Prohledat tento blog

úterý 3. dubna 2012

One By One Maybelline řasenka

Dělá luxusní žmolky, když to s ní přeženete máte místo pročísnutých řas vraní křídla a tak trochu opadává...

Kartáček je tvrdý jako skála, líčení s ním mě celkem dost bolí. Na svou obranu musím napsat že si v plastových kartáčcích libuji, mám s něma jen ty nejlepší zkušenosti.


1.VRSTVA
Kuk!:-D  1.vrstvou je přijatelné zvýraznění řas, něco tomu chybí, tak proč si nemáznout druhou?


2.VRSTVA


Tak tady to už začíná být zajímavé, ale pokud si obrázek dobře prohlédnete, tak ty žmolky tam musíte vidět ikdyby jste nechtěly. Jako nic proti objemu, řasy mám jak mrkací panna, ale z výprodeje...

3.VRSTVA ZVANÁ "ASFALTOVÝ NÁTĚR"
Tady už to není zajímavé, toto je regulérní úlet. Asfaltový nátěr díky kterému řasy pořádně ztěžknou a mám takový neodbytný dojem, že zohyzděné řasy dělají debilní pohled...No nevím...nezdá se vám?

HYPNOTICKÝ POHLED, EHM...
Uhrančivé, co?:-D Tajemství tkví v těžkých řasách, nemáte šanci udržet oční víčko otevřené na 100%(dělám si srandu).
No abych to shrnula, na ples či jiné noční povyražení proč ne, pod umělým osvětlením se ty zdrcnuté řasy ztratí a možná i nějakého borce uhranete pohledem, chichi...
Osobně se mi nelíbí, když  takto nalíčené řasy vidím v běžném životě. Ženské, více přirozenosti by to chtělo. A když už pořádný objem, tak s řasenkou co to umí s minimálním slepením řas...
Nemusíte se mnou souhlasit, možná tuhle řasenku milujete, to je dost pravděpodobné, ale kde jinde než na svém blogu mohu psát to co si skutečně myslím...
Za sebe řasenku nedoporučuji na běžné nošení.
Co vy na to?
Levandule

26 komentářů:

  1. 1. vrstva je pro mě takové obyč líčení, 2.vrstva vypadá úžasně a takovéhle řasy bych si rozhodně nechala líbit a 3.vrstva mi připomíná make-up dívek s tmavým odstínem make-upu, velkou vrstvou, tlustými linkami á la Amy a tuny černých slepených řas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, to je dobrý příměr, fakt je to takový "Amy styl":-)

      Vymazat
  2. Víš co je smutné? Že potkávám spoustu slečen nalíčené jako na obrázku se třetí vrstvou a chodí tak běžně a divné jim to nepřijde :D Asi mají rády ten asfalt.. Druhá vrstva je ještě fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, já takové potkávám taky...No ony asi razí heslo "čím víc tím líp"...

      Vymazat
  3. Tuto řasenku jsem měla moc ráda a používala jí doopravdy jen na tu první vrstvu, ale jakmile jsem si pořídila svojí Rimmelku, tak na Maybellinku pouze koukám a jinak už po ní ani nešahnu. S tvu recenzí naprosto souhlasím :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. No, podle mě neurazí, ani nenadchne. Od Maybelline mám mnohem radši Collosal volume nebo Falsies :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ve dvou vrstvách se mi celkem líbí, jen škoda těch žmolek. A tři vrstvy jsou fakt jak asfalt, skvěle jsi to vystihla :)
    Vždycky jsem ji chtěla zkusit, tak teď jsem trošku na vážkách, jestli si ji mám nebo nemám koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, druhá vrstva by ušla, ale žmolky neberu:-)
      Pokud máš možnost zainvestovat, tak podobný výsledek ale bez žmolků jsem měla s klasickou Hypnose od Lancome nebo Wonderlash od Oriflame.

      Vymazat
  6. Mě tahle řasenka vyhovuje, když jsem si jí koupila poprvé tak mě nadchla a už jsem u ní zůstala. Možná to je tím, že si nedávám za každou cenu 3 vrstvy, když to vypadá dobře v první nebo druhé vrstvě. Myslím, že tohle by ti udělala každá řasenka když by sis jí tam dala tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, taky jde o to kdo jaké má řasy, já je mám slabé a dlouhé, fakt chápu že spoustě holek sedne, to jsem i psala. Jenže já už vyzkoušela dost řasenek a jsou mnohem lepší, které mi nedělají žmolky už od prvního nánosu.
      Díky za komentář:-)

      Vymazat
    2. jj každá jsme jiná a každé vyhovuje něco jiného :)

      Vymazat
  7. taky mám pocit jak ty, první tomu něco chybí a pak už je to moc a hrůza.
    pěkná recenze

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že tvoje recenze nebyla, než jsem si tuhle řasenku koupila... Ušetřila bych se zklamání, protože na ni mám dost podobný názor + ještě mi "pouští" z řas pod oči... :// :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zas šíleně štve jak se drolí:-(

      Vymazat
  9. Anonymní7:37:00

    je fakt hrozná, koupila jsem si ji ted ve sleve, když sem slyšela, že řasenky od Meybellin jsou nejlepší. no dnes sem se s ní namalovala až napotřetí :(

    OdpovědětVymazat
  10. S "Onkou" se musí opatrně, pak umí udělat moc hezké řasy ...

    OdpovědětVymazat
  11. Vis, co se mi libi? Ze jako jedna z mala holek, co pisou recenze na kosmetiku, dokazes byt vtipna a podat to takovym zpusobem, ze clovek chce precist vsechny clanky najednou. Great job! Sup s tebou na bloglovin' :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, děkuji za pochvalu, moc si toho cením:-)

      Vymazat
  12. Tuhle řasenku jsem si taky koupila a dělá mi přesně to samé. Přišla jsem ale na to, že když nechám kartáček cca 2 minuty někde stát a nebo na něj foukat, barva potom trochu zaschne, takže se jí na řasy nelapí tolik a vypadá to celkem pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní22:48:00

    Taky jsem ji měla a byla jsem nespokojená! Já zase nemám ráda plastové kartáčky, ale chtěla jsem tomu dát šanci... No chyba! Takže jsem ji použila párkrát a letěla do koše. Ted mám tu klasickou žlutou s normálním kartáček a je o 90% lepší, ale příště si asi koupím obyč od Gabrielly Salvete :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice neznám tu žlutou verzi, ale možná si ji časem pořídím. Na GS jsem slyšela hodně chvály. Skvělá je i Multiaction od Essence.
      Díky za koment:-)

      Vymazat
  14. Tuhle řasenku mám taky. Přišla mi docela v pohodě, ale jednou mi někdo řekl, že mám divně slepený řasy a měl pravdu. Na nějakou dobu jsem ji zavrhla, ale nedávno jsem ji vytáhla z hlubin kosmetický tašky a už vim, jak na to, aby byly řasy i s touhle řasenkou pěkný: je potřeba ji otřít do kapesníku a to čim víc, tim líp. a pak ještě chvilku počkat, než barva na řasence trochu zaschne. já vim, že s timhle postupem ta řasenka moc nevydrží, ale ty řasy jsou pak docela pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...