mi velkou práci překonat ostych a naučit se lidi oslovovat a nebát se. Jenže do té doby mé okolí vnímalo ostych jako namyšlenost právě kvůli ksichtu. Snažím se hodně usmívat, ale... ono mi je do smíchu čím dál méně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to jako fráze, ale krása vychází zevnitř. Pokud se ty sama nebudeš cítit v pohodě, přeneseš to na ostatní. Krása není o pravidelných rysech, spíše o těch povahových. Já si v článku naříkám na pihy, ale suma sumárum jsem se sebou srovnaná. Nikdo není dokonalý. No a co že jsi odměřená, každý hold společenský(já mezi extroverty taky zrovna nepatřím)není, určitě se najde dost lidí, co to ocení...no a vnitřní vyrovnanost, ta přichází s věkem:-)
      Děkuju ti za komentář.

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...