Prohledat tento blog

úterý 10. dubna 2012

Giveaway JE UKONČEN

Protože už mám více jak 100 pravidelných čtenářů, tak jsem se rozhodla vás odměnit.
Pravidla jsou jasná:
1.Být mým pravidelným viditelným čtenářem.
2.Do komentáře napsat co bych podle vás měla vylepšit, co by vás potěšilo a zajímalo.
3.Připojit ke komentáři email.
Co můžete vyhrát:

Sprchový krém Bourjois, opalovací mléko ve spreji Yves Rocher Spf 15, balzám na rty Eight Hour Cream Lip Protectant Elizabeth Arden.
Těším se na komentáře a držím palce. Výherce oznámím  přesně za týden, to je 17.dubna a výherce vyberu já sama.
Levandule.

74 komentářů:

  1. celkově se mi blog moc líbí,mám hodně ráda tvé recenze a potěšil by mě třeba nějaký outfit :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju už dlouho. Nic neměn, zůstan takoívá jaká jsi :) Jediné co by mě potěšilo by bylo, kdybys přidávala častěji :) A nějaký ten outfit by taky nebyl k zahození :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Také sleduju už docela dlouho, tvoje recenze mě moc baví a také jsem zde dostala hodně tipů na dobré výrobky :) Moc ráda čtu recenze na parfémy, protože ty se na ostatních blogách moc nevidí. Jediné, co bych možná změnila je vzhled. Ale zas každý má jiný vkus a chápu, že se do něj nedá trefit každému.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. mne se tu taky libi, pis vic :)

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Blog se mi líbí a asi souhlasím s Niki, že nějaký barevnější, světlejší vzhled by se mi líbil.

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. vadi mi ze nepridavas castejsie prispevky:D ja mam najradsej clanky o kozmetike, takze palec hore:) a mozno by som zmenila header. inak vsetko na jednicku

    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. takze, co by sa dalo vylepsit: budem len opakovat to, co prispievatelky predomnou: mozno sa trosku pohrat s dizajnom a zvysit frekvenciu prispevkov.

    viacstylu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Možná bych změnila design:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tvůj blog patří mezi mé oblíbené a moc ráda se sem vracím. Líbí se mi styl, kterým píšeš a nejraději mám kosmetické recenze :)
    Jediné, co mě napadá, že by se dalo vylepšit, je design blogu.
    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. tvůj blog mám rada,a jediné co bych uvítala jsou lepší a větší fotky. Ale není to zas taková hrůza:)
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. tvůj blog mám ráda,uvítala bych častější přidávání článků :)
    je to sice věc názoru, ale já bych trošku pozměnila design. možná dát výraznější název blogu a tu fotku, kterou máš za nadpisem bych trošku zmenšila nebo zesvětlila :) ale je to věc vkusu :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě probíhá také giveaway, takže jste všichni zváni :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  12. patříš k mým oblíbeným blogerkám, máš úžasné recenze a krásně se umíš líčit, což já neumím :D není myslím, co vylepšovat, tvůj blog je o kosmetice a parfémech a má prostě svůj styl, to se mi líbí :)

    aneta.pecena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych trochu poupravila design na něco jednoduššího, ale jinak mám tvůj blog ráda:)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. :D nič nemen mne sa tu páči :D Timus3ka@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Nic bych neměnila:))

    Gabriell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Možná byhc trošku pozměnila design, mám radši takové ty jednodušší, přijde mi, že tady se bije to pozadí s levandulemi a ta vrchní fotka.:) Jinak miluju DIY články a věci typu: Jaký je můj pokoj, co nosív v kabelce atd :)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Na tvým blogu bych neměnila nic. Je to kus tebe, tvé osobnosti takže to všechno co tu děláš patří k tobě. ;))
    nvotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1.som som uz dlho :)
    2. outfity, viacej pis o svojom zivote:)
    3.monika.laurincova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Na blogu bych možná trošku upravila design :)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Častější frekvence článků, ale pokud není čas, tak to není třeba "hrotit":)Také ráda sleduji ukázky líčení, takže pokud bude chuť...
    Sleduji Tě od začátku, email je: Noogeta@gmail.com

    A cena je lákává, Bourjois je moje nej značka sprcháčů, jsem na nich závislá:)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc bych toho neměnila, jseš originální. Tvé články jsou prostě jiné. Akorát bych třeba uvítala více článků. Ale zase chápu, že blog je spousta starostí navíc. Barča
    bandrtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nic bych neměnila =) Takhle je to podle tebe a to je nejlepší, ne? =)
    Emily.QuelDorei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj :)

