Prohledat tento blog

neděle 15. dubna 2012

Balea Magic Summer-samoopalovací krém na obličej

Tuhle recenzi jsem chtěla napsat až příští týden, ale jelikož je venku pěkně hnusně a ven asi nepůjdu, tak ji tady máte už dnes:-).
Samoopalovací krémy používám již řadu let, co naplat, jsem vyblitá blondýna(ikdyž možná spíš do zrzava)a v obličeji jsem i dost pihatá, prostě paráda. Odmítám se škvařit na slunci, mám na něj alergii, a když chci alespoň trochu zdravého nádechu tak samoopalovat musím a to nejméně jednou týdně. Vyzkoušela jsem snad už všechny dostupné značky na trhu a přijde mi, že jsou všechny plus mínus na jedno brdo. Ve finále smrdí všechny a až na Astrid mě žádný nezbarvil do oranžova.



Tento krém vůbec není špatný, za padesát korun bych čekala i horší výsledek. Co se mi na něm líbí je fakt, že se chová skutečně jako krém. Pleť nevysuší, naopak je po použití vláčná a i celkem vyživená. Efekt samoopálení je krásně přirozený, žádná oranžáda, žádné mapy ani fleky. Když se s ním namažu večer tak nemám pocit pnutí, což často mívám u normální nočních krémů a olejů, takže za to velký palec nahoru.
Velký palec dolů za parfemaci. Krém zapáchá natolik, že jsem kontrolovala datum expirace(pach hniloby s pachem klasického samoopalováku). Jenže datum bylo v pořádku. Tento fakt mě irituje natolik, že už si krém nekoupím ikdyž jinak je fakt dobrý.
Shrnuto podtrženo, nevím zda doporučit či ne, nechám to na vašem uvážení. Pokud zrovna nejste při penězích a nějaký samoopalovací krém nutně potřebujete, tak nejspíš smrad překonáte a krásným výsedkem se pokocháte:-).
Osobně dávám přednost samoopalovacímu spreji u kterého nejspíš i nadále zůstanu.

Jak to máte se samoopalováním vy? Jste pro nebo proti? Preferujete nějakou značku?

P.S.:Dokonce mám i fotky svého obličeje před a po, jenže na fotkách žádný rozdíl vidět není a po pravdě, kdo je na můj nenamalovaný ksicht zvědavý, že?:-D

22 komentářů:

  1. tak to je škoda, že není vidět výsledek:( ten by mě možná donutil si to koupit, nějaký opalovák bych nutně potřebovala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuff, on výsledek v reálu vidět jde, jen foťák mi žere barvy a tu jemnou nuanci v odchylce odstínů bohužel nezachytil:-)

      Vymazat
  2. No, já jsem samoopalování vzdala právě po té, co mi tři krémy za sebou smrděly jako zvratky :D:/ takže už žádný asi ani testovat nehodlám, zůstanu bledule a napravím to snad na sluníčku, až vyleze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-), tak to jsi mě pobavila s těma zvratkama:-))

      Vymazat
  3. Já mám k samoopalovákům respekt od té doby, co jsem skončila s flekem na noze. Takže už nemám odvahu "riskovat", to radši budu bílá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spiced, je to o podle mně o cviku, já fleky neměla ani nepamatuju.

      Vymazat
  4. Samoopalováku se bojím :D. Ale zkusím ho:)
    Super blog

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda samoopalováky měla asi jen 2 a dělaly hrozné fleky na kůži, tak jsem se na to vykašlala :-) Sice jsem v zimě taky hrozná bledule, ale v létě se opalím poměrně rychle a tak mi ani používání těchto krému nechybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kikino, zkus kdyžtak někdy samoopalovací sprej, na aplikaci mnohem pohodlnější.

      Vymazat
    2. Tak moc děkuji za tip :) Okouknu nějaké nejprve v drogérce :)

      Vymazat
  6. ja samoopalování nedůvěřuju.
    míchám samoopalovací (náhodné značky, mám teď tuším od johnson and johnson) napůl s tělovým mlékem, a mažu na nohy, na obličej si fakt netroufám, vidina fleku mě děsí, ještě by to někdo zaměnil se stařeckou skvrnou a to nechci:-))
    (no nebo jinými slovy - kdybych věděla, že to zvládnu bez fleků, tak i zkusím, ale takhle to radši nechávám jiným:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Color, já si fakt myslím že se bojíš zbytečně, nevím co je to flek když použiju samoopalovák.

      Vymazat
  7. Já mám samoopalováky ráda ... nejradši L'oreal NNUTRIBRONZE, ale u mě je problém, že já pravidelné mazání všech krémů prostě hrozně flákám :X takže mě to baví tak max. 3 dny a pak už na to kašlu :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak jsem se k tobě kukla na blog, tak ty snad ani to samoopálení nepotřebuješ:-)

      Vymazat
  8. Dneska se půjdu po nějakém podívat,tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní5:45:00

    muzu se zeptat jak casto jsi ten krem nanasela ?
    a taky po jak dlouhe dobe uz byl videt nejaky rozdil :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, rozdíl byl vidět už po prvním nanesení, ale jemný, takže zhruba třetí nános byl už dost viditelný:-)...

      Vymazat
  10. Anonymní15:56:00

    Ahoj. Seženu ho normálně všude lehce? V DM? Můžu ho použít i na obličej? A co bazén a chlorovaná voda? Můžu s ním? Díky za odpovědi, jsem neznalá ;D

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní15:56:00

    A ještě - jak často se s tím mazat? Je tam návod? :D

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní15:57:00

    A sakra, ted koukám, že je jen na obličej, já chtěla na celé tělo.. tak nic :D promiň za spamy

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní10:55:00

    Holky je to jen o zvyku a fakt je důležitý umět se tím na mazat, rovnoměrně a vyhýbat se kloubům apod. pak to dělá fleky... jinak můžu vám vřele doporučit samoopalovák od Loreal, je sice dražší, ale nehorázná spokojenost :) a navíc hrozně hezky voní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...