Prohledat tento blog

pondělí 23. dubna 2012

Balzám na rty Lippason a masážní olej Hawai od Atok

Balzámů mám doma tři...šuplíky, a stejně moc nechápu proč, stejně používám jen modré Labello a sem tam Splashy Watermelon...Tento balzám možná ani nestojí za zmínku, ale třeba vám tato mini recenze bude dobrým rádcem při koupi.
 Balzám je 100% přírodní, jeho složení je rostlinný olej jojobový, přírodní nebělený včelí vosk, ochranný faktor, vitamin E. Vše zní velmi nadějně. Jenže to je tak asi vše. Balzám neplní svůj účel, na chvilku vám rty sice promastí, ale za chvíli zmizí a já mám rty vysušenější než dřív. Mně prostě absolutně nevyhovuje a je to jedno velké zklamání.

Masážní olej Hawai, tak to je jiná. Naprosto si mě získal svou skořicovou vůní. Hlavně v zimě jsem ho používala často a pleť mi krásně zvláčnil.

Jak můžete vidět, složení je skutečně velmi sympatické a voňavé už při čtení:-)
Tento olej mohu doporučit, vydrží vám dlouho, krásně vám provoní pokožku a zvláční pleť a stačí ho k nanesení opravdu jen malinko, skvěle se totiž roztírá a v tomto případě platí že méně je více.

Používáte tělové oleje nebo dáváte přednost krémům?

5 komentářů:

  1. Já mám tedy raději krémy :-) Mám už asi 3. balení tělového mléka z Marks&Spencer a jsem moc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem ještě žádný olej ani nezkoušela, víceméně zůstávám věrná krémům. Ale nikdy neříkej nikdy! :)

    http://propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nominovala jsem tě do tagu http://blongie007.blogspot.com/2012/04/po-delsi-odmlce-jsem-tu.html

    OdpovědětVymazat
  4. Ten olej vypadá lákavě. Pro mě je olej na tělo určitě lepší, než krém nebo mléko!

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj. nominovala som ta na versitale blogger award
    http://denivevericka.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...