Prohledat tento blog

pondělí 2. dubna 2012

Marine Groove Escada aneb zkapalněné bonpary.

Nikdy neříkej nikdy.
Já, milovnice těžkých orientálních vůní(můj nejoblíbenější parfém je Kingdom od McQueena), já, která když uslyším nebo přečtu formulku "smrdí to jak v zoo" se zájmem zavětřím že "to" by mohlo být něco pro mne. Já, která s oblibou čuchám k pepřence a lituji že ještě nevyrobili parfém s podobnou vůní. Tak já si oblíbím Escadu?! To těžko, řekla bych ještě před nedávnem a možná bych hodila i mírně opovržlivý pohled a v duchu si myslela něco o blbé blondýně  s modrými stíny, tupým pohledem a vysolárkovaným obličejem...

Parfém jsem dostala jako dárek a musím říct, že ač jsem to nečekala, tak velmi povedený. Tahle vůně mi vždy zvedne náladu a co se mi na ní líbí nejvíc? To že si na nic nehraje, prostě je to ovocenka ovocná, co na trhu nemá konkurenci. Voní jako rybízovo-jahodový bonpar, nic víc, nic míň. Neznám žádnou jinou firmu, která by měla v nabídce podobnou, čistě ovocnou, multivitamínovou pecku jako je Marine Groove:-)
Na cestě už mám parfémované tělové mléko stejné značky a do budoucna to vidím asi tak, že nějaká ta Escada na mé poličce bude vždy. Místo antidepresiv.
A co vy, máte rády Escadu? Nebo raději něco rafinovanějšího?
Levandule

P.S.: Strašně, ale strašně se líbí mužskému pohlaví:-D

15 komentářů:

  1. ja milujem escadu !!!:)
    absolutely me a pacific paradise

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vida, absolutely me se mi taky líbí, je to pěkná volnočasovka a pacific paradise, super letní záležitost:-)

      Vymazat
  2. A já miluju Ocean Lounge a nesnáším právě Marine Groove =D aspoň se každá vybereme..A mimochodem děkuji za dřívější článek o El Nabil, poznala jsem úplně jiný proud parfémů a už je tahám všude s sebou v kabelce. Jsou nádherné a bez Tebe bych na ně došla možná až v dalším životě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a mně Ocean Lounge přijde ještě lepší, více jahodová, máš pravdu(doma se mi válí vzoreček)a mám velkou radost že jsi díky blogu poznala olejíčky, je to fakt něco jiného a v budoucnu ještě něco o arabských vůních napíši:-)

      Vymazat
  3. Zatím nemám s Escadou zkušenost... ale hrozně mě pobavil ten úvod :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, díky za komentář, to co jsem napsala je pravda, mám ráda pižmové, živočišné vůně, co mnohým doslova smrdí:-D

      Vymazat
  4. od Escady jsem milovala Moon Sparkle, která už nějak není k sehnání :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit že je akorát teď vyprodaná, že by se přestala vyrábět? Možné to je...Je to škoda.

      Vymazat
  5. Já mám Escady moc ráda, ale bohužel na mně vůbec nedrží :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na mně drží kokrétně tato vůně kolem pěti hodin, což považuju za dobrý průměr:-)

      Vymazat
  6. Miluju je pro jejich optimismus! Mojí první opravdou vůní byla escada Island Kiss a dodnes je to moje nejoblíbenější escada. Hlavně mám pocit, že u spousty lidí (neříkám že u všech) je odpor k escadám prostě jenom póza..už jenom z principu..jó, podle ohrnování nosu nad escadou se pozná pravý parfémový odborník :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Zuzi, někomu chybí nadhled, někdo ji fakt nemůže ani cítit a někdo je pozér...Já se přiznám, že před rokem jsem pózovala taky, jakože když odbornice jsou proti tak na tom něco bude...To jsem byla ještě mladá a blbá:-)))))

      Vymazat
  7. Od Escady žádnou vůni nemám, zatím mě žádná příliš neoslovila. Mám radši citrusové vůně :-) Jinak moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní11:00:00

    Popravdě tuto vůni neznám a při nejbližší možné příležitosti ji určitě očuchám. Mám také ráda orientální vůně a potrpím si na sladké tóny. A jak si zmínila že čucháš k pepřence, tak se mi hned vybavil Notorious od Ralph Lauren,který jsem si koupila a zprvu jsem myslela, že to byl velkej přešlap!Ze začátku mi vadila složka pepře, ale vzala jsem ho na milost a teď ho zbožňuju.Není vůbec těžký oproti orientálkám, ale myslím že na jaro,léto ideální, v základu má pačuli, pižmo,vanilku a hlava je pepř a bergamot a ten pepř je skutečně cítit. Je možné že tento parfém znáš a pokud ne,tak ho doporučuji alespoň zkusit v parfumerii:))
    Moc mě baví tvé články a jen tak dál! :)
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji ti za tip. Notorious neznám a určitě vyzkouším, pepř ve vůních vyhledávám a když píšeš že by byla vhodná i na jaro-léto, tak to je přesně to co bych potřebovala:-)
      Jsem moc ráda že tě články baví, každý takový komentář mě nesmírně zahřeje u srdce, takže díky:-)

      Vymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...