Prohledat tento blog

neděle 29. dubna 2012

Když slunce pálí a já rudnu...

Dnešní post je dost spontánní, ostatně jako většina postů, na co si to hraji:-D
Víkend nám přinesl slunečné počasí, nechce se mi věřit že máme teprve konec dubna...Tak jsem samozřejmě nelenila a včera se vydala na túru s tím, že se alespoň trochu chytnu. No nebudu vás napínat, chytla jsem se. A to bych opět nesměla být já, prostě kdo má hodně chce ještě víc, že...Napadla mě skvělá věc, zajdu si dneska se psem k vodě...NO A TO JSEM NEMĚLA DĚLAT:-) Teď jsem dorazila a sedím tu a píšu celá zamatlaná od jogurtu, jo a focení jsem si fakt užila:-D
I vy máte na výběr.  BUĎ:

 +

 

Chytla jsem záchvat smíchu a nešlo to zastavit, jinak jsem se fakt snažila tvářit důstojně:-)...
ANEBO:
Má to cenu se o Daylongu nějak víc rozepisovat? Pro mne je to ten nejlepší opalovací krém na světě. Stačí se s ním ráno namazat a do večera máte vystaráno. Je voděodolný natolik, že se nemusíte po koupání znova natírat. Nechytám s ním sluneční alergii. Kdyby jsem nechtěla chytit zdravou barvu, tak bych rozhodně daylong použila. Ostatně, zrovna zdravou barvu jsem nechytla, ale ono to časem zhnědne.

A co vy, taky vás chytla opalovací mánie??:-) Čím se mažete? Co říkáte na starý dobrý jogurt?:-D

31 komentářů:

  1. Ano, ano, bílý jogurt nemůže chybět :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju. :)) A bilý jogurt to skutečně jistí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, no pomohl tak napůl, ale ještě jsem měla vyfotit rozpustný acylpirin:-)

      Vymazat
  3. :D wow, to já jdu na sluníčko a jsem hnědá :) zítra se asi pujdu trochu opálit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leono, tak to se máš, ani netušíš co bych dala za to být dobře pigmentovanou brunetkou...

      Vymazat
  4. to s tím bílým jogurtem slyším poprvé:))) v pátek jsem se už taky vystavila na slunko.. no ale moc se to na mě nechytlo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla včera na slunci 10 hodin...proto to spařené prase:-D A jogurt mi fakt dost pomohl, čím víc tuku má tím líp.

      Vymazat
  5. No teda, to ti nezávidím :-) Já byla o víkendu venku docela dlouho, ale zatím žádné opálení ani spálení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipná fotka:D, ale i já tohle dělám, občas použiju místo jogurtu tvaroh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já v ledničce shodou okolností tvaroh měla, ale nízkoprocentní, takže jsem raději použila tučnější jogurt...a zbytek jsem poctivě dojedla:-)

      Vymazat
  7. Jo, a přesně takhle vypadám po sluníčku já:D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, tak to jsem ráda že tu mám alespoň jednu spřízněnou duši:-)

      Vymazat
  8. ja mam 50 od daylongu :D :)
    a este nikdy som sa nespalila :))
    inac mile fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mafinx, 50 spf budu kupovat, 25 je na mě málo, ale na nohy mi to stačí:-)

      Vymazat
  9. Můj oblíbený opalovák je také piz buin:)Dobrý je také na spáleniny tvaroh:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piz Buin mám v plánu vyzkoušet, tvaroh je dobrej ale musí být tučnej:-)

      Vymazat
  10. U mně už taky párkrát na jogurt došlo a musím říct, že po nanesení vždycky cítím děsnou úlevu. Opalovací mánie mě zatím ještě letos nechytla, zatím se mi hrozně zalíbilo, že jsem bílá... ale ono to časem přijde :)
    Daylong jsem taky několik let používala, ale pak jsem se v dTestu dočetla, že je nic moc, tak jsem ho přestala kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čokoládo, já se v dTestu dočetla taky spustu věcí, ale za Daylong bych dala ruku do ohně. Například jejich propagace kosmetiky z Lidlu, jejich toaletka voní stejně jako Coco Mademoiselle. Neváhala jsme a vyzkoušela, no hahaha, myslím že se celkem ve vůních vyznám a jejich vůně Suddenly není pužitelná ani na WC, to je vše co bych k dTestu řekla:-D

      Vymazat
  11. noo popravde ja som na opalovanie prilis neni,aj po ceste do prace sa natieram cez leto 50tkou len aby som sa neopalila,samozrejme ze sa raz zabudnem a zrovna vtedy ostanem na hodku na slnku a je vymalovane.Inak sa bezne nespalim ani bez kremu ale rada by som mala co najbledsiu plet a pouzivam garnier detsky v spreji :D

    OdpovědětVymazat
  12. au:(

    ja se mažu na obličeji faktorem celoročně, teď jak vylezlo slunce, tak Neutrogena 45, na obličej, krk i dekolt a zatim jsem bez úhony (pletí na zahradě a hrátky v bazénu, všechno jsem zatim přežila.)

    na případně jakékoliv zarudnutí stříkám hned Panthenol ve spreji.

    Slunci se moc nevystavuju, líbí se mi světlá pleť:-) (bez zbytečných vrásek:-)....)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Color Beam, ten Panthenol je skvělá věc, už mi mnohokrát pomohl od nejhoršího a ani moc nestojí:-)

      Vymazat
  13. Anonymní3:30:00

    o blahodárných účincích jogurtu jsem nikdá neslyšela, já se většinou mažu pantenolem nebo něcim podobným z lékárny..díky za tip

    jelikož vypadám jak vyblitej puding, tak mě teda opalování vždycky chytá dost..ale jak jsem se jednou spálila, tak od té doby nejsem sto se opálit..dočetla jsem se, že je na opalování vynikající nubian..stojí pár kaček, tak to letos prubnu..k neonovým plavkám chci být jak cigorka :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nubian je fajn, krásně voní, ale myslím si že rozhodně není vhodný pro bledé tváře vzhledem k nízkému SPF:-)

      Vymazat
  14. starý dobrý jogurt :) taky mi chytla ramena,ale není to tak zlý

    OdpovědětVymazat
  15. Tu značku toho opalováku mám ráda, tak sem si ho chtěla najít na netu a narazila sem na tohle: http://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/daylong-ultra-25-lipozomalni-locio/2594

    OdpovědětVymazat
  16. :D :D Tak tu fotku bych si být tebou vytiskla a zarámovala:D
    Já jsem Daylong používala léta, protože jsem se vždycky osypala slunečním exzémem. Jsem alergik, takže volba byla jasná. I přes používání daylongu (který mě mimo to štípal) jsem se osypala. Jednou jsem nestihla před dovolenou skočit do lékárny, tak jsem si přibalila obyčejnou niveu..no..a exzém zmizel! Takže u mě byl hypoalergenní Daylong totální výbuch!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Zuzko, už jsme se o tom bavily...Já jsem byla s Daylongem vždy 100% spokojená, ale díky za tvůj postřeh, je důležité vědět že ne všem sedne:-)

      Vymazat
  17. s usmevom ide predsa vzdy vsetko lepsie!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Mažu se už od března třcítkou, jsem na slunko citlivá. Mám novinku od Alverde, brzo napíšu recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nemáš zkušenost s Day long na obličej? Chtěla bych alespoň třicítku a aby nebyl moc mastný a neucpával póry... prostě pod make-up.

      Vymazat
    2. Lady, pod makeup bych ho klidně dala, je lehký, rychle se vsákne, takže za mne ano:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...