    Tvůj blog mám ráda, proti designu nic nemám, naopak, levandulová pole jsou krásná :) Líbilo by se mi tu asi o něco víc recenzí přípravků na vlasy, jinak jsem spokojená.
    Mail je: Veru.Ly@seznam.cz

    Ať se ti daří :)

    OdpovědětVymazat
  24. Neměnila bych nic, moc se mi líbí Tvůj způsob blogování :) ani vzhled, miluju ten obrázek levandulového pole. I když možná více článků by neuškodilo ;-)

    vendisek44@gmail.com

    P.S.: Máš nádherné oči! Připadá mi, že mají na každé fotce jinou barvu. A závidím Ti ty úžasné řasy.:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Obsah článků i časové intervaly mezi nimi jsou ideální, ale možná by se mi ty články lépe četly z nějakého obnovenějšího designu:)

    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. mě se to takhle líbí, přidáváš dle mě dostatečně a zajímavý články :)
    cant.be.perfect@sezam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní9:47:00

    Jedinou věc, kterou bych změnila je záhlaví!!! :)Ale tento maličký nedostatek zcela překryjí tvé skvělé a nápadité články, recenze.

    anetasmidova0@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Osobně bych neměnila vůbec nic. Tvoje recenze jsou výstižné a příjemně se čtou.
    Blongie007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. sledujem :) pozmenila by som možno trošičku dizajn blogu, inak asi nič, články sa mi páčia :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. na obsahu bych neměnila nic, je osobitý a tak to má u blogu být - něco z majitele, ne poskakovat podle čtenářů :)

    ale upgradovala bych vzhled, teď ho máš takový až moc vyšperkovaný nebo jak to říct :) resp. hlavně pozadí není můj šálek pitiva, nemám ráda rastrové obrázky, které tvoří opakující se a přitom nenavazující motiv, chtělo by to navazující vzor a bude to fajn :)

    anebo možná bílé pozadí a do záhlaví šoupnout nějaký krásný lán jižně-francouzské levandule :) třeba takhle nějak http://wallpaper.free-photograph.net/mid/yun_3096.jpg

    OdpovědětVymazat
  31. tvůj blog je super :) navštěvuji ho celkem dlouho a pravidelně :P moc se mi líbí recenze!! :)
    kikinka-13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Balzám vyzerá veľmi dobre.Ja som ťa objavila len teraz,ale zapáčilo sa mi tu,možno by som zmenila okraje,viem že sedia k názvu blogu ale nejako mi to sem nejde :) Inak naozaj nič
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  33. tvoj blog je originalny, nic by som tu nemenila :)
    lusinka721@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tak můj email je christina.z@seznam.cz.
    Tvůj čtenář už nějakou tu dobu jsem.

    A tip, co by jsi měla změnit- možná to pozadí blogu, na bloggeru jsou moc pěkná a nestojí tě to moc sil :-) Jinak se mi líbí styl, jakým články píšeš. Recenze neobsahují zbytečné "bláboly" :-), je tam vše důležité a také se cení tvůj osobní názor a zkušenosti. A ještě bych ti možná vytkla to, že když ve článcích ukazuješ odstín produktu, možná by jsi tu fotku mohla dát větší, přeci jen to pak bude lépe vidět :-)

    Takže jen tak dál, Kikina

    OdpovědětVymazat
  35. email:leonka112@seznam.cz
    Také bych změnila pozadí blogu,líbí se mi recenze.Balzám by se mi teď na moje rty hodil :)

    OdpovědětVymazat
  36. co se týče obsahu blogu, tak mi to tu naprosto vyhovuje!:) jen bych možná změnila okraje(pozadí) stránky, ty nepravidelné spoje to trochu kazí..
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tvůj blog se mi líbí :-). Co se týká článků, nemám co vytknout. Jen u vzhledu bych dala jiné pozadí :-).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. 1. GFC: zuzana grajciarová
    2. Na tvoj blog som narazila len nedávno, ale mám veľmi rada blogy, ktoré sa týkajú kozmetiky a tvoje recenzie sú super, takže som sa objaveniu tohto blogu veľmi potešila :)
    3.email: zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. troska by som zmenila dizajn, background a asi aj top a.... outfit please :D

