Prohledat tento blog

pátek 13. dubna 2012

Queen Helene Mud Pack Masque with natural english clay

Tato pleťová maska z čistého anglického jílu je více než zajímavým kouskem v mé koupelně. Vytahuji ji když potřebuji pleť vyčistit a prozářit, takto funguje celkem dobře.
Maska je na obličeji velmi příjemná, jíl kupodivu nesmrdí a skutečně pleť vyhladí a zpevní. V popisu má i údajně  uvolnit svalstvo v obličeji a to naštěstí neklaplo:-D
Co se mi na této masce líbí je i cenová relace, kdy dostanete téměř čtvrt kila masky za nějakých 150,-, já ji kupovala na lékárna.cz, kde mají ještě druhou, mnohem profláknutější variantu s mátou.
Nemusíte se bát  že by, ačkoliv je to čistící maska, vám vysušovala pleť. Jen s ní mám jednu nemilou zkušenost po prvním použití, kdy jsem byla po odstranění masky v obličeji celá flekatá, vypadalo to na alergickou reakci. Nicméně jsem na masku nezanevřela a zkusila i podruhé a už to bylo v pohodě, ani po dalších použití tato reakce již nenastala.
Jinak, ještě k tomu čištění, není to žádná sláva. Jsou mnohem lepší čistící masky, ale tato určitě vyniká ve vyhlazení a sjednocení tónu pleti(až na ten můj první pokus, to jsem pleť rozhodně sjednocenou neměla:-))

Maska není testována na zvířatech a ani nemá žádné složky které by na zvířatech testovány byly a to je  taky velmi sympatické. Masku mohu všem doporučit, jen si nejsem jistá, zda by byla vhodná pro pleť extrémně citlivou.

Tady máte podrobní popis toho, co všechno má maska s vaší pletí dělat...V podstatě jsem ho prachsprostě opsala, ale upozornila jsem na to co pravda je a co pravda až tak není. Abych nezapomněla, masku sem tam použiji(to bych nebyla já)jako zábal na ruce, když je mám hrubé. Na to je taky dobrá. 


Průběžně pročítám komentáře a připomínky u giveaway a je tam pár připomínek na outfit, no tak proč ne, tady máte první ochutnávku z víkendové túry s mým psem:-))
Nejspíš jste pochopily, že já nejsem vhodný člověk pro outfity, má invence končí u kvalitního bavlněného trička, když boty tak kožené, když bunda tak funkční a hlavně ŽÁDNÉ VIDITELNÉ NÁPISY ZNAČEK NA HRUDI A JINDE, nenosím kabelky s velkými logy značek, nesnáším padělky a když na to nemám, tak raději nic než náhražku. A ikdyž mám jedny hodinky Guess, tak jinak tuto značku zásadně nevyhledávám a úplně nejhorší kombinace je pro mně růžovo-bílá a černo-zlatá. Nesnáším lacinost...A jako, když jsem se tu tak rozepsala, tak možná sem pár outfitů hodím(měly byste zájem???), tento berte, prosím vás, jako žert, venčit v lodičkách nechodím:-)


Tož tak, netradiční zakončení někdy musí být....A Ben vás všechny zdraví:-) Haf!

8 komentářů:

  1. Naprosto souhlasim! Zlepseni tonu pleti je po pouziti opravdu viditelne. Ta matova je pro me zase neprekonatelne v cisteni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Talko, tu mátovou musím taky vyzkoušet:-)

      Vymazat
  2. Krásný pejsek:)
    Jinak maska vypadá dobře, ja pokukuju už dlouho po té druhé-mátové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, je sladký a hodný:-D
      Tu mátovou musím taky vyzkoušet.

      Vymazat
  3. Tu musím vyzkoušet, podle popisu vypadá moc dobře a ta nízká cena mě příjemně překvapila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spiced, zkus, určitě vyjde levněji než ty pytlíkové.

      Vymazat
  4. Jé, pejsek je krásný! :-) A na padělky mám úplně stejný názor :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý dobře míněný komentář:-)...