Prohledat tento blog

pondělí 16. dubna 2012

Kdo vyhrál Giveaway?

Chtěla bych vám všem poděkovat za účast v mé soutěži. Moc si toho vážím a doufám že ti co nevyhráli se na mne nebudou zlobit a vyčkají do dalšího giveaway.
Vaše rady si beru k srdci, zejména co se týče změny designu. No a to je taky hlavní důvod, proč jsem vybrala toho, koho jsem vybrala.
Vyhrává Černá Moora, které blahopřeji a také děkuji za odkaz na záhlaví. Odkaz se mi natolik líbí že ho použiji, určitě vypadá lépe než záhlaví stávající:-)
Černé Mooře blahopřeji a možná se i časem dočkáme nějaké té recenze z balíčku Giveaway:-)

10 komentářů:

  1. Jo, to záhlaví vypadá mnohem lépe:)
    A gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné záhlaví, já levandule můžu:)
    A také gratulace vítězce.

    OdpovědětVymazat
  3. vítězce grtuluji :)
    a to záhlaví vypadá suprově, takové výraznější :) hezky to prokouklo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mě moc potěšilo, děkuju! :) A zároveň ti velmi chválím nový vzhled, vypadá teď výborně!
    btw. recenze bude, o tom žádná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná změna :) a vítězce gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Blahopřeji vítěžce! A ikdyž jsem nevyhrála mám radost, že si naše rady vzala k srdci a design změnila. Vypadá to tady najednou mnohem lépe :))))

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, já mám takovou radost že se vám změna líbí, moc děkuji za komenty.
    Moorko, balíček ti zítra posílám:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky moc gratuluji! Jinak ten desing vypadá skvěle ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...