Prohledat tento blog

pátek 6. dubna 2012

Borghese B Gloss Lip Gloss odstín Celestial

Jak jsem se již zmiňovala, lesky na rty si kupuji ale moc nepoužívám, tento lesk není výjimkou.
Borghese je italská značka dekorativní a tělové kosmetiky, parfémů, spa a vlasové kosmetiky  fungující na trhu padesát let. Jejich kosmetika není testována na zvířatech. Cenová kategorie je vysoká, přibližuje se značkám Mac apod...Musím podotknout že zprvu jsem myslela že se jedná o značku olivového oleje:-D
Zpět k lesku. Je to velmi kvalitní lesk na rty který má jednoznačně dlouhotrvající složení, takovou výdrž nemá ani lesk od Chanelu.
Vlastním ho v odstínu Celestial, je to broskovo/nude barva s lehkým shimmerem, lesk je velmi dobře pigmentovaný a dá se použít jak samostatně, tak na rtěnku(to jsem snad ani psát nemusela...:-)).
Má malý pěnový aplikátor který je nic moc, ale když se snažíte, tak se to dá. Ještě mě napadá že se krásně leskne...Ono ne každý lesk se leskne, tento lesk rty jakoby vyhladí a dělá středně zrcadlový efekt. Jeho parfemace je silná, voní jako zvlhlé kokosky.
Díky obsahu avokáda, jojoby, aloe vera a vitamínům A a E působí jako lepivý balzám na rty, nemusíte se bát vysušení, právě naopak.  Jeho obrovskou předností je výdrž. On vám ze rtů prostě nesleze. Super lepivá konzistence se na rty přisaje a drží a drží. Proto ho mám taky ráda a sem tam ho použiji, to když chci vypadat dlouho upraveně. Tento lesk vás nezklame.
Sháníte dlouhotrvající lesk na rty který nevysušuje? Pak právě Borghese by mohl být jeden z těch, který by vám mohl vyhovovat.
Máte nějaké zkušenost s kosmetikou Borghese? Používáte lesky na rty?
Levndule


7 komentářů:

  1. Lesky na rty nejsou nic pro mě. Vadí mi ten pocit, který citím když je mám rtech. Příjemnější variantou jsou pro mě fixy na rty nebo když už tak rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fixy mám ráda taky, akorát řeším problém, že málokterý odstín mi sluší. Jsme na tom stejně:-)

      Vymazat
  2. Já lesky moc nepoužívám, ani jich moc nemám, protože mi na rtech stejně moc dlouho žádný nevydrží. Úplně nejraději mám balzámy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám lesk moc ráda a vlastním jich spoustu. Od bezbarvých až po výrazné barvy :-) Tuto značku jsem dosud neznala a tak jsem ráda, že díky tomuto článku toho o kosmetice vím zase o něco navíc! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dá se tahle značka koupit někde u nás, případně kde? :)
    Lesky mám moc ráda, vlastně cokoliv na pusu - balzámy, rtěnky.. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já lesky na rty skoro vůbec nepoužívám, příjde mi, že mi nesluší :-( Ale tento vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Všem děkuji za milé komentáře:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...