Prohledat tento blog

pátek 27. dubna 2012

Mí oblíbení pro jaro 2012 a to nejen...

Ahoj všichni mí milí, nejen jarní, čtenáři:-).
Ráda bych vám ukázala věci které hýbou mým malým vesmírem. Tyto produkty prostě miluji! Jsou funkční, voňavé a mám je ráda z velké části celoročně. Tak pojďme na to!

Opět stejné schéma...
1.Super, super a ještě jednou super šampón na vlasy je New od Lush. Necuchá vlásky jako Big, krásně voní po skořici a podporuje růst vlasů. Jedno velké ANO.
2.Sprchový krém který i přes všechny reformulace voní stejně, díky bohu. Je to můj vůbec nejoblíbenější sprchový krém. V jeho vůni bych se doslova koupala. Není lepšího. Palmolive Ultra Nutriente Shea Butter.
3.Tuto masku čeká podrobnější recenze. Tradition de Hammam od Yves Rocher. Je to zázrak jak na pleť tak na vlasy. A zároveň vám poslouží jako skvělý peeling. No a ta vůně, hmmm...
4.Vůně kterou používám od svých patnácti let...Miluji ji! Jil Sander Sun. Není žádná jí podobná. Vůně mastných oříšků, fialek a rozpáleného slunce. Ta bude na mé poličce vždy, přišel její čas. Mám ji v balení 250ml.
5.Krásně voní po citrónu, vyhladí vám stehna a je to přírodní výrobek. Alverde Tělový gel proti celulitidě. Na nadcházející léto je to ten nejlepší parťák.
6.Opět věc kterou mám už po několikáté. Balzám na rty od Yves Rocher, Nourishing Lip Balm with Almond Oil, opravdu funkční balzám na rty s příjemnou vůní.
7.Další věc kterou používám déle a čeká ji podrobná recenze, skvělý zlepšovač pleti(díky sestro)Rival de Loop Hydro Feuchtigkeits, výrobek Rossman.
8.Prověřená klasika, šampón který nepotřebuje kondicionér a udělá dobře i těm nejzničenějším vlasům. Dercos Technique od Vichy.
9.Tělový krém který voní podobně jako parfém Shalimar od Guerlain, vánoční limitka od Oriflame, Body cream Liselotte Watkins. Zjemní a jemně provoní vaší pokožku. Mám celou řadu i se sprchovým krémem a krémem na ruce. Skvělá věc.

Byla bych ráda kdybyste se podělily v komentářích o své oblíbence:-)

20 komentářů:

  1. Šampuk New a mandlový balzám se řadí i k mým oblíbencům. :) Ten gel od alverde taky nevypadá špatně, ale já mám stejně nejradši remodelační máslo od Dermacolu. :)
    A na recenzi té masky od Yves rocher se budu těšit, protože mě tento výrobek velice zaujal. :)

    propadliste-dejin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., ta maska bude zrecenzovaná velmi brzy, dost mě překvapilo jak je účinná i na vlasy.

      Vymazat
  2. po šampuku pokukuju už delší dobu, ale nejsem si jistá, zda je vhodný na mé suché krepaté vlasy :/ Jinak by mě dost zajímal ten ,,zlepšovač pleti", Rival de Loop je celkem fajn značka v poměru s cenou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla že ten šampuk vhodný na krepaté vlasy je! Já sama mám po melírech zničené vlasy a tento šampuk mi dělá dobře. Samozřejmě že musím nanést nějaký ten kondicionér:-)

      Vymazat
  3. Šampon od Vichy taky používám (s aminexilem), dokonce si troufám tvrdit, že mi zastavil vypadávání vlasů a balzám od YR jsem si pořídila zrovna včera, ale hroznové víno :)
    A sedmička od Rival de Loop mě zaujala, zítra to půjdu omrknout. Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šampón je skvělý a hned jak ho budou mít zase v akci tak si ho koupím znova:-)

      Vymazat
  4. šampuk new od lush je super, hlavně ta vůně. jen mi tedy vadilo, že vymývá docela hodně barvu.

    tradition de hammam od yves rocher byla taky docela v pohodě, jen mi je tedy líto vždycky kupovat to velké balení, které stojí docela hodně a já mám tolik jiných masek, že je asi nikdy nespotřebuji, tak proč si kupovat další rodinné balení, že ano... kdysi dávno prodávali malá balení, tak pořád čekám, kdy se opět objeví a pořád nic...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb, tak to ani nevím že by kdy prodávali malé balení této masky, když ji člověk používá i na vlasy tak je jí celkem málo(100ml)a je fakt že je dost drahá, já na ni použila slevu 30% a vyšla mě stejně přes tři stovky.
      S tím šampukem těžko říct, já mám vlasy odbarvené, tak tam mi paseku nenadělá, ale vzhledem k tomu složení bych se nedivila kdyby fakt dost odbarvoval, prostě to s ním nejde denně:-)

      Vymazat
    2. právě prodávali i malá balení k celé řadě tradition de hammam, ale myslím, že to byla nějaká marketingová akce, od té doby jsem to neviděla. no a masku na vlasy nepotřebuji (už rok a půl mám gliss kur a pořád je jí tam skoro půlka, tak moc často používám masky na vlasy), takže mi to balení přijde opravdu předimezované. škoda no...

      jinak vlasy si barvím hennou a zjistila jsem, že na to lush šampuky fakt nejsou, barva jde dolů bleskově. a máš pravdu, fakt new voní jako žvýkačky big, tu vůni taky zbožňuji.

      Vymazat
  5. Hmm, těším se na recenze, zajímá mě ta maska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limett, masky se dočkáš už příští týden:-)

      Vymazat
  6. Vůni skořice miluju, takže ten šampuk si asi budu muset pořídit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, tak to je pro tebe přímo nutnost! To uprostřed šampuku je regulérní skořice:-D Voní jak žvýkačky BIG.

      Vymazat
  7. Ahoj.. ten telovy gel od Alverde pomaha i proto striim?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiki, gel ti na strije rozhodně nepomůže, je na celulitidu, ale žádné zázraky nedělá. Jen mi je příjemná ta gelová konzistence a vůně citusů:-)

      Vymazat
  8. Ten gel na celulitidu mě zajímá! Ne že bych tomu nějak věřila, ale tak aspoň pro ten pocit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, na léto je fakt příjemný. Určitě to není žádný zázrak ale stehna mi to trošku vyhladilo, ale ta vůně citrusů je božská:-)

      Vymazat
  9. Musím si dojít "očuchat" vůni Sun, už mě dlouho láká, ale vždy na ní tak nějak zapomenu:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noogeto, tak to neváhej a vyzkoušej ji. Pravděpodobně ti dojde že jsi ji už několikrát někde cítila. Prostě vůně opalovacího mléka.

      Vymazat
  10. Šampon Big za mě už nikdy více! :-) Jinak děkuji za tip ohledně štetce na make-up, nakonec jsem si sice objednala stipple také z řady studio a je skvělý! Brzy na něj bude recenze.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...