Prohledat tento blog

pátek 20. dubna 2012

Líčení s paletkou stínů Dior Matte & Shiny 695 Bronzy Look

Přirozeného líčení není nikdy dost. Dnes bych vám ho chtěla ukázat v mírně bronzovém provedení které je pro nadcházející jaro-léto jako dělané.
Hlavním bodem líčení jsou oči které jsem vystínovala paletkou Dior Matte & Shiny v odstín 695 Bronzy look. Paletka obsahuje jeden středně tmavě hnědý, matný stín se studeným podtónem, který jsem použila i k dobarvení obočí. Do vnějšího koutku jsem použila stín druhý stín v bronzovém odstínu který je třpytivý.


Stíny vynikají dlouhou výdrží a skvělou pigmentací. Nanášení je určitě lepší štětečkem než přiloženým aplikátorem. Bohužel nemám úplně ideální foťák, takže barvy tak moc nevyniknou.

 

Použité výrobky vidíte na fotce, ve zkratce:

Na pleť i pod oči místo korektoru jsem použila makeup Bitherm Biofirm Lift, poté jsem vše jemně zapudrovala pudrem Blended face powder Clinique č.08, na konturování obličeje jsem použila tmavší odstín z dua tvářenek E.l.f., pod oči a kolem nosu jsem nanesla Touche Éclat 01 YSL a jako tvářenku jsem použila mou nejoblíbenější od Benefit, Hervana.
Oči jsem vystínovala paletkou Dior matte & shinny č.695. Pod obočí a do vnitřního koutku oka jsem nanesla tělový, lehce třpytivý odstín z paletky La Boheme Palette od MUFE.
Jako vnitřní spodní linka mi posloužila tužka Wild West Couture eye pencil  v odstínu chestnut brown od Oriflame, je to limitka která sem tam ještě v doprodeji bude. Na řasy jsem použila řasenku Wonder Lash Intense Mascara od Oriflame.
No a na závěr jsem rty přetřela dlouhotrvajícím leskem na rty od L'Oreal 6h Glam Shine Volumizer odstín č. 404 Everlasting Melon.

Otázka do placu, líbí se vám líčení? Změnily byste na něm něco?

12 komentářů:

  1. Moc ti to na fotkách sluší a tohle líčení se k tobě super hodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty stíny jsou úžasný :)) opravdu krásné líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, škoda že na těch fotkách to tak nevynikne:-(

      Vymazat
  3. Skvělé líčení, mně se teda líbí moc a tobě hodně sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti za komentář, a to jsem se bála že mi budete psát jak to líčení nejde vidět:-D

      Vymazat
  4. Jé, na první fotce ti to moc sluší! Jinak tomuhle nevýraznému líčení jsem naprosto "propadla" :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, přesně tyto stíny mám taky a výdrž pro mě nic moc...nanáším štětečkem vlastním...nemáš nějakou radu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andulko, tak to je důkaz že kosmetika je věc individuální. Já žádnou radu nemám, stíny používám dokonce bez báze a drží mi celý den a to mám mástná víčka. Takže já už budu ve svých doporučeních velmi opatrná.
      Moc děkuji za komentář:-)

      Vymazat
  6. si strasne podarena!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. evie, moc děkuji za kompliment, ale není většího lháře než je fotka:-D

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...