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. random fotky, diy, čokoľvek zaujímavé, čo sa len tak nevidí
    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  41. Jů, krásná giveaway :)
    Noo, možná bych trošku zapracovala na designu, jinak máš skvělý recenze! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Občas nějaký ten outfit příspěvěk bych přivítala, i když od toho sleduji zase jiné blogy, takže vlastně nic :).
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Ahoj, sleduju jako Lena M. Myslím, že píšeš o všem možným zajímavým, tak snad jen - hodně mě zajímá přírodní kosmetika, tak třeba víc o ní :)
    re.komunikace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. líbí se mi to tu, jediné, co mi tu moc nesedí je design, ten bych vylepšila.. hezký design dělá blog :))) ale jinak tu máš všechno moc pěkné :)

    terezagast@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj..Na blogu bych změnila leda tak pozadí.. :)
    mandragerka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj, z obsahu bych nemenila nic, chodim sem prave kvuli tomu, o cem pises, takze neni treba zmeny:)
    Co bych zmenila ja, je design. Je to tady az moc levandulove:D ale zalezi na tobe, preci jen je to tvuj blog:)
    Hezky den, Jana
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Anonymní8:52:00

    Ahojky :)
    1. Jsem :) . Ale mám problémy s přidáváním komentáčů přes google :( . Takže kdybych vyhrála tak se prosím podívej že tvým pravidelným čtenářem jsem : kate.z.1998 :)
    2. Víš já bych ani skoro nic neměnila :) . Líbí se mi tvůj blog moc moc :) .
    3. katerina.z.1998@seznam.cz
    Ahoj :)

    OdpovědětVymazat
  48. Jsem tvůj follower:))
    Líbí se mi každý blog, at je jakýkoliv:)) Protože každý má jiný styl psaní článku a každému se líbí něco jiného a to je nejlepší:))
    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Chcete dát ostatním vědět o své giveaway? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS: http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  50. Zajímaly by mě ukázky a návody na líčení :)

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Tak priznám sa, že som ťa objavila len teraz ale super blog :) jedine, čo by som zmenila tak možno design inak super:) články sú super, kozmetika.. a aj giveaway! ;)
    tak skúsim šťastie :)
    timulqa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Nemam rada tuto otazku pri GW, podla mna by si nemala nic vylepsovat, ale robit to tak, ako sa to tebe paci ;) Ja osobne tiez pisem podla seba, mozno nejake male rady su dobre, ale netreba to prehanat ;)

    mishellaway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. ahoj, na otázku co bych měla vylepšit neznám odpověd protože se mi tady moc líbí :) mám ráda objektivní recenze které u tebe na 100% jsou :)

    kunikovam@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Teď jsem si trošku projela tvůj blog a moc se mi zalíbily tvoje recenze a u těch klidně zůstaň :)

    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. všechno je tu super,....a jeste k tomu super giveaway ;)
    <3
    gabisek123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. jediné co bych změnila je obrázek záhlaví,jinak vše je naprosto bez chybičky :) líbí se mi tvoje recenze :)
    Hannah.animaestilo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nejspíše bych změnila design;)
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. GFC (Mem)
    zejzen@gmail.com

    Zřejmě jen vzhled stránek (na mě je moc sladký). Nebo to je tím, že mě pobolívá zub. :D

    OdpovědětVymazat
  59. změnila bych vzhled blogu, záhlaví i levanduli, přijde mi to takové obyčejné:)

    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Tvoj blog sa mi veľmi páči. Veľmi sa mi páčia tvoje recenzie -sú vážne skvelé! :) A čo by som zmenila? Asi dess :).
    claudiakickass@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mně by se líbilo více příspěvků :)
    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Mně by se líbil jiný vzhled a záhlaví:)
    ell.slaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Mám moc ráda tvé recenze, jediné na čem bych zapracovala je nový dizajn stránek či záhlaví.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tvoj blog sledujem už dlho, nechápem prečo som nebola ešte tvojím odoberateľom. Máš super recenzie :)

    lucka.tusimova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Super blog! Vdaka tvojim clankom som sa rozhodla kupit si niektore vyrobky a zatial som neolutovala:) Takze len tak dalej, nech mame poradcu pri kupe:)
    babacova.barbora@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Nic bych neměnila.. Máš skvělé recenze :)
    papouch86@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Piš víc a uvítala bych i změnu vzhledu blogu :)
    majdule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. ahoj, mne by sa páčilo keby prípravky ktoré hodnotíš nefotíš len na chrbte ruky ale priamo ako to vyzerá na pleti na tvári a podobne... alebo by si to mohla robiť tak aj tak..vieš čo myslím nie?:)
    alamahapalamlaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. jsem clenem,prijde mi zemas super blog!)))
    avrileck@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Piš častěji a nelíbí se mi moc pozadí, tak bz se mohlo změnit. :)
    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Mě se blog líbí je Tvůj a mělo by to tu být tak jak se Ti to líbí a baví Tě což myslím že je :) takže jen tak dál♥

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Mám hodně ráda kosmetiku od oriflame, tak bych uvítala klidně více postů o ní :).

    mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Tvůj blog se mi líbí.. možná bych trochu změnila design jinak nic :)
    marokol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Asi bych změnila design:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...